موسسه کنکوری حرف آخر به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری پکیج رایگان آموزشی اعطا می نماید که 20 درصد از آموزش اساتید این مجموعه را شامل میشود. در اینجا شما را با تاریخچه موسسه حرف آخر آشنا خواهیم ساخت سپس نحوه دریافت پکیج رایگان و دریافت مشاوره رایگان را به شما خواهیم گفت و شماره تماس مشاوران حرف آخر را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای دریافت مشاوره میتوانید با شماره 09103225124 تماس حاصل فرمایید.

حرف آخر

موسسه حرف آخر و آموزش حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر برترین موسسسه آموزشی در زمینه آموزش تشریحی و تستی میباشد. سبک آموزش موسسه حرف آخر بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا میباشد تا دانش آموزان بتوانند بهره وری بیشتری از وقت خود داشته باشند. سبک آموزش اساتید موسسه حرف آخر به صورت شهودی سازی و ترسیم الگو و انیمیشن و نقشه راه میباشد و این موسسه با نیم کره راست ذهن دانش آموزان ارتباط برقرار میکند.

این موسسه برای آشنایی دانش آموزان پکیج رایگان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد که در پایین توضیحاتی در این باره داده ایم.

تمامی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول و دوم میتوانند از آموزش موسسه حرف آخر نهایت استفاده را داشته باشند و پکیج های رایگان این موسسه را دریافت نمایند. این موسسه از سال 1390 کار آموزش خود را شروع کرده است و رتبه برترهای زیادی در این سال ها با آموزش حرف آخر کار کرده اند و توانسته اند به این نتیجه برسند. بعد از این مراحل موسسه حرف آخر این تصمیم را گرفت که از سال 1400 آموزش تمامی دروس ابتدایی و متوسطه اول را نیز دارا باشد که به این امر دست پیدا کرد و تعداد زیادی از دانش آموزان در این مقطع قصد ثبت نام در موسسه حرف آخر را دارند.

پکیج رایگان موسسه حرف آخر

آموزشگاه حرف آخر برای اینکه بتواند دانش آموزان را با آموزش خود آشنا سازد پکیج های رایگان در قالب دی وی دی آموزشی و کتاب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد. یکی از بهترین پکیج های رایگان موسسه حرف آخر پکیج صفر تا رتبه حرف آخر میباشد. این پکیج 20% از آموزش اساتید را شامل میشود و دانش آموزان میتوانند از آموزش دروس عمومی و اختصاصی این پکیج نهایت استفاده را داشته باشند و با سبک آموزش کنکوری آشنایی خوبی به دست آورند. در مورد نحوه مشاوره نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

صفر تا رتبه حرف آخر

پکیج صفر تا رتبه حرف آخر شامل 6حلقه دی وی دی آموزشی میباشد و آموزش تمامی دروس عمومی و تخصصی را شامل میشود. دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی و انسانی میتوانند این پکیج را دریافت نمایند و با آموزش آشنا شوند. تمامی موضوعات از سال های دهم و یازدهم و دوازدهم انتخاب شده است و دانش آموزان در همه پایه ها میتوانند این پکیج را دریافت نمایند.

کاملترین پکیج برای آشنایی با آموزش موسسه حرف آخر همین پکیج صفر تا رتبه میباشد. ارزش این بسته که در قالب دی وی دی آموزشی ارسال خواهد شد چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزا تومان میباشد که به صورت رایگان و شاید با یک هزینه پستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانش آموزان در پایه های ابتدایی و متوسطه اول نیز میتوانند 20% از مجموعه محصولات حرف آخر را رایگان دریافت نمایند و ما این فرصت را به شما داده ایم که بتوانید با این موسسه تماس بگیرید و مشخصات خود را در اختیار مشاوران قرار دهید و پکیج های رایگان برای شما ارسال خواهد شد. بعد از مشاهده آموزش این 20 درصد شما میتوانید به صورت جدی تر آموزش هارا دریافت نمایید و برای اینکار میتوانید از طرح ها و برنامه های مشاوران اطلاعاتی کسب نمایید و ثبت نام برای پکیج های کامل و طرح نخبگان را انجام دهید.

