فصل تابستان را می‎توان فصل هیجان، رنگ و سرگرمی دانست. فصلی که به واسطه طولانی‎تر شدن روزها، اغلب مردم بیشتر به سفر و گردش می‎روند و سعی می‎کنند اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان بگذرانند. در واقع فصلی که مردم بیشتر با هم در ارتباط هستند و می توانند تجربیات خوب و بد خود را با هم به اشتراک بگذارند.

از سوی دیگر، تغییر فصل و آمدن تابستان بر روی کسب و کار نیز تأثیر دارد و البته تفاوت شرکت‎های بزرگ و کسب و کارهای موفق با کسب و کارهای معمولی در همین امر است که آن‎ها به جزئیات اهمیت می‎دهند و همه جوانب را در نظر می‎گیرند؛ به عبارت دیگر، آن‎ها از هر فرصتی استفاده می‎کنند تا بتوانند با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط بهینه برقرار کنند و برای معرفی خود به مشتریان جدید و جلب وفاداری مشتریان قدیمی، از هیچ کوششی دریغ نمی‎کنند.

یکی از این فرصت‎ها استفاده از هدایای تابستانی است، یک کسب و کار موفق، برای خرید و تهیه هدایای تبلیغاتی، علاوه بر در نظر گرفتن کارایی هدیه برای مخاطب خود، به فصل نیز توجه می‎کند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص اهدای هدایای تابستانی به نکات مهمی اشاره کنیم و با معرفی چند گیفت تبلیغاتی در آراهنر مناسب فصل تابستان، اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما بگذاریم.

بهترین هدایای تبلیغاتی در تابستان 1401

همان طور که می دانید، فصل تابستان به دلیل تابش شدید نور آفتاب و گرمای بالایی که دارد مردم را مجبور می‎کند تا از وسایل و تجهیزاتی استفاده کنند که از آسیب‎های تابش نور خورشید جلوگیری کند و راحتی و آسایش را به ارمغان بیاورد.

در ادامه به معرفی چند تا از بهترین هدایای تبلیغاتی در تابستان 1401می پردازیم. این محصولات علاوه بر اینکه کاربردی و مصرفی هستند، متناسب فصل تابستان هم به شمار می‎روند و اغلب افراد در زندگی روزمره از آن‎ها استفاده می‎کنند.

آفتابگیر شیشه جلو خودرو

آفتابگیر شیشه جلو خودرو یکی از محصولاتی است که در فصل تابستان، مالکان خودرو بسیار از آن استفاده می‎کنند. غیرممکن است که در فصل تابستان، صاحبان خودرو به فکر تهیه یک آفتابگیر نیوفتاده باشند زیرا تابش آفتاب نه تنها می‎تواند به بخش‎های داخلی خودرو آسیب وارد کند، بلکه باعث گرم شدن داخل اتاقک خودرو هم می‎شود تا جایی که حتی دست زدن به فرمان خودرو هم غیر قابل تحمل شود. بنابراین شما می‎توانید با اهدای آفتابگیرهای مناسب، زیبا و باکیفیت با نام برند خود نه تنها به یکی از نیازهای روزمره مخاطبان خود پاسخ دهید، بلکه نام و برند شما دائماً در معرض دید دیگران قرار بگیرد.

به منظور تهیه آفتابگیر شیشه جلو خودرو باید به این امر توجه داشته باشید که جنس آفتابگیر از پلاستیک مرغوب باشد تا در هنگام گرما ماشین بوی پلاستیک نگیرد و هم چنین آفتابگیر، کارایی لازم را نیز داشته باشد. مسلماً هر چه کیفیت جنس آفتابگیر خودرو بهتر باشد، در برابر نور خورشید مقاوم‎تر خواهد بود و از بخش‎های داخلی خودرو، محافظت بهتری را به عمل می‎آورد.

عطر و اسپری تابستانی

عطر یکی از هدایای تبلیغاتی تابستان است که تقریباً همه آن را دوست دارند خصوصاً در فصل تابستان که ممکن است با وجود دوش روزانه، تعریق زیاد بدن مشکلاتی را به وجود بیاورد، استفاده از عطر به عنوان هدیه تبلیغاتی نه تنها می‎تواند کاربردی باشد، بلکه می‎تواند به راحتی یک نیاز عمومی را برطرف کند.

البته شاید با خود فکر کنید که انتخاب و خرید عطر بسیار به سلیقه افراد بستگی دارد که البته این نظر کاملاً صحیح است ولی به طور معمول، در خرید هدایای تبلیغاتی از عطرهایی استفاده می شود که مورد پسند سلیقه عموم باشد و فارغ از جنسیت بتوان به راحتی از آن‎ها استفاده کرد.

