سعادت رنت اجاره ون بدون راننده را برای مشتریان خود با ناوگانی از ون های مسافربری و ون های توریستی با قیمتی مقرون به صرفه برای سفر در تهران برای شما فراهم می کند.

همچنین بهترین و آسان ترین شرایط را برای شما فراهم کردیم تا با خیالی آسوده سفری باورنکردنی را تجربه کنید و از خدمات اجاره ون لذت ببرید.

هنگامی که از اجاره ون بدون راننده در تهران استفاده می کنید، هیچ گونه مسئولیتی در قبال ون نخواهید داشت و فقط هزینه خدمات خود را پرداخت می کنید. در اجاره ون با خدمات راننده، هزینه اسکان و غذای راننده به عهده مشتریان است.

اگر این امکانات در اختیار راننده قرار گیرد، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید، در غیر این صورت روزانه باید مبلغ 2500000 ریال یا 20 یورو اضافه خدمت پرداخت کنید.

توضیحات اجاره ون

پوشش کامل و بیمه مسافرتی در قیمت گنجانده شده است.

هزینه های راننده در قیمت لحاظ نشده است.

تمامی خودروها مجهز به سیستم وای فای و صندلی کودک هستند. در صورت نیاز می توانید قبل از سفر به ما اطلاع دهید.

خودروهای تشریفاتی راننده دارای بالاترین کیفیت فنی و بیمه سفر کامل می باشند.

رانندگان می توانند انگلیسی، فرانسوی و ترکی صحبت کنند.

در صورت نیاز در سفرهای طولانی مدت می توانید از سیستم تورلیدر و مترجم استفاده کنید.

اجاره ون در تهران با هزینه راننده

بهترین قیمت اجاره ون بدون راننده در تهران برای اجاره ون بدون راننده در خدمات تهران، راننده موظف به ارائه 10 ساعت سرویس در روز می باشد. در صورت تجاوز از 10 ساعت، به ازای هر ساعت اضافه، 10 درصد از کل هزینه خدمات به کل هزینه ها اضافه می شود.

در اجاره ون در تهران خدمات بدون راننده هیچ نگرانی بابت ماشین و وظایف آن نخواهید داشت. ما همچنین هیچ چک یا سپرده ای از شما دریافت نمی کنیم. با ون ارزان در تهران، اطمینان و آرامش خاطر از داشتن یک راننده حرفه ای آشنا به مسیرها، لذت و کیفیت سفر شما را چند برابر می کند.

اجاره ون بدون راننده در خدمات تهران

اجاره ون بدون راننده فرصت بسیار خوبی را برای شما و دوستان و خانواده تان فراهم می کند تا با یک راننده ماهر و آشنا به شرایط و جاده ها در تهران سفر کنید.

با بهترین قیمت ون در تهران، تمامی مسافرانی که از خدمات اجاره ون اجاره سعادت در تهران استفاده می کنند، در طول سفر بین شهرهای تهران از مزایای بیمه مسافرتی بهره مند خواهند شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، شرکت موظف است در کمتر از 3 ساعت ایراد ون را رفع و یا در کمتر از 24 ساعت ون جدید را برای مسافر ارسال کند. در این مدت هزینه اسکان و مابقی مسافران به عهده شرکت می باشد.

تور خصوصی تهران با اجاره ون در تهران

اجاره ون در تهران یکی از بهترین راه ها برای رفت و آمد بین شهرهای تهران است. به همین دلیل اجاره سعادت برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد. شما می توانید یک ون ارزان در تهران از ما کرایه کنید و همچنین، تورهای گروهی کوچک تهران را برای شما و خانواده یا دوستانمان که با آنها سفر کرده اید برنامه ریزی می کنیم.

تور تهران معمولاً به صورت تورهای گروهی برگزار می شود اما ما تورهای خصوصی تهران را با اجاره ون در تهران بدون راننده یا بدون راننده برای شما ارائه می دهیم که می توانید بر اساس علاقه، بودجه و روزهایی که می خواهید در تهران بمانید، برنامه سفر تهران را تهیه کنید. .

بنابراین، اگر می خواهید از اجاره ون در تهران با اجاره سعادت استفاده کنید، برنامه تور خصوصی تهران را نیز فراموش نکنید.

رانندگان با تجربه و حرفه ای

همه رانندگان در سعادت رنت به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی مسلط هستند و ما همچنین می توانیم راننده ای مسلط به زبان مورد نیاز شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است که در این خدمات مشتریان ما باید هزینه اقامت و غذای راننده را پرداخت کنند.