برای دریافت طلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس 09103225124 ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس مشاوران موسسه حرف آخر

خیلی از دانش آموزان روزانه سرچ زیادی را در گوگل انجام میدهند تا بتوانند با مشاوران با تجربه ای صحبت کنند و مشاوره کنکور دریافت نمایند. دانش آموزان میتوانند از همان سال دهم آموزش کنکوری خود را شروع نمایند اما لازمه این آموزش کنکوری دریافت مشاوره و برنامه ریزی خوب میباشد. ما در اینجا به شما بهترین مشاوران را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید تمامی سوالات خود را از این مشاوران جویا شوید و راهی برای مطالعه درست دروس پیدا نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آموزش کنکوری و انواع بسته های حرف آخر و نحوه صحیح مطالعه دروس و نحوه صحیح تست زنی میتوانید با شماره تماس حرف آخر ارتباط بگیرید که این شماره را برای شما درج نموده ایم.

شماره تماس حرف آخر

شماره دفتر مرکزی موسسه حرف آخر

دانش آموزان زیادی روزانه با دفتر موسسه حرف آخردر تهران تماس میگیرند تا بتوانند سوالات خود را مطرح نمایند ولی شاید با مشکلاتی روبه رو شوند و باید وقت زیادی را پشت خط منتظر باشند تا بتوانند با مشاوران صحبت کنند. ما اینجا شماره موبایل مشاوران را در اختیار شما قرار داده ایم تا هر لحظه که مایل بودید و بدون معطلی تماس خود را بگیرید و با مشاورانی که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود صحبت کرده و سوالات خود را مطرح نمایید.

نحوه ثبت نام در موسسه حرف آخر

دانش آموزن در تمامی پایه ها میتوانند ثبت نام خود را بدون هیچ شرایط خاصی انجام دهند. ملاک ثبت نام در حرف آخر ربطی به معدل کلاسی ندارد و هر دانش آموزی هم که پایه ضعیفی داشته باشد میتواند در پایه خود ثبت نام را انجام دهد. ثبت نام حرف آخر شرایط پیچیده ای ندارد و فقط کافی است با مشاوران این مجموعه که شماره تماس آنها را درج نموده ایم تماس بگیرید و از طرح ها و پکیج های صفر تا صد و پروژه 6040 اطلاعاتی کسب نمایید و سپس با دادن مشخصات خود ، ما برای شما سامانه دانش آموزی ایجاد خواهیم نمود و کد دانش آموزی دریافت خواهید کرد و از آن لحظه جزو دانش آموزان حرف آخر خواهید بود و از پکیج ها و مشاوره های این موسسه میتوانید نهایت استفاده را داشته باشید.

قیمت مشاوره موسسه حرف آخر ( مشاوره رایگان )

برای موفقیت در کنکور شما نیاز به منبع خوب ، برنامه ریزی خوب و مشاوره خوب دارید. این سه کلمه مکمل یکدیگر خواهد بود و میتواند موفقیت شما در کنکور را تضمین نماید. مشاوران موسسه حرف آخر جزو باتجربه ترین مشاوران هستند و شما میتوانید از مشاوره این موسسه نهایت استفاده را داشته باشید. قیمت مشاوره حرف آخر نیز روزانه سرچ زیادی دارد و دانش آموزان زیادی با دفتر مرکزی حرف آخر تماس میگیرند تا از هزینه های مشاوره های خوب این موسسه اطلاعاتی کسب کنند اما باید بدانید که مشاوره همراه پکیج های حرف آخر به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

وقتی حتی بدون ثبت نام کامل و فقط با دریافت پکیج رایگان مشاوره رایگان حرف آخر به شما داده شد با دنیای جدیدی از مطالعه صحیح و تست زنی صحیح آَشنا خواهید شد و به این نتیج خواهید رسید که باید زودتر بااین مشاوره و سبک آموزش آَنا میشدید و وقت خود را از دست نمی دادید. در قسمت مشاوره تخصصی حرف آخر شما با انواع مرورهای پنجگانه و نحوه مدیریت زمان در کنکور آشنا خواهید شد.

مشاوره رایگان حرف آخر

محصولات موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر تمامی محصولات خود را در قالب دی وی دی و کتاب و یا سیستم جدید ( vod ) در اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار میدهد. محصولات حرف آخر شامل پکیج صفر تا صد و پروژه 6040 میباشد. هر دوی این محصولات در بازه زمانی مختلف نقش مهمی را برای دانش آموز ایفا خواهد کرد و هر کدام شامل نکاتی خواهد بود.

