آدینا، اولین مدرسه زیبایی ایران، حاصل سال‌ها کنجکاوی و پژوهش مریم رئوف است. این مدرسه سال ۱۴۰۰ با مدیریت خانم مریم رئوف افتتاح شد. شما در آدینا دوباره حس و حال مدرسه و زنگ‌های تفریح و شور و حال یادگیری را تجربه می‌کنید؛ اما این‌ بار مجبور نیستید سر کلاس‌های کسل کننده هم بنشینید و منتظر گذر ساعت باشید. شما همواره مشتاق آن‌چه در کلاس‌ها می‌گذرد خواهید بود.

آدینا بستر کلیدی برای برقراری ارتباط با افراد علاقه‌مند در این حوزه است و این موضوع در پیشرفت حرفه‌ای و شغلی هنرجویان بی نهایت تاثیرگذار است.

هدف از افتتاح مدرسه زیبایی آدینا چیست؟

مدت‌ها بود که جای خالی فضای آموزشی منسجم و هدفمند در حوزه زیبایی بین علاقه‌مندان این رشته احساس می‌شد. هدف مدرسه آدینا، ترکیب آموزش‌های تئوری و عملی و تربیت هنرجویان حرفه‌ای در زمینه زیبایی است تا صدای آرتیست‌های ایران به گوش جهان برسد.

فضای آموزشی مدرسه آدینا چگونه است؟

تا این‌جا باید متوجه شده باشید که چرا به آدینا «مدرسه» می‌گوییم. تمام فضاهای داخل آدینا تفکیک شده هستند و کلاس‌های تئوری از کلاس‌های عملی جدا هستند. زنگ‌های تفریح که هنرجویان را دعوت به ارتباط بیشتر با همدیگر می‌کند، جشن فارغ‌التحصیلی که در پایان دوره‌ برگزار می‌شود، مدرکی که به شما تعلق می‌گیرد، تکنیک‌های آموزشی جدید و متفاوت کلاس‌ها، همه و همه آدینا را به مدرسه زیبایی تبدیل می‌کند که در ایران بی‌سابقه بوده است.

در آدینا چه یاد می‌گیریم؟

مدرسه آدینا،‌ ۶ دوره تخصصی شامل دوره آموزش میکاپ،‌ دوره آموزش رنگ مو، مو، پوست،‌ مژه و ابرو برگزار می‌کند. هر یک از این دوره‌های مادر شامل زیردوره‌های تخصصی می‌شوند و بسته به نیاز و سطح هنرجویان تفکیک شده است.

ارزش‌های مدرسه آدینا

مهم‌ترین ارزش‌های مدرسه زیبایی آدینا، خلاقیت، آموزش، گفت‌وگو و همدلی است. در آدینا تمام خلاقیت‌های ریز و درشت شما اهمیت دارد و تمام تلاش مربیان و مدرسان دوره‌ها رشد و پرورش همین خلاقیت‌ها طبق یک آموزش یکپارچه، هدفمند و به روز است. گفت‌وگو، همدلی و حمایت بین هنرجویان و مربیان در آدینا تحول عظیمی در بلوغ فرهنگی و حرفه‌ای این صنعت به وجود آورده. با ورود به مدرسه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آموزش و رشد شما به دور از هر گونه تبعیضی صورت می‌گیرد. آن‌چه در این مسیر بیشتر از همه به آن نیاز دارید، پشتکار و شوق یادگیری‌ست.

دوره‌های مدرسه زیبایی آدینا

در مدرسه زیبایی آدینا دوره‌های تخصصی از مبتدی تا پیشرفته برای علاقه‌مندان با متدی متفاوت برگزار می‌شود. آن‌چه که این دوره‌ها را متفاوت می‌کند تکنیک‌های جدید و به روز آموزش و تاکید بر یادگیری مباحث دوره به صورت تخصصی از پایه است. همچنین خانم مریم رئوف روی تمام دوره‌ها نظارت مستقیم دارد.

دوره‌های مدرسه شامل موارد زیر می‌شود:

دوره آموزش میکاپ

لیست دوره‌های این رشته شامل موارد زیر می‌شود:

  1. مبانی میکاپ
  2. جامع و تخصصی میکاپ
  3. پیشرفته میکاپ
  4. خودآرایی

دوره آموزش میکاپ برای کسانی که می‌خواهند شروع به یادگیری آرایشگری کنند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

دوره آموزش رنگ مو

لیست دوره‌های این رشته شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. مبانی رنگ
  2. جامع و تخصصی رنگ و لایت
  3. پیشرفته رنگ و لایت

دوره ابرو آدینا

لیست دوره‌های این رشته شامل موارد زیر می شود:

  1. میکروبلیدینگ ابرو
  2. طراحی، اصلاح و لیفت ابرو

دوره مژه آدینا

لیست دوره‌های این رشته شامل موارد زیر می‌شود:

  1. لیفت و لمینت مژه و ابرو
  2. جامع اکستنشن مژه
  3. پیشرفته اکستنشن مژه

دوره پوست آدینا

لیست دوره مراقبت از پوست آدینا شامل موارد زیر می شود:

  1. جامع مراقبت‌های پوست
  2. پیشرفته مراقبت‌های پوست

دوره مو آدینا

لیست دوره‌های آموزش ترمیم و احیای مو آدینا شامل موارد زیر می‌شود:

  1. جامع کوتاهی
  2. جامع مراقبت از مو
  3. جامع احیای مو
  4. شینیون
  5. پیشرفته کوتاهی

نحوه شرکت در دوره‌های آدینا

امکان ثبت نام در کلاس‌ها هم به صورت آنلاین در سایت و هم به صورت حضوری وجود دارد. ظرفیت کلاس‌ها با توجه به هر دوره متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق، سرفصل‌های دوره‌ها و ثبت نام به سایت مدرسه زیبایی آدینا مراجعه کنید.

با آدینا به رسیدن فکر کن…