کشورهای جنوب شرق آسیا، مخصوصا تایلند و مالزی، سفری مفرح و شاد را برای شما رقم می‌زنند. این مقاصد جذاب توریستی در کنار جاذبه‌های گردشگری زیادی که دارند، دارای پارک‌های بازی فوق‌العاده‌ای هستند که در مقاله‌ی امروز به بعضی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تور مالزی؛ مجموعه‌ای بزرگ از تم‌پارک‌های متنوع

در تور مالزی تم‌پارک‌های زیادی پیدا می‌کنید که بخواهید در آن‌ها به بازی مشغول شوید. البته یکی از مشخصه‌های اکثر این تم پارک‌ها این است که خیلی‌هایشان دارای بخش بازی‌های آبی هم هستند. مثل لگولند مالزی که 8 بخش مختلف داشته و دارای شهر بازی، آکواریوم، هتل و بسیاری جاذبه‌های مختلف دیگر بوده و ساعاتی فراموش نشدنی را برای تمامی اعضای خانواده خواهد ساخت.

تور مالزی

اگر برای تعطیلات خود، سفر به کوالالامپور را برنامه ریزی کرده‌اید، حتما باید سری به سانوی لاگون بزنید. این مجموعه بسیار بزرگ، اگر چه به عنوان یک پارک آبی شناخته می‌شود، اما بازی‌های آن اصلا به آن بخش محدود نشده و انبوهی از سواری‌های مختلف، بازی‌های کامپیوتری، فضای سبز و دکورهای مختلف برای عکاسی را در اختیار شما می‌گذارد. از طرفی، در پایتخت می‌توانید به سراغ تم پارک معروف برجایا تایم اسکوئر بروید که در فضایی سر پوشیده و بسیار بزرگ قرار گرفته و بازی‌های متنوعی را در خود دارد. این فضای سر پوشیده باعث می‌شود، حتی در گرم‌ترین روزها یا ساعاتی بارانی سفر هم بتوانید به بازی بپردازید.

از جمله تم‌پارک‌های بسیار معروف مالزی باید به گنتینگ اسکای‌وردز اشاره کرد که مجموعه‌ای بسیار بزرگ بوده که دارای بخش‌های جالب توجه با تم‌های کارتنی مثل عصر یخبندان است. این مجموعه دارای سالن‌های سینمایی با تم انیمیشن‌های محبوب بوده و دارای 9 بخش متنوع، سواری‌های هیجان انگیز و حتی یک مجموعه خرید هم هست. بلندی‌های گنتینگ یک پارک بازی سرپوشیده‌ خیلی خوب به نام  اسکایتروپولیس نیز دارد که وقتی به لیست بازی‌ها و سواری‌هایش نگاه بندازید، اصلا باورتان نمی‌شود که همه‌ی آن‌ها در یک محیط کاملا بسته ساخته شده‌اند.

یکی از شاخه‌های جدید تم‌پارک‌ها، پارک‌های واقعیت مجازی هستند که خب یک پارک خیلی خوب در این زمینه به نام VAR Live در کوالالامپور وجود دارد. این مکان 13 بازی مخصوص داشته که همگی آن‌ها توسط تجهیزات مخصوص و عینک‌های واقعیت مجازی انجام می‌شوند.

تور تایلند؛ تجربه‌ی ماجراجویی در پارک‌های ناشناخته

بخش زیادی از تم‌پارک‌هایی که در تور تایلند می‌توانید ببینید، در بانکوک واقع شده‌اند و اکثر شهرهای دیگری این کشور، دارای پارک‌های آبی بزرگ هستند. اما بانکوک به تنهایی جور تمام آن مقاصد را کشیده و چندین پارک عالی با تم‌های جالب توجه دارد.

تور تایلند

قبل از هر چیز باید به دریو ورد اشاره کنیم که تم‌پارکی بسیار بزرگ و فوق‌العاده جذاب بوده که درون خود یک دریاچه‌ی زیبا و امکان قایق سواری در آن‌جا، سواری‌های مختلف، نمایش‌های شلوغ، رژه و خیلی فعالیت‌های مختلف دارد و همچون یک دیزنی پارک به حساب می‌آید. اما از بخش‌های متفاوت و عالی دریم ورد می‌توان به پارک برفی این مجموعه اشاره کرد که فعالیت‌های زمستانی را به این کشور گرم‌سیری آورده و همچنین در سینمای 3 بعدی و 4 بعدی نیز، امکان دیدن فیلم‌های مخصوص را دارید.