به طور خلاصه میتوانیم بگوییم که پکیج صفر تا صد برای تمامی دانش آموزان قابل ارسال خواهد بود چه دانش آموزان سال دهم چه یازدهم و چه دوازدهم اما پروژه 6040 فقط در ماه های نزدیک کنکور در اختیار سال دوازدهمی ها و پشت کنکوری ها قرار خواهد گرفت چون حالت جمع بندی دارد. دروس زیست شناسی – شیمی – ریاضی – فیزیک – ادبیات – دین و زندگی – عربی و زبان جزو پکیج های کامل حرف آخر میباشد و دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی از این پکیج و دانش آموزان رشته انسانی نیز دروس تخصصی بیشتری را دارند که از آنها استفاده خواهند کرد.

اساتیدی همچون استاد همدانی در درس زیست شناسی ، استاد کامیار در درس فیزیک ، استاد سلوکی در درس شیمی ، استاد منتظری در درس ریاضی ، مشغول ضبط آموزش پکیج ها هستند و استاد یوسفیان پور ، استاد وحدت ، استاد محمودی و استاد محسن منتظری آموزش دروس عمومی حرف آخر را به عهده دارند که برای آشنایی بیشتر با این اساتید میتوانید با شماره تماس موسسه حرف آخر در ارتباط باشید و نمونه آموزش این اساتید را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 این خلاصه ترین توضیحات در مورد طرح ها و محصولات حرف آخر بود و اگر هنوز سوالاتی در ذهن خود دارید میتوانید با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم 09103225124 تماس بگیرید.

تخفیفات حرف آخر و دریافت کد تخفیف حرف آخر

حرف آخر در همه بازه ها تخفیفاتی را در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد و این نگرانی وجود ندارد که شما باید حتما در بازه خاصی خرید محصولات حرف آخر را انجام دهید. تخفیفات حرف آخر به صورت پلکانی و یا درصدی محاسبه خواهد شد و در ایام عید نیز تخفیف عیدانه به آن اضافه خواهد شد. قیمت محصولات حرف آخر را میتوانید به صورت پی دی اف دریافت نمایید که قیمت تمامی دروس عمومی و اختصاصی برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی را در آن مشخص نموده ایم و با توضیحات مشاور میتوانید علاوه بر محاسبه توسط مشاور ، خود شما نیز جهت اطمینان کامل تخفیفات را حساب نمایید.

همین الان تماس بگیرید و بیشترین کد تخفیف محصولات حرف آخر را دریافت نمایید.

همانطور که گفته شد تخفیفات در همه بازه ها وجود دارد اما اگر احساس کردید که در یک بازه مثلا نزدیک کنکور یا هر بازه دیگر ، تخفیفات کمی بیشتر میباشد و برای شما به صرفه تر هستش ولی نمیتوانید خرید خود را انجام دهید میتوانید تخفیف را برای خود رزرو نمایید و هفته ها و ماه های آینده خرید کنید. شرایط خاصی برای رزرو تخفیف حرف آخر وجود ندارد و شما میتوانید به راحتی تخفیفات را رزرو نمایید و ماه های بعدی هزینه پکیج ها را به حساب موسسه واریز نمایید و با همان قیمت قبلی برای شما محاسبه خواهد شد.

نحوه خرید محصولات حرف آخر

دانش آموزان بعد از اینکه با موسسه حرف آخر آشنا شدند میتوانند به دو طریق محصولات این موسسه را خریداری نمایند : خرید حضوری و خرید غیرحضوری.

برای خرید غیرحضوری که راحت ترین روش برای دریافت پکیج های حرف آخر میباشد و اکثر دانش آموزان از این روش خرید خود را انجام میدهند شما باید شماره حساب حرف آخر را دریافت نمایید و پکیج هایی که مدنظر شما هستند را با تخفیفات محاسبه نمایید و هزینه را به حساب موسسه واریز نمایید و مشخصات فیش واریزی را در اختیار مشاوران قرار دهید و پکیج ها از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

در روش حضوری نیز شما میتوانید به دفتر حرف آخر مراجعه نمایید و به صورت حضری هزینه پکیج ها را کارت بکشید. در مورد آدرس دقیق حرف آخر و نحوه هماهنگی در پایین توضیحاتی ارائه داده ایم.

