ماجرای ما مردم با شهر تهران اگرچه بالا و پایین زیاد دارد اما در نهایت به دلایل مختلف بار دیگر به شهری که دوستش داریم برمی‌گردیم. این شهر با مراکز خرید‌ لاکچری یا سفارت‌خانه‌های مختلف و اداره‌های مهم ما را همیشه به خود گره می‌زند. با مطلب امروز پینورست همراه باشید تا بهترین محله‌ها برای اجاره روزانه خانه در تهران را مرور کنیم.

‍۱

چرا در تهران اقامت کنیم

بسیاری از ما ممکن است به‌علت کارهای مختلف به تهران سفر کنیم. حتی با وجود ترافیک سنگین تهران شاید برخی ترجیح بدهند به‌جای سفر چند ساعته درون شهری در نزدیکی محل مورد نظر خود در تهران چند روز یا حتی چند ساعت اقامت کنند. اگر شما هم قصد اقامت کوتاه مدت در تهران را دارید از سایت پینورست برای کرایه آپارتمان مبله در تهران می‌توانید استفاده کنید.

بهترین محله های تهران برای کارهای اداری

اگر برای کارهای اداری به تهران آمدید بهترین محله برای اقامت در تهران مرکز شهر است. بانک مرکزی و شعبه اصلی بانک‌ها، سفارت‌خانه‌ها و دفترهای مهاجرت و اغلب اداره‌های دولتی در مرکز تهران جمع شده‌اند. خیابان طالقانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فاطمی، خیابان امام خمینی و بلوار کشاورز از مهم‌ترین خیابان‌های تهران و مرکز ادارات و سفارت‌خانه هستند.

تمامی خیابان‌هایی که در بالا گفتیم در نقطه‌ای به خیابان ولیعصر تهران می‌رسند که مهم‌ترین خیابان تهران است. همان‌طور که می‌دانید این خیابان میدان راه‌آهن در یکی از نقاط جنوبی شهر را به میدان تجریش می‌رساند. این منطقه پر از تقاطع و ایستگاه‌های مهم مترو تهران و بی‌آرتی تهران هم هست.

اگر شما اقامت کوتاهی در تهران دارید و بیشتر زمان را قرار است بین اداره‌های مختلف بگذرانید اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران انتخاب خوب و از نظر اقتصادی به‌صرفه‌ای برای شما خواهد بود.

بهترین محله های تهران برای تفریح و مهمانی و خوشگذرانی

تهران شهر خیلی خوبی برای تفریح و روزهای تعطیل است. درست است که بیشتر مواقع همه در حال گلایه از این شهر هستند اما مطمئن باشید برای گذراندن تعطیلات در تهران به شما خوش می‌گذرد. در شهر تهران پیشنهاد می‌دهیم در محله‌هایی مثل میرداماد، پاسداران، قلهک، سعادت‌آباد و چیتگر اقامتگاه خود را انتخاب کنید.

۲

اگر دنبال محله‌های خوش آب‌وهوا در تهران هستید یا قصد اجاره ویلا استخردار را داشتید محله‌های درکه، دربند، فرحزاد، میگون و فشم گزینه‌های خوبی هستند. در ویلاهای اطراف تهران به محله‌هایی که غذاهای خوشمزه هم دارند می‌توانید سری بزنید. آش سید مهدی تجریش و سفره‌‌خانه در فرحزاد، درکه و دربند سفر شما را فراموش‌نشدنی می‌سازند.

بهترین محله های تهران برای خرید

اگر دنبال خرید جهیزیه، سیسمونی کودک و مراسم عروسی هستید تهران بهترین گزینه است. یکی از باحال‌ترین ویژگی‌های تهران امکان خرید  همه جای تهران است. آنقدر این بورس‌ها و مراکز خرید زیاد هستند که نمی‌شود شمردشان.

برای مثال در جنوب تهران از نازی‌آباد و عبدل‌آباد تا شهرری امکان خرید انواع کالا در همه قیمت‌ها را دارید.

 در مرکز تهران خیابان بهار بهترین لباس بچه و لوازم سیسمونی را پیدا خواهید کرد. در خیابان جمهوری بورس گسترده و تمام‌نشدنی از لوازم الکترونیکی و آخرین گجت‌های دنیا را می‌توانید پیدا کنید.

اگر دنبال خرید کالاهای خاص‌تری هستید و دوست دارید هر چیزی که شما می‌خرید تا جای ممکن شبیه نداشته باشد پاساژ و مال‌های غرب و شمال تهران بهترین گزینه‌ها هستند. پاساژ پالادیوم، ایران مال، مگامال اکباتان، الماس تهران و مرکز خرید هفت اقلیم از بهترین مال‌های بزرگ برای خرید هستند.

اگر در تهران اقامت داشتید و قصد دارید بخش کوچکی از زمان خود را به خرید بگذرانید محله‌های مرکزی به‌خاطر نزدیک بودن به بازار بزرگ تهران یا همان پانزده خرداد به‌خصوص در آستانه نوروز، کوچه برلن مشهور و بخشی از خیابان جمهوری انتخاب خوبی هستند. در این نقاط انگار در زمان سفر کردید و پنجاه سال قبل در یک مرکز خریدی که در دوران خود مجلل بوده قرار دارید.

برای خرید کالاهای فرهنگی و یا بازدید از نمایشگاه‌های هنری هم تهران محل خوبی برای اقامت است. اگر دنبال کتاب کمیاب یا نایابی بودید انقلاب و بعضی از پاساژهای آن مثل پاساژ صفوی و پاساژ ایران کتاب خود را به احتمال زیاد پیدا خواهید کرد. یا اگر قصد بازدید از گالری‌های هنرهای تجسمی را دارید خیابان‌ کریم‌خان در محله هفت‌تیر انتخاب درستی است.

۳

اقامت در تهران سایت پینورست

با همین مرور کوتاه به این نتیجه می‌رسیم که بالاخره روزی به دلیلی سر‌و‌کار ما با شهر تهران خواهد افتاد. اگر می‌خواهیم این غول بزرگ و شلوغی را شکست دهیم انتخاب محل مناسب برای اقامت در تهران یکی از قدم‌های اول است. در سایت پینورست ما سعی کردیم در تمام محله‌های تهران برای شما امکان اقامت را فراهم کنیم.

برای اقامت در تهران تمامی اقامتگاه‌های پینورست بازرسی شده‌اند و از نظر امنیت، پاکیزگی و راحتی تأیید می‌شوند. در پینورست ما پاسخگوی شما هستیم تا در هر لحظه امکان راهنمایی به شما را فراهم کنیم.

تمام اقامتگاه‌های پینورست گارانتی تحویل دارند که قوانین گارانتی را باید در سایت مطالعه بفرمایید. اگر اقامتگاه با آن چیزی که در سایت دیده‌اید تطبیق نداشت می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید.