علاوه بر قهوه ساز دلونگی ec685 سفید شما می توانید برای خرید دستگاه های قرمز، مشکی و استیل اقدام کنید. همه این دستگاه ها دارای ویژگی ها و امکانات یکسانی هستند و تنها در رنگ متفاوت هستند.  در ادامه مطلب به بحث درباره ایرپن محصول می پردازیم .

دلونگی 685

معمولا رنگ سفید و مشکی به راحتی با انواع دکوراسیون های داخلی مچ می شود. قیمت دلونگی ۶۸۵ سفید بسیار مناسب بوده یکی از دستگاه های اسپرسوسازی است که از قهوه آسیاب شده و غلاف استفاده می کند و روشی راحت را برای داشتن انواع نوشیدنی های اسپرسو در خانه در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با استفاده از قطعات با کیفیت ساخته شده است و برای چندین سال می توانید از آن استفاده کنید. قیمت اسپرسوساز دلونگی در بازار نسبت به برند های دیگر متفاوت می باشد کارایی زیاد و قیمت مناسب مورد توجه بوده است . 

 

قیمت اسپرسوساز دلونگی 685

قهوه ساز دلونگی ec685 سفید چیست؟

قهوه ساز دلونگی ec685 سفید در واقع یک دستگاه اسپرسوساز 15 بار شیک، براق و جذاب است که یک فنجان اسپرسوی خوش طعم را تنها در چند دقیقه آماده می کند و این در حالی است که کمترین فضا را اشغال می کند. وقتی از بیرون به ظاهر دستگاه نگاه می کنید، جذاب به نظر می رسد. EC685 تنها دارای ابعاد 5.8x12x13 اینچ است و تقریبا روی هر میز و پیشخوانی به خوبی جا می شود. در پایین دستگاه چهار پد لاستیکی وجود دارد که به چسبیدن بدنه به میز یا پیشخوان کمک می کند، بنابراین وقتی از دستگاه استفاده می کنید لغزندگی را تجربه نخواهید کرد.

پشت دستگاه مخزن قابل جابجایی قرار گرفته است که می تواند مابع کافی برای تهیه چندین نوشیدنی را در خود جای دهد. نازل بخار در سمت راست بدنه قرار دارد و یک پنل روشن / خاموش در بالای آن قرار دارد. مستقیما روی دهانه یک سوئیچ لاستیکی قرار دارد که تعیین می کند هنگام بخاردادن، شیر شما چقدر کف داشته باشد.

جلوی دستگاه یک پورتافیلتر فلزی واقع شده است که دلونگی از آن به عنوان نگهدارنده فیلتر یاد می کند. EC685 دارای سه سبد فیلتر، سینی و پایه قابل جدا شدن چکه گیر و یک تایمر است.

هنگامی که دستگاه را به درستی تنظیم کردید، قهوه را در فیلتر بریزید. درست کردن قهوه به سادگی وصل کردن فیلتر و فشار دادن یک دکمه است. با انتخاب دکمه مربوطه بالای دستگاه می توانید یک دو شات اسپرسو را  به طور همزمان تهیه کنید. چون آب را از مخزن می مکد و از میان دانه های قهوه عبور می دهد و یک صدای نسبتا بلند ایجاد می کند. قهوه از دو دهانه انتهایی فیلتر به داخل فنجان شما می ریزد.

قهوه ساز دلونگی ec685 سفید به تمیز کردن منظم نیاز دارد به ویژه سینی چکه گیر و نازل بخار. مهم است که بعد از استفاده از دستگاه نه تنها نازل بلکه قسمت های دیگر اسپرسوساز را جدا کنید و تمیز کنید.

دلونگی 685

قیمت قهوه ساز دلونگی ec685 سفید

اگر شما هم دوست دارید این قهوه ساز جذاب را تهیه کنید، باید بگوییم که نگران قیمتش نباشید. دلونگی ec685 علاوه بر ویژگی های متعدد و کیفیت بالا، قیمت خوبی نیز دارد و کاملاً مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید با پرداخت مبلغی حدود ۶ میلیون تومان صاحب این قهوه ساز شیک و کاربردی شوید. شاید فکر کنید که برای یک اسپرسوساز خانگی، این مبلغ چندان هم منطقی نیست ولی چند نکته هست که باید در نظر بگیرید.

هزینه بالای یک دستگاه اسپرسوساز گران قیمت تا حدی از محاسبات سازنده ناشی می شود. حتی اگر آنها به دلیل عشقشان به قهوه وارد این تجارت شوند، شرکت ها هنوز باید سود ببرند. اسپرسو ساز های باکیفیت مثل دلونگی ec685 ذاتاً مخاطبان نسبتاً مناسبی از صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها و برخی از علاقه مندان به قهوه دارند. به این ترتیب، آنها معمولاً در تعداد محدود فروخته می شوند و سازندگان آنها نمی توانند به صرفه جویی در مقیاس دست یابند. برای پوشش هزینه‌ های بالا و کسب سود برای شرکت، تولیدکنندگان مجبورند قیمت‌ های بالاتری را تعیین کنند. با این حال، این قیمت‌ های بالا برای پیشرفتی که دستگاه‌ های اسپرسوساز را بسیار خوب می‌ کند، هزینه می‌ شود.

