کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت https://avanmedical.com مراجعه فرمائید.

لیزر CO2  فرکشنال

یک روش سریع و بسیار موثر برای انواع مشکلات پوست، لیزر CO2 فرکشنال است. این لیزر با درست کردن ستون های تخریبی در پوست موجب لایه برداری پوست می شود و به علت سالم بودن بافت های مجاور این لایه برداری سریع تر انجام می شود. علاوه بر آن به دلیل حرارت در اطراف ستون های تخریبی سرعت تحریک کلاژن و بازسازی و ترمیم سلولی نیز افزایش می یابد. لیزر CO2 در سال 2004 موفق به اخذ تاییدیه FDA غذا و داروی آمریکا شده است.

۱

مزایای استفاده از لیزر CO2 فرکشنال

از بین بردن چین و چروک ها

رفع جای زخم و جوش

از بین بردن لک های پوستی

جوان سازی پوست

درمان شلی پوست و لیفت آن

درمان زگیل تناسلی

برداشت خال

برخی از افراد  که روی صورت و بدن خود خال های متعددی دارند این مساله برای آنان تبدیل به دغدغه شده است. خال ها دارای انواع مختلفی می باشند که برای برداشت آن ها باید قبل از هر چیز بررسی های لازم انجام شود. برخی از خال های با گذشت زمان و افزایش سن ایجاد می شوند و برخی خال ها بدخیم هستند که معمولاً در طی زمان دچار تغییرات می شوند که باید توسط پزشک متخصص در صورت لزوم جراحی شوند. بعد از بررسی و انجام آزمایشات لازم برای برداشت خال راه های متفاوتی وجود دارد اعم از :

لیزر: معمولاً طی چند مرحله خال با دستگاه لیزر برداشته می شود و جای آن نیز بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

۲

جراحی : بعضی از خال ها را نمی توان با لیزر از بین برد و باید از روش جراحی سرپایی استفاده کرد که طی یک بی حسی موضعی با ابزار مخصوص به راحتی انجام می شود.

هایفوتراپی

هایفوتراپی می تواند جایگزین مناسبی برای جراجی لیف باشد. در واقع هایفو امواج متمرکز فراصوت است با شدت بالا، این امواج روی لایه درم پوست (لایه میانی پوست ) متمرکز شده و تولید کلاژن می کند. این روش مناسب افراد 30 سال به بالا می باشد که پوست کم کم در حال افتادگی و شل شدن است. البته برای افراد جوان تر که دچار افتادگی پوست بر اثر عوامل محیطی مانند نور خورشید شده اند نیز مفید است. هایفو تراپی علاوه بر صورت برای لیف گردن و دکلته نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این روش از سال 2008 استفاده می شود و دارای مزایای بسیاری است.

۳

مزایای استفاده از هایفوتراپی

لیفت پوست صورت، گردن و دکلته

از بین بردن چین و چروک های سطحی

جوان سازی پوست

بهبود  خط خنده و خط اخم

لیفت ابرو و شقیقه

در هایفو تراپی ژل لوبریکانت  در موضعه مورد نظر مالیده می شود سپس دستگاه تنظیم شده و روی پوست قرار می گیرد و امواج با فرستادن پالس های کوتاه پوست را لیفت و جوان سازی می کند.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.