این روزها ساعت هوشمند که آن را با نام اسمارت واچ نیز می شناسیم، طرفداران زیادی دارد. کاربران به دلایل زیادی از این نوع ساعت استفاده می کنند. اما علل اصلی خرید ساعت هوشمند چیست؟ بسیاری از اشخاص از اسمارت واچ سیم کارت خور استفاده می کنند. خرید ساعتی مچی که هم هوشمند باشد و هم تمامی امکانات گوشی را داشته باشد، جذاب است. به این محصول واچ فون نیز می گویند. اسمارت واچی که مانند موبایل شما در خودش سیم کارت داشته باشد و بتوانید به راحتی توسط آن با دیگران در ارتباط باشید، جذابیت ویژه ای خواهد داشت. برای خرید آنلاین ساعت هوشمند از بروزکالا به وبسایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد این نوع ساعت ها نکاتی را ذکر کنیم. به مقایسه قیمت انواع ساعت مچی خواهیم پرداخت.

مزایای خرید ساعت سیم کارت خور

تولید کنندگان بسیاری اسمارت واچ تولید می کنند و این گجت، جدید نیست اما ساعت سیم کارت خور تقریبا تکنولوژی جدیدی است. قبل از تهیه این محصول باید بدانید که مزایا و علل اصلی خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور چه هستند؟ یکی از مزایای خرید این نوع اسمارت واچ سرعت و راحتی در پاسخگویی تماس است. سرعت پاسخ دادن شما به آن نسبت به گوشی قطعا بیشتر خواهد بود و از آنجا که دور مچ شما بسته شده است، به آن راحت‌تر نیز پاسخ خواهید داد.

حس مدرن بودن و جذابیتی که این نوع گجت دارد، مزیت دیگری است. یکی دیگر از برتری‌های این دستگاه داشتن شماره مستقل دیگری روی ساعت شما می باشد. البته باید در جریان باشید که کامل ترین اسمارت واچ سیم کارت خور نیز هنوز نمی‌تواند کاملا جایگزین گوشی شود اما می توانند برخی از نیازهای شما را برآورده کنند.

2

انتخاب یک ساعت هوشمند سیم کارت خور

برای انتخاب این نوع اسمارت واچ قبل از هر چیز باید قابلیت های جالب این محصول ایده‌آل را بدانید. سپس بعد از دانستن این ویژگی‌ها می توانید انتخاب بهتر و درست‌تری داشته باشید. می دانیم که این نوع ساعت، سیم کارت خور است. یکی از این قابلیت ها رجیستر شدن آن است. باید از این بابت مطمئن باشید تا خیالتان از آنتن دهی آن راحت باشد. دارا بودن صفحه نمایش لمسی نیز از دیگر ویژگی‌هایی می‌باشد که شما با این امکان می توانید تمامی اعمالی که با گوشی موبایل خود انجام می دهید را با این محصول نیز انجام دهید.

از دیگر ویژگی‌هایی که باید به آنها دقت کنید دارا بودن ماشین حساب است. داشتن تقویم نیز مهم است. معمولا ساعت هوشمند سیم کارت خور دارای تقویم شمسی، میلادی و قمری می‌باشد. اکثر این محصولات بلوتوث دارند و شما از این طریق می توانید به راحتی به برقراری تماس، مشاهده مخاطبین بپردازید و بسیاری از فعالیت ها را مدیریت کنید. امکانات دیگری مانند فشارسنج، قطب نما و ارتفاع سنج نیز در بعضی از این دستگاه ها وجود دارد.

بهترین ساعت های هوشمند در بروزکالا

اگر بخواهیم بهترین اسمارت واچ ها را معرفی کنیم به برندهای مطرحی در این عرصه مانند اپل و سامسونگ بر می‌خوریم. به جز اینها فیت بیت، هواوی و شیائومی بهترین ساعت های هوشمند را تولید می کنند در بین تولیدکنندگان اسمارت واچ های سیم کارت خور نیز می توان به برندهای اپل، سامسونگ، هوآوی، میدسان، نوبیا، مودیو، وی سریز، سایکو و... اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقایسه قیمت انواع ساعت مچی و انواع اسمارت واچ به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. برای اینکه بیشتر با قابلیت های این محصول آشنا شوید، می‌خواهیم اپل واچ سیم کارت خور و گلکسی واچ را بررسی کنیم.

3

Apple Watch Series 5

این همان اپل واچ بی‌نظیری است که با صفحه همیشه روشن به بازار عرضه شد. این محصول با سیستم نظارت بر اکسیژن خون تولید شد. سیستم تشخیص سلامت قلب، سیستم ردیابی خواب نیز در این اپل واچ وجود دارد. این محصول 18 ساعت بدون شارژ کار خواهد کرد. اپل واچ ضد آب است و شما می توانید حتی هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید. حتی در این مدل شما یک ردیاب شنا نیز دارید که اطلاعات دقیق را در برنامه Health ذخیره می‌کند. این مدل دارای قطب نما و ارتفاع سنج می‌باشد. کیس این ساعت از جنس‌های آلومینیوم، استیل ضد خش، تیتانیوم یا سرامیک ساخته شده است و شما حق انتخاب خواهید داشت.

Galaxy Watch Active 2

این دستگاه با صفحه نمایش 1.2 اینچی وارد بازار شد. از ویژگی های این محصول می توان به ردیابی حالت خواب و حالت Goodnight اشاره کرد. نقطه قوت این محصول سیستم نرم افزاری آن می‌باشد. سیستم عامل آن OS-agnostic است. عمر باتری این واچ بیشتر از یک روز است. شما در این محصول نیز امکاناتی از تناسب اندام و سلامتی مانند بررسی سلامت قلب را خواهد داشت. در این محصول شما با قاب چرخشی دیجیتالی نیز مواجه خواهید شد. شما می توانید این محصول را با رنگ های مشکی و نقره‌ای را با بدنه آلومینیومی و یا فولادی ضد زنگ انتخاب نمایید.

جایگزین گوشی

باید بدانید که امکان اینکه این اسمارت واچ ها بتوانند جایگزین موبایل شما شوند، وجود دارد اما باید انتظارات معقولی از آن داشته باشید. شما می‌توانید با این دستگاه تماس بگیرید و تماس دریافت کنید و از ارسال و دریافت پیامک هم بهره مند شوید. اسمارت واچ های سیم کارت خور بسیار زیادی با تنوع زیاد از برندهای مختلف در بازار موجود هستند. کافی است با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بروزکالا از انواع ساعت هوشمند دیدن فرمایید و از اطلاعات فنی و ظاهری هر کدام از آنها مطلع شوید.

برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا به آدرس www.berozkala.com مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل کنید.