تکنولوژی بلاک‌چین و دنیای رمزارزها با تمام پیچیدگی‌هایشان، مسیر یادگیری مشخصی دارند. اگر قصد دارید که به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید، چه بهتر که یک همراه مطمئن را در این مسیر برای خود انتخاب کنید. بیتستان یک همراه امن و مطمئن است که شما می‌توانید با آن وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده و تجربه خوبی از ورود به بازار ارزهای دیجیتال و صنعت کریپتوکارنسی کسب کنید.

بیتستان راهی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال

سامانه مبادله رمزارز بیتستان (Bittestan) بستری پرسرعت و آسان برای خرید و فروش بیت‌کوین و ده‌ها رمزارز معتبر دیگر در بازار ارزهای دیجیتال است. شما در این صرافی می‌توانید بیش از ۸۰ رمز ارز معتبر بازار را معامله و مبادله کنید. هدف بیتستان، ایجاد فضایی امن، سریع و کاربرپسند، برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف است.

برای ورود خوب و موفقیت آمیز به صنعت کریپتو و کسب تجربه‌های دلچسب، لازم است که اطلاعات دقیق و کامل در اختیار داشته باشید.

صرافی ارز دیجیتال بیتستان با ارائه مقالات جامع در مورد مفاهیم اولیه دنیای بلاک‌چین، استخراج بیت‌کوین، آموزش و معرفی کیف پول‌های دیجیتالی محبوب، قوانین و اخبار ارز دیجیتال ایران و جهان کمک‌تان می‌کند تا دید بسیار جامعی نسبت به این حوزه داشته باشید.

در ادامه به همه موضوعات و اطلاعاتی که می‌توانید از بیتستان به دست آورید، اشاره خواهیم کرد.

بهتر است با مفاهیم اولیه آشنا باشید!

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این حوزه، شما باید در مورد برخی مفاهیم پایه اطلاعاتی داشته باشید تا با آمادگی بیشتری به این دنیا ورود کنید.

داشتن اطلاعات کافی در رابطه با موضوعاتی مثل، فناوری بلاک‌چین چیست؟ بیت کوین یعنی چه؟ انواع شبکه‌های بلاک‌چینی کدامند؟ و بسیاری دیگر از این دست سوالات که همگی جزو مفاهیم پایه محسوب می‌شوند، به شما کمک می‌کند تا به آسانی در این بازار فعالیت داشته باشید. در بیتستان می‌توانید کلیه اطلاعات مورد نیاز در این حوزه‌ها را دریافت نمایید.

آشنایی با انواع روش‌های استخراج ارز دیجیتال

در این قسمت از آموزش‌های پایه‌ای بیتستان، به تشریح نکات استخراج ارزهای مختلف، انواع روش‌ها و ابزارهای استخراج ارزهای دیجیتال و همچنین مواردی همچون هاوینگ و سختی شبکه پرداخته شده است. شناخت این موارد چشم‌انداز خوبی از نحوه انجام و تائید تراکنش‌های رمزارزی در دنیای بلاک‌چین به شما ارائه می‌کند که تاثیر زیادی در تصمیم گیری‌هایتان خواهد داشت.

با بیتستان انواع کیف پول‌ها را بشناسید

با بیتستان انواع کیف پول‌ها را بشناسید

نصب کیف پول ارز دیجیتال و آموزش استفاده از آن، یکی از ملزومات ورود به دنیای رمزارزها است. بیتستان، با ارائه آموزش‌های تخصصی و تصویری در مورد نحوه بکارگیری و استفاده از کیف پول‌های رمزارزی تلاش کرده ورود کاربران به این دنیای پر رمز و راز آسان‌تر شود.

خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال با بیتستان

بعد از این که اطلاعات لازم را به دست آورید و دانش خود نسبت به حوزه ارزهای دیجیتال را بالا بردید، می‌توانید فعالیت و معامله در این بازار را شروع کنید.

خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، در سامانه مبادلاتی بیتستان مراحل بسیار ساده‌ای دارد. برای انجام معاملات رمزارزی در بیتستان کافی است بعد از ثبت‌نام، فرآیندهای مربوط به احراز هویت را انجام داده و خرید و فروش خودتان را آغاز کنید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این پلتفرم بسیار آسان بوده و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

آشنایی با روش‌های تریدینگ و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

ترید ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها، با توجه به تحلیل‌های مختلفی قابل انجام هستند. معمولا معامله‌گران به این منظور دو دسته تحلیل انجام می‌دهند:

  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل فاندامنتال

اگر به دنبال این هستید که به صورت حرفه‌ای و دقیق به حوزه‌ی رمزارزها ورود کرده و از طریق معامله ارزهای دیجیتال درآمد دلاری کسب کنید، باید در بررسی و آنالیز قیمت ارزهای دیجیتال بسیار خبره باشید تا:

  1. از ضرر جلوگیری کنید
  2. روند بازار را بهتر حدس بزنید
  3. سوار بر موج‌های سودآور شوید

خواندن به‌روزترین و جدیدترین تحلیل‌های ارزهای دیجیتال از منابع معتبر کمک زیادی می‌کند تا بتوانید نسبت به آینده یک ارز دیجیتال دید باز و مناسبی داشته باشید. در بیتستان می‌توانید به صورت روزانه و هفتگی تحلیل انواع ارزهای مختلف به خصوص بیت‌کوین، اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها را مشاهده نمایید.

با بیتستان از جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید

اخبار ارزهای دیجیتال، در بیتستان به صورت روزانه از مهم‌ترین مراجع خبری دنیای کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال، انتخاب و به مخاطبین عزیز ارائه می‌شوند.

در صرافی ارز دیجیتال بیتستان می‌توانید جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال ایران و جهان را مشاهده و همچنین از اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال اطلاع پیدا کنید.

به عنوان مثال اگر قصد دارید که در رمزارزی مثل بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید، اخبار بیت کوین به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بر اساس شرایط و جوی که در بازار وجود دارد، تصمیم دقیق‌تری بگیرید.

با بیتستان از قوانین جدید بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید

با اینکه بیش از ده سال از پیدایش ارزهای دیجیتال می‌گذرد، اما وضعیت حقوقی بیت‌کوین و سایر رمزارزها همچنان نامشخص است. قانون گذاران کشورمان نیز اخیرا اقدام به وضع برخی قوانین در این حوزه کرده‌اند که نحوه خرید و فروش این نوع دارایی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

برای این که در آینده با مشکلات قانونی رو به رو نشوید، باید از قوانین این حوزه اطلاع پیدا کنید. بیتستان به صورت روزانه و روتین تمامی قوانین جدیدی که در این حوزه وضع می‌شوند، را پوشش می‌دهد.

ویژگی صرافی بیتستان

صرافی بیتستان چه ویژگی‌های مهمی دارد؟

بیتستان، یک سامانه مبادله رمزارز آنلاین برای خرید و فروش رمزارزهای معتبر است.

بیتستان اولین و تنها صرافی ارز دیجیتال ایران است که بصورت رسمی، گزارش سالیانه این حوزه را در تمام رسانه‌های حوزه فناوری ایران به اکران گذاشت. در این برنامه بیش از ۴۰ خبرنگار حضور داشته و از طریق پلتفرم اخبار رسمی، رویداد بصورت زنده پخش ویدیویی می‌شد.

جدای از این، بیتستان ویژگی‌های خاصی دارد که باعث شده‌اند تا از دیگر صرافی‌های موجود نیز متمایز شود. ویژگی‌هایی مثل:

·امکان دسترسی راحت و سریع به ارزهای دیجیتال

در هر مکان و هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید ارزهای دیجیتال را معامله کنید، به مطالعه تحلیل‌های منتشر شده بپردازید و بر اساس دیگر اطلاعات موجود، رمزارز مد نظرتان را با چند کلیک خریداری نمایید.

·داشتن برترین پروتکل‌های امنیتی

در بیتستان به‌روزترین پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی به کار گرفته شده است تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در امن‌ترین بستر ممکن صورت بگیرد. امنیت در مسئله خرید و فروش ارزهای دیجیتال اهمیت بسیار زیادی دارد.

·امکان انجام تراکنش‌های لحظه‌ای و اتوماتیک

همگام با بازارهای جهانی و بدون معطلی، ۲۴ ساعته به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. داده‌ها و تمامی اطلاعات موجود در بیتستان کاملا با معتبرترین دیتاها همگام است.

·داشتن پشتیبانی شبانه‌روزی

کارشناسان بیتستان، در لحظه به لحظه‌ی مراحل خرید و فروش همراه شما کاربران هستند تا در صورت بروز مشکل، به صورت دقیق و کامل راهنمایی‌تان کنند تا بتوانید با خیالی آسوده، به ساده‌ترین روش و با امن‌ترین متد، معاملات و تراکنش‌های رمزارزی خود را به انجام برسانید.

منبع خبر:  techrato