اولین گام برای انتخاب اشیاء آشپزخانه، دانستن سبکی است که شما برای آشپزخانه تان انتخاب میکنید. از آنجایی که امروزه اغلب آشپزخانه ها به صورت اپن می باشد، زیبایی کابینت ها و نوع اشیاء انتخابی شما میتواند بر زیبایی کل منزلتان تاثیری مثبت بگذارد. اطلاع کامل از انواع کابینت آشپزخانه از نظر سبک های رایج معماری، میتواند بر تصمیم درست شما نسبت به انتخاب کابینت و اکسسوری های موجود در آشپزخانه تاثیری مثبت بگذارد. هر سبک از کابینت، دارای خصوصیات خاص خودش است که سبب زیباتر دیده شدن آشپزخانه می شود. شما قادرید با توجه به سلیقه خود و سبکی که میپسندید به انتخاب کابینت مورد علاقه خود بپردازید. برای اطلاع از قیمت انواع کابینت آشپزخانه بر روی لینک کلیک کنید.

۱

انواع کابینت آشپزخانه جدید

  • کابینت جدید به سبک مدرن
  • کابینت جدید به سبک کلاسیک
  • کابینت جدید به سبک نئوکلاسیک
  • کابینت جدید به سبک روستیک
  • کابینت جدید به سبک بوهمین
  • کابینت جدید به سبک مینیمال
  • کابینت جدید به سبک صنعتی

کابینت جدید با معماری مدرن

سبک مدرن یکی از سبک های معروف و پرطرفدار در تمامی جهان می باشد و همچنین در بین عموم بسیار شناخته شده است. ساده بودن و به کار بردن رنگ های روشن و خنثی، باعث شده است که کابینت آشپزخانه مدرن در دید همگان جلوه کند. ظاهر ساده و رنگ روشنی که برای این کابینت به کار برده می شود سبب شده تا استفاده آن در فضاهای کوچک، محیط را از آنچه که هست بزرگتر نشان دهد.

 

کابینت جدید با معماری کلاسیک

این سبک جزو سبک های کهن می باشد که از گذشته تا کنون مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. جالب است بدانید همانطور که گفته شد این کابینت جزو سبک های قدیمی و کهن است اما هیچگاه از بورس کابینت های بروز خارج نشده است و همیشه جدید و آشنا بوده است. اصلی ترین متریالی که برای ساخت این کابینت استفاده می شود چوب است، معمولا از چوب طبیعی جهت ساخت این کابینت به کار میگیرند. البته چوب های طبیعی در کل دارای قیمت بسیاری می باشد و ممکن است هرکسی قادر به خرید آن نباشد. ساخت روکش چوب میتواند به افرادی که جزو طرفداران چوب هستند از نظر هزینه ای کمک بزرگی کند زیررا نسبت به چوب طبیعی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

۲

کابینت جدید با معماری نئوکلاسیک

بعد از گذشت سال ها با ساخت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک ، که تلفیقی از کابینت مدرن و کلاسیک است کابینتی جدید که در دید کمتر شخصی آمده است طراحی شد و به مرحله اجرا و ساخت رسید.، در واقع این کابینت نه در حد ساده است و نه دارای تجملات فراوان می باشد. همین ویژگی است که این کابینت را از دیگر انواع کابینت متمایز و خاص کرده است.

 

کابینت جدید با معماری روستیک

سبک روستیک، آمیخته ای از چوب و سنگ است که دارای خروجی بسیار خاص و جذاب می باشد. به دلیل طبیعی بودن رنگ چوب کابینت روستیک و همچنین به کار نبردن هیچ گونه رنگ مصنوعی بر روی چوب آن سبب شده تا به کار بردن آن در فضای آشپزخانه حسی همچون حضور در طبیعت برا شما به ارمغان آورد.

کابینت جدید با معماری بوهمین

سبک بوهمین دارای طرفداران خاص خود می باشد، چرا که شما قادر به انتخاب رنگ های خاص برای کابینت می باشید. حتی دست شما برای ترکیب یک یا چند رنگ در کابینت بوهمین باز می باشد. این سبک برای اولین بار برگرفته از مناطق جنوب شهر، واقع در کشور آمریکا می باشد که جزو کابینت لوکس آشپزخانه نمی باشد. استفاده از رنگ های متنوع هنگام ساخت کابینت یک آشپزخانه، سبب می شود تا یک اثر هنری بی نظیری را خلق کند.

کابینت جدید با معماری مینیمال

سبک مینیمال جزو سبک های به روز است، که دارای شباهت ظاهری بسیاری می باشد. حتی میتوان گفت کابینت های مینیمال نسبت به مدرن هم دارای ظاهری ساده تر می باشد. شما بر روی این کابینت، هیچ گونه طرح و نقش اضافی نخواهید دید. در مینیمال معمولا از رنگ آمیزی های روشن، مات و خنثی استفاده می شود. سبک های مینیمال بیشتر به سفید رنگ بودنش معروف می باشد. در کل سبک مینیمال مخالف هر گونه شلوغی و وابزار اضافی است، بنابراین به حذف هرگونه وسایل اضافی در محیط آشپزخانه بپردازید.

۳

کابینت جدید با معماری صنعتی

این سبک برای اولین بار در اروپا طراحی، اجرا و به تولید رسید. کابینت صنعتی قابل استفاده در کارخانه ها، رستوران ها، شرکت ها و... می باشد. به طور کلی برای اینکه کابینت های صنعتی روزانه استفاده های زیادی می شود، برای دوام و ماندگاری بیشتر آن ها از جنس چوب و فلز ساخته می شود.

نتیجه گیری

حتما هنگام انتخاب کابینت، به اکسسوری و وسایل منزل خود توجه کنید تا سبک انتخابی شما برای کابینت با اشیاء مربوطه هم خوانی داشته باشد. کابینت های زیبا نشان دهنده ی سلیقه شما می باشد. برای درخشش و خاص بودن فضای آشپزخانه منتظر ایده های جذاب از جانب پیمانکار ساخت کابینت باشید.

کیفیتی که از یک کابینت درجه یک انتظار داشتید و قیمتی را که انتظار نداشتید با مجموعه سلام هنر چوب تجربه کنید. برای مشاهده انواع کابینت آشپزخانه بر روی https://hellowoodart.com/ کلیک کنید. همکاران ما به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند، با راه های ارتباطی زیر هماهنگ باشید.

تلفن : 82 77 97 22 – 021 (خط ویژه)

مشاوره : 69 62 107 – 0912

            69 62 107 – 0936