دستگاه واکس کفش برقی چیست؟

دستگاه واکس کفش برقی در ابعاد کوچک که دارای یک مخزن مایع می باشد و چند برس برای کفش هایی با رنگ های مختلف دارد و در کنار تمیز کردن کفش ها و گرفتن گرد و غبار، در یک زمان بسیار کم و سریع کفش ها را بصورت کامل واکس می زند.

دقت بسیار بالا و سرعت و عملکرد سریع موجب می شود که همیشه کفش هایی مرتب و واکس زده داشته باشید فارغ از اینکه کفش شما قهوه ای می باشد یا سیاه و سایر رنگ ها در هر حالت می توانید کفش نظافت کفش خود را انجام دهید

انواع دستگاه واکس کفش چیست؟

بصورت کلی در تمام دنیا دستگاه های واکس کفش به این چند نوع تقسیم می شوند:

  1. دستگاه واکس کفش اداری
  2. دستگاه واکس کفش هتلی
  3. دستگاه واکس کفش خانگی

هر کدام از دستگاه های بالا بر اساس نوع کاربردی که دارند جنس بدنه و موتور ان ها مشخص می شود. برای مثال

دستگاه واکس کفش

دستگاه واکس کفش اداری

دارای موتور بسیار قدرتمند و سریع می باشد. این مدل دستگاه در بین مدل های رقیب از همه کیفیت و قدرت بالاتری دارد و به همین دلیل در مکان های شلوغ از این مدل استفاده می شود. بدلیل قرار گرفتن موتور قدرتمند در این مدل امکان استفاده مداوم یا پشت سر هم مهیا می باشد و دستگاه فقط به مایع واکس نیاز دارد.

دستگاه واکس زن کفش هتلی

مدل ظریف و شیک که معمولا از رنگ های طلایی می باشد و طراحی بسیار زیبایی دارند و مناسب مکان های لوکس و هتل می باشند به همین دلیل محبوبیت بالایی در این مکان ها دارد.

این مدل دستگاه ها موتوری قدرتمند دارند و پاسخگوی کار کردن بصورت مداوم می باشد.

دستگاه واکس کفش خانگی

مدل خانگی موتوری مناسب برای افراد خانواده را دارد و بصورت کامل پاسخگوی نیاز یک خانواده می باشد. همچنین می توانید برای ساختمان خود یا اگر شرکت کوچکی دارید برای شرکت خود از این مدل استفاده نمائید و پاسخگوی نیاز های متوسط می باشد.

خرید دستگاه واکس زن برقی کفش

قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که به مدل خانگی - هتلی یا اداری نیاز دارید، پس از مشخص شدن نوع دستگاه اکنون باید مواردی همچون قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را بررسی نمائید و در نهایت در صورت وجود سوالی می توانید با پشتیبانی سایت صنعت شرق ارتباط برقرار بفرمائید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمائید.

قیمت دستگاه واکس کفش

همیشه برای ما قیمت یکی از اصلی ترین فاکتور های خرید می باشد به همین خاطر در زیر در رابطه با قیمت محصولات و قیمت چند مدل از این دستگاه ها را قرار داده ایم.

  • پرفروش ترین دستگاه واکس کفش: دستگاه واکس کفش چهار برس دو مخزن اتوماتیک مدل رویال با قیمت ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان
  • دستگاه واکس زن هتلی: دستگاه واکس الماس مدل 3 با قیمت ۴،۸۴۰،۰۰۰ تومان
  • دستگاه واکس زن کفش خانگی: دستگاه واکس الماس مدل 4 برند ام تی کو با قیمت ۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان

برس و مایع دستگاه واکس زن کفش

تمامی دستگاه های برقی واکس کفش دارای چند برس و مخزن برای مایع واکس می باشند که هر دوی این ها یعنی برس و مایع را نیز از سایت صنعت شرق می توانید خریداری نمائید.

برس ها معمولا چند عدد می باشد یکی از این برس ها که در تمامی دستگاه ها مشترک مورد استفاده قرار میگیرد برس مخصوص گردگیری کفش و تمیز کردن کفش می باشد که قبل از کار کردن با دستگاه نیاز است که حتما کفش های خود را تمیز نمائید و از عدم وجود گرد و خبار و خاک مطمئن شوید.

همچنین در تمامی دستگاه ها نیز مخزنی تعبیه شده است که مخصوص افزودن مایع واکس می باشد. برخی از دستگاه ها چند مخزن دارند که هر کدام برای رنگ خاصی می باشد. مثلا برای کفش های رنگ سیاه مایع رنگ سیاه و کفش های قهوه ای از مایع رنگ قهوه ای و سایر کفش ها نیز از مدل های مختلف استفاده می شود.

مشاوره خرید دستگاه واکس کفش

خرید این دستگاه ها آن هم در شرایطی که صد ها مدل مختلف ایرانی و خارجی از این دستگاه ها موجود می باشد کار دشواری است به همین جهت توصیه می شود که حتما قبل از خرید با مشاوران سایت صنعت شرق ارتباط برقرار بفرمائید و تا بتوانید با شناخت کامل محصولات بهترین خرید را انجام دهید و تا سالیان سال با خیالی آسوده از دستگاه واکس کفش خود استفاده نمائید.

در فروشگاه اینترنتی صنعت شرق می توانید بسیاری از تجهیزات مورد نیاز منزل یا محل کار خود را تهیه نمائید. معمولا در ادارات در کنار دستگاه واکس کفش محصولات دیگری همچون جاروبرقی صنعتی نیز خریداری می شود.

جاروبرقی صنعتی 

در صورتی که برای اداره یا ساختمان یا مسجد و حسینه خود نیاز به یک جاروبرقی قدرتمند دارید توصیه میکنیم که حتما از مدل های جاروبرقی صنعتی استفاده کنید. این دستگاه ها بدلیل قدرت بسیار بالایی که دارند و با تولید کمترین صدا و مصرف بهینه برق و مکش فوق العاده بالا بهترین خرید در ثبت سفارشات می باشد

تماس با صنعت شرق

در صورتی که تمایل به خرید جاروبرقی صنعتی در کنار دستگاه واکس کفش داشته باشید می توانید به فروشگاه صنعت شرق مراجعه نمائید