تابستان یکی از گرم ترین فصل های سال است که گاهی دمای هوا در آن به حدی افزایش می یابد که هیچ راهی جز پناه بردن به وسایل سرمایشی باقی نمی ماند. اگر این کار را نکنیم، قطعا از گرما تلف خواهیم شد. یکی از این لوازم سرمایشی که بهترین پناه ما در فصل گرم سال است؛ کولر می باشد. حال یکی از محصولاتی که با حضور خود باعث فرار گرما خواهد شد؛ کولر گازی گری است. کمپانی گری یکی از قدرتمندترین شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه و سرمایشی در سراسر دنیاست. این کمپانی توانسته محصولات متعددی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماید. محصولاتی که مطابق با نیاز روز افراد بوده و در هر وضعیت، راه حل مناسبی را پیش روی آنها قرار می دهند.

فضایی سرد و مطبوع با کولر گری

کولر با تکیه بر سیستم پیشرفته خود قادر است تا سردترین محیط را ایجاد نماید. محیطی که نه تنها در آن، از گرما اثری نیست؛ بلکه هوایی تازه نیز جریان داشته و خبری از کسالت و خواب آلودگی در آن نخواهد بود. یکی از دلایلی که باعث می شود تا در فصل داغ تابستان، احساس خستگی کنیم، گرمای بیش از حد هواست. این گرما در وجودمان رخنه کرده و ما را تا مرز بی حالی می کشاند.

البته حالا به لطف حضور کولر گازی گری می توان از این کسالت خارج شد و جانی تازه گرفت. پس کولر گازی، علاوه بر اینکه فضای سرد و مطبوع را رقم می زند؛ در حالمان نیز تاثیر نهاده و شادابی و طراوت را به ما باز می گرداند. به طوری که می توانیم تا ساعت ها زیر باد خنک کولر، کار کرده و بازدهی خود را افزایش دهیم.

۱

کولر گازی گری

قابلیت های برجسته کولرهای گری

محصولات گری که در قالب های مختلف به نمایش در آمده اند؛ علاوه بر برخورداری از کیفیت قابل قبول، امتیازات و قابلیت های ویژه ای دارند. امتیازاتی که شاید از آنها بی اطلاع باشید. در این بخش می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر قابلیت های برجسته انواع کولر گازی گری که عبارتند از:

دارای اینورتر

انواع کولر گازی گری مجهز به کیت اینورتر می باشند. با وجود این کیت، میزان مصرف انرژی به حداقل رسیده و درصد کاهش، 30 الی 40 درصد خواهد بود.

حاوی بهترین نوع کمپرسور

انواع کمپرسور روتاری و اسکرول در کولرهای گری تعبیه شده اند. مهمترین مزیت این قطعات، عمر و دوام بالاست.

بهره مندی از سیستم کنترلی

کولرهای گری از سیستم کنترلی بهره برده اند. این سیستم، امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. برای مثال از طریق این سیستم می توان دما را به صورت چند مرحله ای تنظیم کرد. می توان با استفاده از تایمر، زمان خاموش و روشن شدن خودکار کولر را تنظیم نمود و بسیاری از کارهای دیگر را نیز انجام داد.

کم سروصدا

یکی از امتیازات بارز کولر گازی گری که منجر به تفکیک آن از سایر محصولات شده، کم سروصدا بودن آن است. این نتیجه در اثر استفاده از کمترین تعداد قطعات متحرک در ساخت کولر رخ داده است.

کولر گازی کاستی، همراه شما در فصول سرد و گرم

یکی از انواع کولر گازی گری که در نوع خود بی نظیر می باشد؛ کولر گازی کاستی گری است. با وجود آن، دیگر احساس گرما به سراغتان نخواهد آمد. البته این دستگاه؛ کار دیگری هم انجام داده و سرما را نیز به گرما مبدل می سازد. بدین ترتیب، دستگاه فوق، همراه خوب شما در فصل های گرم و سرد سال خواهد بود.

در حقیقت داکت کاستی را می توان یک سیستم دو منظوره محسوب نمود. یکی از نقاط عطف این محصول که آن را در مقایسه با مدل های دیگر، برتری بخشیده؛ این است که به دلیل نصب در داخل سقف کاذب، فضای کمتری را اشغال می کند. پس اگر فضای مورد نظر شما چندان بزرگ نیست؛ می توانید از این کولر بهره ببرید.

۲

داکت کاستی گری

ویژگی های مثبت این محصول

خوب است تا با بعضی از مهمترین ویژگی های کولر گازی کاستی گری آشنا شوید:

  • این کولر دارای طراحی مدرن بوده و متناسب با فضاهای امروزی می باشد.
  • با وجود آن نیاز نیست منتظر بمانید تا فضا خنک شود. چرا که کولر فوق، خیلی زود سرما را در محیط پخش کرده و شما را معطل نخواهد کرد.
  • محصول فوق مجهز به فیلتر هوا بوده و در نتیجه ذرات معلق هوا را جذب خود می سازد. به دنبال آن هوای پاک تری را استنشاق خواهید کرد.
  • همچنین کولر کاستی گری، رطوبت محیط را گرفته و از این طریق، مانع از تعریق و کسالت خواهد شد.
  • اگر دنبال یک کولر کم استهلاک هستید، مسیر را درست آمده اید. کولر کاستی گری، استهلاک پذیری پایینی دارد.

نحوه خرید محصولات گری

اگر به دنبال خرید محصولات گری از جمله کولر گازی گری هستید، ما به جایتان جستجو کرده و بهترین مسیر جهت خرید این محصولات را یافته ایم. این مسیر را به شما نیز نشان خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید سریع و به صرفه از سایت «گری ایرانیان»

سایت «گری ایرانیان» محصولات متنوع گری را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش رسانده و در خدمت شما سروران گرامی خواهد بود. حالا دیگر نیاز نیست برای خرید کولر گازی گری، حضورا مراجعه کنید. بلکه می توانید با ورود به سایت گری ایرانیان، خرید خود را حتی از راه دور نیز انجام دهید. اکنون دیگر مرزی برای خرید وجود نداشته و خرید اینترنتی، کار همه را آُسان کرده است.

خرید محصولات گری همراه با کد شناسه کالا

با خرید محصولات گری از شرکت گری ایرانیان، یک خرید مطمئن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. این مجموعه نه تنها با راه اندازی سایت فروش، روند خرید را سرعت بخشیده؛ بلکه خدمات ارزنده دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید یک محصول اصل و درجه یک هستید، با ورود به سایت گری ایرانیان و خرید از آن، به این هدف خواهید رسید. چون محصولات این شرکت، از طریق واردات قانونی، وارد بازار کشور گردیده و حاوی کد شناسه کالا می باشند. در آخر با خرید از این مجموعه، هم شرایط ویژه ای را دریافت کرده و هم از محصولات متنوع گری نظیر این موارد بهره مند خواهید گشت:

  • کولر گازی داکت
  • کولر گازی ایستاده
  • کولر گازی دیواری
  • کولر گازی پنجره ای

۳

کولر گازی کاستی