به جرات می توان گفت که یکی از بهترین حفاظ آهنی بر روی دیوار حفاظ نخل مرداب است چرا که این نوع حفاظ ذارای پیچ و خم های زیادی است و همین امر سبب شده است که عبور از آن را برای سارقان غیر ممکن شود. اما سوالی که در این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت قیمت حفاظ نخل مرداب خواهد بود تا انتها با ما همراه باشید.

۱

قیمت گذاری حفاظ نخل مرداب با توجه به مدل و نوع ساخت آن متفاوت است برخی از این عوامل را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

عوامل مهم در تعیین قیمت حفاظ نخل مرداب

  1. طول حفاظ
  2. .ارتفاع حفاظ
  3.  تراکم حفاظ

1.طول حفاظ نخل مرداب

طول حفاظ یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش ها در تعیین قیمت این نوع حفاظ هاست. حصار نخل مرداب عموما با طول یک متر تولید می شود که می تواند طبق نظر و سلیقه شخصی مشتری تغییر کند.

2.ارتفاع حفاظ نخل مرداب

عامل بعدی که می توان قیمت را در این نوع حفاظ ها تغییر دهد میزان ارتفاع آن است. مسلما وقتی ارتفاع زیاد باشد هزینه تولید نیز بالا خواهد رفت این نوع حفاظ ها معمولا استاندارد ارتفاع آن بین 60 تا 80 سانتی متر است.

3.تراکم حفاظ نخل مرداب

مسلما هرچقدر شاخه های این حصار نخل مرداب، پرتراکم تر باشد و تعداد بیشتری از گل های مرداب را تشکیل بدهد، هزینه آن نیز بالاتر می رود. چرا که هزینه تولید آن افزایش خواهد یافت.

برای اطلاع از قیمت حفاظ نخل مرداب می توانید با شرکت سامان حفاظ تماس بگیرید.

شماره های تماس: 09193030402

 

اما حفاظ نخل مرداب چیست؟؟

 حفاظ نخل مرداب مانند گل مرداب به هم تنیده شده اند و امکان ورود از آن را تقریبا غیر ممکن کرده است. این نوع حفاظ علاوه بر بالابردن امنیت ساختمان دکوراسیونی جذاب برای نمای خارجی دیوار ها بوجود می آورد.

 می توان حفاظ مدل نخل مرداب را یکی از ایمن ترین حفاظ های نسل جدید به شمار آورد. حفاظ نخل مردابی ارتفاعی به اندازه ی یک متر دارد.

 

میزان امنیت در حفاظ نخل مرداب

 

این نوع مدل ها علاوه بر زیبای ظاهری که به نمای ساختمان ها می دهند امنیت بسیاری بالایی را هم ایجاد می کنند. این نوع حفاظ ها با ارتفاع یک متری و عرض یک متری تولید می شوند. درسته که به نسبت حفاظ شاخ گوزنی یا بوته ای عرض کمتری دارد اما شاخه های بسیاری دارد که این امر باعث می شود دسترسی از بالا غیر ممکن شود.

در نهایت علاوه بر اینکه این حفاظ امکان سرقت را به حداقل می رساند، قیمتی مقرون به صرفه تر به نسبت سایر حفاظ ها دارد.

در چه مکان هایی می توان از حفاظ نخل مرداب استفاده کرد ؟؟؟؟

درسته که این نوع حفاظ ها طرفذارهای زیادی دارد اما برای هر جایی مناسب نیست و بیشتر این نوع حفاظ برای ساختمان های کم طبقه و ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۲

روش ساخت حصار نخل مرداب چگونه است؟

 

برای تولید این نوع حفاظ ، در مرحله اول میل گردها برش داده می شود و بر اساس طرح اولیه در سایزها و ابعاد مختلف توسط دستگاه پرس خم می شوند. سپس میله ها به قسمت جوش منتقل می شوند و جوش داده می شوند.

بعد از جوش دادن قطعات اصلی توسط دستگاه co2 حصار وارد قسمت کنترل کیفیت می شوند و جوش ها مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به قسمت رنگ کاری تحویل داده می شود.

در مرحله رنگ کاری ابتدا حصار چربی زدایی می شود. سپس پودر رنگ توسط دستگاه بر روی حفاظ پاشیده خواهد شد و به مدت ۲۰ دقیقه در دمای ۲۲۰ درجه در کوره حرارت می بیند و در نهایت آماده نصب می شود.

 حفاظ نخل مرداب در چه رنگ هایی تولید می شود؟

رنگ بندی برای حفاظ نخل مرداب بسیار متنوع است و معمولا حفاظ های نخل مرداب را در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه ای تولید می شود که عموما با نمای بیرونی تمامی ساختمان ها همخوانی لازم را دارند. اما در صورتی که رنگی به غیر از این سه رنگ معمول مد نظر شما بود، می توانید در هنگام سفارش، رنگ کوره ای مورد نظرتان را به کارشناسان ما اعلام کنید.

 شما می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان سامان حفاظ تماس بگیرید و در خصوص نوع حفاظ و هزینه نهایی مشاوره بگیرید.