کلاه و شید

همان طور که گفتیم در فصل تابستان نور آفتاب شدید است و به واسطه اشعه‎های ماوراء بنفش که در این نور وجود دارد، امکان ایجاد آسیب‎های پوستی در همه افراد، خصوصاً آن‎ها که پوست حساس‎تری دارند، بیشتر است. به همین دلیل اغلب افراد تلاش می‎کنند تا با استفاده از لوازم و تجهیزات مختلف مانع تابش نور به پوست خود شوند که یکی از این محصولات کلاه‎های لبه دار و شید است.

این کلاه‎ها معمولاً ظاهر بسیار خوبی دارند و هم چنین شما می‎توانید بر روی آن‎ها به راحتی لوگو برند، نام آن و یا حتی شعار کسب و کار خود را با یک طراحی زیبا چاپ کنید تا به این طریق نه تنها شخص استفاده کننده دائماً آن را ببیند، بلکه دیگران که این کلاه را می بینند هم از نام برند شما آگاه شوند.

https://file.tesmino.ir/images/2022/08/images_1660040178.jpg

تیشرت نخی

استفاده از انواع تیشرت نخی به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نیز برای تابستان 1401 هم از آن دست انتخاب‎های درست و بجا است. در تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا اغلب افراد به دنبال پوشیدن لباس‎های نخی هستند تا به این وسیله بتوانند روزهای گرم و پر حرارت تابستان را به سهولت پشت سر بگذرانند، علاوه بر این، شما می‎توانید نام و لوگوی کسب و کار خود را روی تیشرت‎ها چاپ کنید تا از این طریق افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند.

صندلی پیک نیک

همان طور که گفتیم، تابستان فصل سفر و کمپینگ است. مردم به واسطه هوای معتدلی که در حواشی شهرها وجود دارد، سعی می‎کنند آخر هفته‎های خود را به همراه خانواده و دوستان خود در خارج شهر بگذرانند و از آب و هوای مطبوع لذت ببرند و بنابراین صندلی‎های پیک نیک گزینه خوبی برای این فصل است و شما هم به راحتی می‎توانید برند خود را با استفاده از این هدیه تبلیغاتی به دیگران معرفی کنید.

قمقمه آب

چه کسی می‎تواند منکر این موضوع شود که در فصل تابستان تقریباً همه بیشتر احساس تشنگی می‎کنند و خوردن آب و دیگر آشامیدنی‎ها در این فصل توصیه شده است، خصوصاً اینکه در روزهای طولانی و گرم تابستان به ورزش یا کوه نوردی و طبیعت گردی رفته باشید، حتماً نیاز شما به آب و مایعات بیشتر هم خواهد بود؛ به همین دلیل انتخاب قمقمه‎هایی که لوگو یا شعار شرکت شما روی آن نقش بسته است، می‎تواند یک هدیه مناسب، به درد بخور و پرکاربرد برای مخاطبان شما باشد.

لیوانهای مسافرتی

باز هم به دلیل افزایش سفرهای یک روزه یا چند روزه در فصل گرم تابستان، انتخاب هدیه‎ای مانند لیوان مسافرتی که در طی سفر آسیبی به آن وارد نشود و جنس مقاومی داشته باشد، می‎تواند ایده خوبی باشد. علاوه بر اینکه معمولاً به راحتی می‎توانید لوگوی برند خود را روی این قبیل از هدایا چاپ کنید تا در معرض دید عموم قرار بگیرد و افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند.

چراغ قوه

در شب‎های تابستان خصوصاً اگر قرار باشد تا در خارج از شهر سپری شود، چراغ قوه کاربرد زیادی دارد. البته چراغ قوه از آن دست هدایای تبلیغاتی پر کاربرد است که می‎توان آن را محصولی برای تمام فصول به شمار آورد. در واقع هر جا که نتوان به برق دسترسی داشت، چراغ قوه یک محصول کاربردی و به درد بخور محسوب می‎شود. 

https://file.tesmino.ir/images/2022/08/images_1660040054.jpeg

سخن پایانی

اگر کسب و کارها سودای موفقیت را در سر دارند، بنابراین باید به جزئیات توجه بیشتری کنند و در هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی، علاوه بر اینکه سعی می‎کنند مخاطب خود را بهتر بشناسند، تغییرات فصل را هم در نظر بگیرند. از میان ده ‎ها هدیه تبلیغاتی که می‎توان به مخاطبان و مشتریان داد، آفتابگیر، عطر، قمقمه، تیشرت نخی و غیره از همه بهتر است. همچنین با مراجعه به وبسایت arahonar.com می توانید انواع هدایای تبلیغاتی متنوع را مشاهده و خریداری نمایید.