آیا شما سرپرست، حامی یا دوست‌دار حیوانات هستید؟

پت شاپ آنلاین

از دیرباز تا به اکنون حیوانات همواره در کنار انسان‌ها بوده‌اند و به‌طور مسالمت آمیز به زندگی در کنار هم ادامه می‌دهند.  اگرچه سال‌های قبل سگ و گربه‌هایی که در کنار انسان زندگی می‌کردند در خارج از محیط داخلی خانه نگه‌داری می‌شدند و نقش نگبهان و مراقبت از خانه و دام‌ها را داشتند اما امروزه سگ‌ها و گربه‌های خانگی را در داخل محیط خانه نگهداری کرده و به‌عنوان دوست و همراه انسان در کنار او زندگی می‌کنند. قبول سرپرستی پت‌ سبب ایجاد مسئولیت شما در قبال آن‌ها خواهد شد. به این صورت که شما باید بهترین وسایل و لوازم استاندارد را برای سگ یا گربه خانگی خود از پت شاپ آنلاین پی کی پت خریداری کرده و در اختیار او قرار دهید.این امر براورده سازنده نیازهای پت در قبال محبت و حس خوبی است که از او دریافت می‌کنید.

 

پت شاپ پی کی پت چیست و هدف از تأسیس آن چیست؟

پت شاپ پی کی پت

پت شاپ پی کی پت، فروشگاه عرضه انواع محصولات، لوازم و وسایل باکیفیت نژادهای مختلف پت، غذای گربه و تشویقی گربه است که فعالیت خود را از فروردین ماه سال 1396 به‌صورت تخصصی آغاز کرد. هدف ما عرضه انواع محصولات پت در جهت بهبود، ارتقا و حفظ سطح سلامت حیوانات خانگی و دسترسی سریع به محصولات است.

 مشتریان عزیزان می‌توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه و مراجعه غیرحضوری به سایت فروشگاهی ما انواع لوازم سگ، گربه، پرنده و حیوانات جونده و خزنده را خریداری نمایند. در پت شاپ پی کی پت انواع غذای سگ و سایر حیوانات خانگی خشک ایرانی و خارجی، غذای کنسروی ایرانی و خارجی، تشویقی‌های نرم و سفت باکیفیت، لباس پت، اسباب‌بازی‌های متنوع، مکمل‌ها و تقویتی‌های استاندارد و اصل، لوازم بهداشتی، لوازم تربیتی و تمرینی، لانه و تخت و تشک، باکس و همچنین قلاده و بند قلاده با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت قابل عرضه است.

چرا سایت پی کی پت بهترین انتخاب شماست؟

پت شاپ

دلایل زیادی برای انتخاب سایت پی کی پت به‌عنوان بهترین انتخاب شما وجود دارد.

  1. دسترسی آسان و ارسال سریع محصولات

خرید انواع لوازم و محصولات حیوانات خانگی از سایت پت شاپ پی کی پت تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. مراجعه به سایت پی کی پت، انتخاب محصولات مدنظر، پرداخت هزینه و تکمیل فرایند خرید تمام اقدامات لازم برای خرید شما است. پس از ثبت سفارش، محصولات شما در اسرع وقت به آدرس ثبت شده ارسال خواهد شد.امکان خرید حضوری، خرید آنلاین و تماس با شماره تلفن

  1. در پی کی پت دامپزشکان، در کنارتان هستند.

همکاری دامپزشکان حاذق با مجموعه پی کی پت در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر صورت گرفته است. دامپزشک حاضر در فروشگاه علاوه بر انتخاب و تایید محصولات قبل از خرید، اطلاعاتی در مورد نحوه مصرف و مشاوره‌های دامپزشکی نیز به شما ارائه می‌دهند.

  1. در پی کی پت، سوال کنید، سپس با خیال آسوده خرید کنید.

اطلاعات لازم بر روی بسته‌بندی هر محصول درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر محصول می‎‌توانید از فروشندگان سوال بپرسید. و یا از طریق شماره‌های تلفن درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و پاسخ تمامی سوالات خود را به‌صورت کامل دریافت نمایید.

  1. پی کی پت عرضه‌کننده تولیدات باکیفیت ایرانی و محصولات معتبر خارجی

هدف ما در فروشگاه پی کی پت عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات است. عرضه بهترین محصولات تولید ایران و باکیفیت‌ترین محصولات تولید خارج از کشور تحت نظارت دامپزشکان و در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز صورت گرفته است.

  1. با پی کی پت خرید امن را تجربه کنید.

مشتریان عزیز می‌توانند با اطمینان کامل و بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام دهند. نماد اعتماد الکترونیک، حفاظت از اطلاعات مشتریان توسط لایه اتصال امن و پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی، پشتیبانی 24 ساعته و امکان مرجوعیت کالا با شرایط مندرج، مهر تاییدی است بر ایمن بودن خرید و جلب اعتماد مشتریان گرامی.

  1. با بلاگ پی کی پت همیشه به‌روز بمانید.

درج مقالات با موضوعات جذاب و به‌روز در سایت اینترنتی پت شاپ پی کی پت، گامی مهم و کارامد در راستای به‌روز گردانی اطلاعات شما مشتریان گرامی در زمینه‌های مختلف و مرتبط با پت است.

  1. پی کی پت و حامیان حیوانات

افرادی که تحت عنوان حامیان حیوانات مرتبا با مراکز و پناهگاه‌های حیوانات در ارتباط‌ هستند و در حال پخش موادغذایی و ارائه خدمات به این موجودات دوست داشتنی‌اند با مراجعه و ارتباط با پت شاپ پی کی پت گامی مهم و موثر در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به حیوانات برخواهند داشت.

  1. ارتباط موثر با مشتریان

ما در فروشگاه پی کی پت راه‌های ارتباطی را با مشتریان خود گسترش داده‌ایم. سایت اینترنتی، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، توییتر و واتساپ و ارتباط از طریق ایمیل مهمترین اقدامات ما در راستای برقرار سازی ارتباط و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان صورت گرفته است.شما دوست‌داران و حامیان حیوانات می‌توانید با خرید انواع محصولات باکیفیت پت و تشویقی سگ با ارزان‌ترین قیمت از پت شاپ پی کی پت، از زندگی در کنار حیوانات لذت ببرید.