پشت هر دستگاه اسپرسوساز گران قیمت، یک تیم کامل از افراد باتجربه نهفته است که به ایجاد آن دستگاه کمک کردند. اکثر ماشین آلات با دست توسط تکنسین های مجرب مونتاژ می شوند.

شرکت های برتر همچنین دارای بخش های تحقیق و توسعه، مهندسی و طراحی عالی هستند. این فرآیند شامل افراد زیادی می شود که باید برای تحصیل و تجربه خود جبران شود.

 

قیمت قهوه ساز دلونگی ec685 سفید

سایر عوامل موثر در قیمت قهوه ساز دلونگی ec685

دلونگی، برندی است که اگر به قهوه و دم کردن خود علاقه دارید، به احتمال زیاد این نام را شنیده اید. برند های خاصی به دلیل محصولات با کیفیت و سبک عالی در ماشین های خود شهرت پیدا کرده اند. اگر دستگاهی را از یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه قهوه سازی خریداری کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت. اما شما فقط برای برچسبی که نام معروفی را نشان می دهد هزینه نمی کنید. این برند ها به دلیل سال ها و سال ها سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، طراحی و تست کیفیت، شهرت بسیار خوبی برای کیفیت دارند.

هر پول اضافی که برای یک دستگاه اسپرسوساز مثل دلونگی ec685 سفید از یک برند برجسته خرج می کنید، به بخش تحقیقات و توسعه گسترده آن شرکت و همچنین پرداخت حقوق کارمندان با تجربه اختصاص می یابد. گاهی اوقات پرداخت هزینه برای دستگاه گران‌تری که نام تجاری دارد، کیفیت بالاتری را با خود به همراه دارد. اگر یک دستگاه اسپرسوساز با ویژگی های اضافی می خواهید، این نیز قیمت را افزایش می دهد. بسته به نیاز شما، هزینه اضافی ممکن است ارزش آن را داشته باشد. برخی از دستگاه‌ های اسپرسوساز مدرن دارای گزینه نمایش دیجیتال هستند که ردیابی دما، زمان‌بندی و تشخیص تجهیزات را بسیار آسان‌تر می‌ کند. سایر دستگاه‌ ها دارای کنترل‌ های پیشرفته تنظیم دمای آب هستند که حتی می‌ توانند به شما اجازه دهند همزمان چندین قهوه در دما های مختلف درست کنید. گران‌ترین دستگاه‌ های اسپرسوساز به شما اجازه می‌ دهند که مدام فشار دستگاه را در حین کشیدن شات خود مشخص کنید، بنابراین می‌ توانید طعم اسپرسوی خود را همانطور که دوست دارید ایجاد کنید. قهوه ساز دلونگی ec685 سفید هم دقیقا ترکیبی از جذابیت ظاهری و طراحی خوب، کیفیت عالی و ویژگی های متعدد است که باعث می شود خریداران به دنبال تهیه این دستگاه باشند.

 

وسایل داخل باکس دلونگی 685

آیا باید برای خرید قهوه ساز دلونگی ec685 سفید اقدام کنم؟

اگر به دنبال راه حلی راحت و قابل اعتماد برای تهیه اسپرسو در خانه هستید می توانید برای خرید قهوه ساز دلونگی ec685  اقدام کنید. EC685 دستگاه میان رده ای است که از دانه های قهوه تازه آسیاب شده و غلافه قهوه استفاده می کند. این دستگاه خوبی است و برای اکثر افرادی که به طور منظم قهوه می نوشند خریدی عالی خواهد بود. قهوه ساز دلونگی ec685 سفید، پر فروش است نه به این دلیل که تولید کنندگان می خواهند دوستداران قهوه را جذب کنند، بلکه به این دلیل که تمام مواد مورد نیاز برای قهوه عالی هزینه دارند. بسیاری از قطعات منفرد در دستگاه های اسپرسوساز، مانند دیگ بخار و فشار استات، به خودی خود گران و با کیفیت هستند. ماشین آلات از برند های برتر مثل دلونگی دارای ساختار داخلی ساخته شده از فولاد ضد زنگ و مس با کیفیت بالا هستند. اگر دستگاهی دریافت کنید که دارای ویژگی های اضافی باشد، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. ما برخی از عواملی را که مشخص می کنند چرا دستگاه‌ های اسپرسوساز مثل قهوه ساز دلونگی ec685 سفید ارزش سرمایه‌گذاری را دارند، بررسی کردیم.