اگر به دنبال یک شهر بازی کلاسیک با ترن هوایی‌های مختلف و بازی‌های متنوع هستید، به سیام سیتی پارک بروید که در مرکز شهر قرار گرفته و بازی‌های برای سنین مختلف در آن‌جا پیدا می‌کنید. این پارک از آن‌ جاهایی است که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند.

اگر با کودکان سن پایین به تور بانکوک رفته‌اید، حتما سری به کارتون نتوورک آمازون بزنید. این مجموعه نیز از آن پارک‌های دو منظوره است که هم بخش پراک آبی بسیار بزرگی دارد و هم این که بازی‌های مختلفی خارج از پارک آبی برایش در نظر گرفته شده. وجود کاراکترهای محبوب انیمیشن‌های این شبکه برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب بوده و می‌توانند همراه این کاراکترها عکس بگیرند.

همان طور که گفتیم، اغلب مقاصد گردشگری دیگر تایلند، دارای پارک‌های آبی بزرگ هستند مثل پاتایا که پارک آبی بسیار بزرگ رامایانا را در خود دارد. اما این پارک‌ها نیز با بازی‌های متنوع خود، ساعاتی عالی را برایتان رقم می‌زنند.

تور بالی؛ پارک‌های تفریحی مهم‌ترین جاذبه‌های سفر به این جزیره

در تور بالی، شهر بازی‌های مختلفی نیستند که بتوانید در آن‌ها به بازی بپردزاید، پس باید به سراغ پارک‌های تفریحی دیگر و البته پارک‌های آبی بزرگ این جزیره بروید. حتی خیلی از هتل‌های ساحلی بالی نیز دارای تجهیزات پارک آبی و استخرهای بزرگ هستند و برای آن‌ها که به صورت خانوادگی به بالی می‌روند، انتخاب خیلی خوبی به نظر می‌رسند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تور بالی و دیگر مقاصد گردشگری خارجی مثل مالزی و تایلند، سفر مورد نظر خود را برای هر هتلی که مناسب شماست، برنامه ریزی کنید. این مجموعه محبوب که از سال‌های قبل در زمینه سفرهای توریستی به فعالیت مشغول است، با تخفیف‌های عالی و خدمات مناسب، سفری عالی را برای شما رقم خواهد زد.

تور بالی

قبل از این که به پارک‌های آبی بالی بپردازیم، پیشنهاد می‌کنیم، در تور سفر، حتما به پارک سافاری بروید. این مجموعه ترفیحی، جایی دوست داشتنی با حیوانات مختلف است که تفریحات مختلف را نیز برایتان تدارک دیده و می‌توانید به صورت خانوادگی، حسابی در آن‌جا خوش بگذرانید. اگر همراه کودکان خردسال خود به بالی رفته‌اید، بد نیست آن‌ها را به کیدز ورد ببرید تا بتوانند، بازی‌های مخصوص خود را در فضایی سرپوشیده انجام دهند.

اما یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری بالی، پارک‌های آبی این جزیره‌ی زیبا به حساب می‌آید. مخصوصا اگر به واتربوم برویم که بهترین پارک آبی بالی و یکی از بهترین پارک‌های آبی کل کشور به حساب می‌آید. این مجموعه بزرگ، در فضایی جنگلی و منحصر به فرد درست شده و بازی‌های بسیار متنوعی در خود دارد که شامل سرسره‌های آبی غول پیکر می‌شود. بالی ویک پارک نیز پارک آبی جالب توجهی است که تمام بازی‌های آن روی تیوب‌های بادی درست شده و می‌توانید در آن‌جا، به صورت گروهی با هم به مسابقه بپردازید. یکی دیگر از پارک‌های آبی جالب تور بالی که در کنار ساحل قرار گرفته، سورف اند تورف در نوسا و دوا است که در کنار انواع بازی‌های آبی، ساحلی اختصاصی داشته و در آن‌جا، تفریحات دریایی نیز در دسترس شما قرار دارد.