مزایای خرید پکیج آموزشی حرف آخر

دانش آموزانی که برای کنکور خود برنامه دارند قطعا به فکر پکیج آموزشی یا کلاس خصوصی و یا کتب ها و منابع مختلف هستند اما اینجا قصد داریم مزایای پکیج های آموزشی حرف آخر را به شما بگوییم :

دانش آموزانی که از پکیج های آموزشی حرف آخر استفاده میکنند در کلاس های رفع اشکال اساتید نیز شرکت خواهند کرد که تنها موسسه کنکوری میباشد که همچین امکاناتی را برای دانش آموز فراهم آورده است. همراه پکیج های آموزشی حرف آخر شما برنامه ریزی قطاری دریافت خواهید کرد و بدون سردرگمی میتوانید آموزش را شروع نمایید.

در روزهای مختلف میتوانید آموزش های روزهای قبل را مرور نمایید در صورتیکه در کلاس خصوصی شما فرصت مرور مطالب هفته های پیش را نخواهید داشت. دانش آموزان حرف آخر اگر بخواهند به صورت تخصصی از مشاوره تخصصی حرف آخر که جدیدترین سیستم را داراست بهره مند شوند میتوانند با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرند و نحوه دریافت مشاوره تخصصی حرف آخر را جویا شوند

اسامی مشاوران موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در طی سال ها آموزش خود مجموعه ای از بهترین مشاوران را گرد هم آورده است تا بتوانند بهترین مشاوره را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. خانم سمیرا جعفرزاده یکی از برترین مشاوران موسسه حرف آخر و مشاور ارشد موسسه حرف آخر میباشد که میتوانید از مشاوره ایشان استفاده کرده و حداقل یک جلسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای ارتباط با موسسه حرف آخر در هر زمانی میتوانید با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید.

آدرس موسسه حرف آخر و خرید حضوری محصولات حرف آخر

خیلی از دانش آموزانی که قبلا به سامانه پیامکی حرف آخر ارسال پیامک داشته اند و مشاوران این مجموعه با آنها تماس گرفته اند پکیج های رایگان را دریافت کرده اند و یا از طریق دوستان و آشنایان خود پکیج رایگان را دریافت کرده اند و آموزش تمامی دروس اساتید را مشاهده نموده اند. دانش آموزان بعد از دیدن پکیج های رایگان فکر ثبت نام در طرح های صفر تا صد و پروژه 6040 و طرح نخبگان حرف آخر را دارند و والدین این دانش آموزان دوست دارند که به صورت حضوری به آدرس موسسه حرف آخر مراجعه نمایند تا از نزدیک با مشاوران صحبت کرده و به صورت حضوری ثبت نام کنند و هزینه ها را به صورت حضوری متقبل شوند.

آدرس موسسه حرف آخر

ما در اینجا آدرس دفتر مرکزی حرف آخر را در اختیارشما قرار خواهیم داد ولی حتما توجه داشته باشید قبل از مراجعه حتما با شماره تماسی که درج نموده ایم هماهنگی اولیه را انجام دهید سپس برای دریافت بسته رایگان و یا ثبت نام در طرح ها میتوانید مراجعه نمایید و بدون اینکه معطل شوید به کار شما رسیدگی خواهد شد. البته لازم به ذکر است که برای خرید غیرحضوری نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و شما شماره حسابی را دریافت خواهید کرد که بنام موسسه حرف آخر میباشد.

آدرس موسسه حرف آخر واقع در ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب تهران و ساختمان مترجمان میباشد و شما برای دریافت آدرس دقیق میتوانید با شماره 09103225124 تماس بگیرید و زمان حضور خود در دفتر را به مشاور حرف آخر اعلام نمایید.

لیست نمایندگی های حرف آخر

موسسه حرف آخر از سال 1400 قصد دارد در اکثر شهرها و مراکز استان ها دفتر نمایندگی داشته باشد تا دانش آموزان با خیال آسوده تری ثبت نام خود را انجام دهند و تمامی دانش آموزان ایران بتوانند به راحتی با آموزش این موسسه آشنایی زود هنگامی داشته باشند نه اینکه فقط در زمان کنکور درصدد آشنایی با این موسسه باشند.

حرف آخر در اکثر شهرهای کرج – مشهد – اصفهان – تبریز- ارومیه – شیراز و ... اکثر شهرهای دیگر در حال راه اندازی دفاتر نمایندگی میباشد و به این ترتیب دانش آموزان از همان مقطع ابتدایی میتوانند با آموزش حرف آخر آشنا شوند و بهترین سبک آموزش را برای تقویت پایه تحصیلی خود داشته باشند.

در اینجا امیدواریم توضیحات کاملی در اختیار شما قرار داده باشیم و اگر سوالاتی در ذهن خود دارید میتوانید تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید.