بهترین گوشی سامسونگ در حد بودجه من کدام است؟ کدام مدل گوشی سامسونگ برای من مناسب است؟ این سوالات ذهن اکثر افرادی که قصد خرید گوشی دارند را درگیر می کند. ما در این راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل سامسونگ، سعی کردیم به همه این سوالات پاسخ دهیم.

سامسونگ یکی از قدرتمند ترین و شناخته شده ترین برند های موبایل است .یکی از مزایای گوشی های سامسونگ نسبت به سایر برند ها این است که سامسونگ برای هر سلیقه و بودجه ای گوشی موبایل تولید کرده است. این انعطاف پذیری در مدل ها و قیمت های گوشی موبایل در کنار کیفیت بالای ساخت، سامسونگ را به یکی از غول های شکست ناپذیر صنعت تولید گوشی های هوشمند تبدیل کرده است.

تنوع بالای مدل های گوشی سامسونگ در کنار مزایای زیادی که دارد، می تواند برای خریداران گوشی موبایل سامسونگ سردرگم کننده شود. بهترین روش انتخاب گوشی مناسب، بررسی مشخصات گوشی سامسونگ در بازه قیمتی متناسب با بودجه ای است که در اختیار دارید. اگر نمی دانید کدام گوشی سامسونگ برای شما مناسب تر است، این مقاله را تا انتها بخوانید.

ما در این راهنمای خرید گوشی سامسونگ، بهترین مدل های گوشی سامسونگ از 2 تا 40 میلیون تومان را معرفی کرده ایم:

  • بهترین گوشی سامسونگ 2022
  • بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب
  • بهترین گوشی سامسونگ برای بازی
  • بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی
  • بهترین گوشی سامسونگ برای تولید محتوا
  • بهترین گوشی سامسونگ برای فیلمبرداری
  • راهنمای خرید گوشی موبایل تا 5 میلیون
  • و ...

کدام مدل گوشی سامسونگ بهتر است؟

۲۱

معمولا هر سال گران ترین گوشی پرچمدار سامسونگ به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شود. امسال گلکسی 22 اولترا با بزرگترین صفحه نمایش و بهترین دوربین بهترین پرچم دار سامسونگ است. اما با توجه به قیمت بالای این گوشی در ایران، ممکن است همه ما امکان خرید این گوشی را نداشته باشیم. علاوه بر این، امکاناتی که این گوشی دارد برای همه کاربران ضروری نیست و شاید بتوانیم با یک چهارم این قیمت، یک گوشی مناسب با امکانات عالی انتخاب کنیم.

بنابراین شاید سوالی که باید بپرسیم این است که: کدام مدل گوشی سامسونگ برای من بهتر است؟ اولین چیزی که باید هنگام خرید گوشی مشخص کنیم، بودجه ای است که در اختیار داریم. سپس می توانیم مشخصات گوشی هایی که در این بازه قیمت قرار دارند را پیدا کرده و مشخصات آن ها را بررسی کنیم.

تفاوت سری های مختلف گوشی سامسونگ چیست؟

گوشی های سامسونگ در سری های مختلفی تولید می شوند:

  • گوشی های سامسونگ سری S
  • گوشی های سامسونگ سری A
  • گوشی هاس سامسونگ سری M
  • و گوشی های سامسونگ سری Z

اما این سری ها چه ویژگی هایی دارند و تفاوت آن ها با هم چیست؟

مشخصات گوشی های سامسونگ سری S

گوشی های سری اس سامسونگ گوشی های رده بالا هستند و پرچمداران سامسونگ همه عضوی از سری S هستند. گوشی های سامسونگ سری s با بدنه باریک، بدون حاشیه و دوربین های فوق قوی شناخته می شوند. صفحه نمایش این گوشی ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قدرت پردازش بالا یکی دیگر از ویژگی های گوشی های سری s سامسونگ است. طبیعتا قیمت گوشی سامسونگ سری S بالاتر از سایر سری ها است.

مشخصات گوشی های سامسونگ سری A

اگر به دنبال گوشی های میان رده و مقرون به صرفه هستید باید بین گوشی های سری آ سامسونگ جستجو کنید. برای این که ببینید بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام است، باید به عدد کنار حرف A در مدل گوشی توجه کنید. هر چه این عدد بالاتر باشد، گوشی بهتر است و طبیعتا قیمت بالاتری هم دارد. سری a گوشی های سامسونگ در سال 2019 از A10 تا A80 نامگذاری شده بودند. سری a گوشی های سامسونگ در سال 2020 یک عدد بالاتر از سال قبل هستند یعنی گوشی A51 مدل جدید گوشی A50 سال گذشته است. همه گوشی های سری آ سامسونگ گوشی های میان رده هستند و قیمت گوشی سامسونگ سری A نسبت به سری S کمتر است. هر چه عدد مدل بیشتر می شود، گوشی کمی بزرگتر و قدرتمندتر شده و کیفیت دوربین آن کمی بهتر می شود.

مشخصات گوشی های سامسونگ سری M

گوشی های سامسونگ سری m گوشی های اقتصادی و قیمت مناسب سامسونگ هستند. این گوشی ها در مقایسه با سری a کیفیت پایین تر و امکانات کمتری دارند. البته این طور نیست که هیچ امکانات پیشرفته ای نداشته باشند اما در این سری از گوشی های اقتصادی سامسونگ سعی شده تا فقط امکانات بسیار مهم به گوشی اضافه شود به نحوی که قیمت گوشی از رده اقتصادی بالاتر نرود.

قیمت گوشی سامسونگ سری m نسبت به سری a پایین تر است و اگر به دنبال گوشی سامسونگ ارزان قیمت هستید، بهتر است در میان گوشی های سری ام جستجو کنید.

گوشی های سامسونگ سری z

سری z سامسونگ که به عنوان گوشی های Foldable هم شناخته می شود سری جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است. قیمت گوشی سری z سامسونگ بالاتر از سری های دیگر است.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

خوشبختانه سامسونگ برای رده اقتصادی گوشی های بسیار خوبی تولید می کند. اگر شما هم به دنبال یک گوشی موبایل با قیمت مناسب و اقتصادی هستید، این بخش مناسب شما است. معمولا گوشی هایی که در سری اقتصادی قرار می گیرند نسبت به گوشی های گران قیمت تر نمایشگر و دوربین ضعیف تری دارند اما می توانند تا حد زیادی نیاز های کاربران را در استفاده روزمره از گوشی رفع کنند.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ تا 5 میلیون

در ادامه بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 5 میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم. این گوشی ها مناسب افرادی است که بودجه زیادی ندارند یا قصد دارند از گوشی تنها برای کاربرد روزانه استفاده کنند. این گوشی ها برای افراد مسن یا کودکان هم مناسب بوده و به عنوان گوشی دوم انتخاب به صرفه ای هستند.

1. Samsung Galaxy A12

۲۳

گوشی گلکسی A12 سامسونگ یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار است که همه امکانات ابتدایی و ضروری یک تلفن همراه را دارد. اگر به دنبال دوربین با کیفیت خیره کننده یا قدرت پردازش خارق العاده نیستید و می خواهید یک گوشی خوب با قیمت مناسب بخرید، گوشی گلکسی A12 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما است.

این گوشی فناوری 5G ندارد اما چهار دوربین پشت خوب، یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که برای یک گوشی اقتصادی، امکانات جالب توجهی هستند. کیفیت دوربین گوشی A12 سامسونگ نسبت به سایر گوشی های اقتصادی سامسونگ غافلگیر کننده است. با وجودی که کیفیت عکس های گرفته شده با A12 به پای گوشی های میان رده و پرچمدار سامسونگ نمی رسد، اما در قیمت خودش مثال زدنی است.

یکی از نقاط ضعف بزرگ گوشی گلکسی A12 سامسونگ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن است که با تهیه کارت microSD حل می شود.

2. Samsung Galaxy a03s

۲۵

گوشی گلکسی A03s سامسونگ یکی از ارزان ترین گوشی های سری A سامسونگ در بازار است. A03s یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون تومان است و برای کاربرانی که بودجه محدودی دارند مناسب است. این گوشی 4G با نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی، دوربین پشت 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی امکانات اولیه ضروری یک گوشی هوشمند را دارد. درگاه شارژ تایپ C، باتری قوی و اسکنر اثرانگشت از جمله ویژگی های مثبت این گوشی هستند.

3. Samsung Galaxy a13

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ

۲۶

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی سامسونگ با قیمت مناسب هستید، حتما A13 سامسونگ را در نظر داشته باشید. طراحی زیبا، نمایشگر 6.5 اینچی، نرم افزار قوی، دوربین قوی و باتری 5000 میلی آمپری از جمله ویژگی های مثبت گلکسی A13 سامسونگ هستند. متاسفانه این گوشی 5G نیست اما با توجه به قیمت پایین و کیفیت ساخت بالا، به عنوان بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ با ارزش خرید بالا شناخته می شود.

بهترین گوشی تا 7 میلیون

گوشی هایی که در این بخش معرفی می کنیم، بهترین گوشی های سامسونگ از 5 تا 7 میلیون تومان هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری قبل امکانات بیشتری دارند. در صورتی که قصد گیمینگ یا عکاسی حرفه ای نداشته باشید، این گوشی ها می توانند شما را راضی کنند.

1. Samsung Galaxy A21s

۲۷

گلکسی A21s هم یکی از بهترین گوشی های قیمت مناسب سامسونگ است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک گوشی با کیفیت هستند اما نمی خواهند به اندازه یک پرچمدار هزینه کنند، انتخاب مناسبی است. گلکسی A21s سامسونگ یک گوشی اقتصادی با امکانات و ویژگی های قابل توجه است.

گکسی A21s علی رغم قیمت نسبتا پایینش، به پنج دوربین مجهز است که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین های ماکرو، زاویه باز و عمق می شود. کیفیت عالی دوربین ها برای یک گوشی در این رده قیمت غافلگیر کننده است. صفحه نمایش زیبا، طراحی جذاب و نرم افزار قوی دیگر ویژگی های برجسته گوشی A12s هستند که آن را به یک انتخاب عالی در میان گوشی های سامسونگ زیر 7 میلیون تومان تبدیل می کند.

2. Samsung Galaxy a22

۲۸

گلکسی A22 سامسونگ یک گوشی خوش ساخت 5G با قیمت مناسب است. گوشی a22 سامسونگ ارزان ترین گوشی 5G در گوشی های سری a این برند است. پردازنده قوی، نمایشگر فول اچ دی 90 هرتزی سوپرآمولد، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی و چهار دوربین پشت از جمله ویژگی های اصلی این گوشی هوشمند است.

3. Samsung Galaxy M33

۲۹

گوشی گلکسی M33 سامسونگ یکی از گوشی های 5G به صرفه سری M است که با سخت افزار خوب و باتری قدرتمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. این گوشی با پردازنده قدرتمند، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی یکی از گوشی های خوش قیمت سامسونگ است. چهار دوربین پشت گلکسی M33 نیز یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هستند. اگر به دنبال یک گوشی خوش قیمت با امکانات عالی و شارژدهی بالا هستید، Galaxy M33 را به خاطر داشته باشید.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گوشی های میان رده سامسونگ نسبت به گوشی های اقتصادی قیمت بیشتری دارند و طبیعتا از امکانات بهتری هم برخوردار هستند.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان را بررسی می کنیم. اگر به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب هستید این گوشی ها را از دست ندهید.

1. Samsung Galaxy A32 5G

بهترین گوشی 5G سامسونگ با قیمت مناسب

۳۰

اگر 5G بودن گوشی برای شما اولویت است اما نمی خواهید به اندازه یک پرچمدار هزینه کنید، گوشی A32 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. قیمت مناسب این گوشی آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G سامسونگ موجود در بازار تبدیل کرده است. صفحه نمایش 6.5 اینچی با محافظ گوریلا گلس، دوربین های قدرتمند، طراحی شیک و سخت افزار قوی از جمله دیگر نقاط مثبت این گوشی هستند.

2. Samsung Galaxy A53

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

۳۱

سامسونگ با گوشی A53 ثابت کرد که در طراحی و تولید میان رده هایش کم نمیگذارد. این گوشی با صفحه نمایش 120 هرتزی و عملکرد عالی، با اختلاف قیمت بالا نسبت به پرچمداران سامسونگ، شما را شگفت زده می کند. بله درست است که قیمت پایین تر گوشی به این معنی است که در همه زمینه ها به پای پرچمدار ها نمی رسد. چیپست این گوشی نسبت به پرچمدارهای امسال سامسونگ ضعیف تر است اما نرم افزار قوی، نمایشگر با کیفیت، امکان افزایش حافظه تا 1 ترابایت، طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، این گوشی را در میان هم قیمت های خودش شکست ناپذیر می کند.

3. Samsung Galaxy A42 5G

گوشی 5G با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب

۳۲

نمایشگر OLED بزرگ 6.6 اینچی، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی، نرم افزار قوی و اتصال 5G همه امکاناتی هستند که گلکسی A42 را به یکی از بهترین میان رده های سامسونگ تبدیل کرده اند.

بهترین پرچمدار سامسونگ

گوشی های پرچمدار سامسونگ همیشه طرفداران خودشان را دارند. پرچمداران سامسونگ اصلی ترین رقبای اپل به حساب می آیند و این رقابت جذاب بین دو غول اصلی تکنولوژی هر سال جریان دارد. اگر می خواهید بهترین گوشی سال را با بهترین امکانات داشته باشید، گوشی های پرچمدار سامسونگ بهترین انتخاب برای شما هستند.

گران ترین گوشی های سامسونگ، گوشی های پرچمدار این برند هستند اما اگر بهترین را می خواهید، باید هزینه اش را هم بپردازید.

1. Samsung Galaxy S22 Ultra

بهترین گوشی سامسونگ 2022

۳۳

بهترین و گران ترین گوشی امسال سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا است. این گوشی با اسلات برای قلم S pen صفحه نمایش فوق العاده، محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس پلاس، کیفیت دوربین شگفت انگیز به ویژه در نور کم، و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی پادشاه پرچمداران سامسونگ نامیده شده است.

2. Samsung Galaxy S22

یک پرچمدار تمام عیار با قیمت کمتر

۳۴

اس 22 اولترا دومین گوشی گران قیمت امسال سامسونگ است (اولی Galaxy Z Fold 3 است که قیمت بالاتری دارد). با این که نسخه اولترا اس 22 نسخه پیشرفته تری است اما شما می توانید با خرید گلکسی اس 22 همان امکانات را با پرداخت چندین میلیون تومان هزینه کمتر داشته باشید.

چیپست گلکسی اس 22 مشابه سایر گوشی های S22 است که قیمت بیشتری دارند، نمایشگر آن با وجودی که به پای اس 22 اولترا و پلاس نمی رسد، اما نسبت به اس 21 کیفیت بیشتری دارد. سامسونگ همچنین در این گوشی از دوربین های فوق العاده ای استفاده کرده است که در عکاسی نور کم و پرتره عملکرد خیره کننده ای دارند. برخلاف سایر پرچمداران امسال سامسونگ، S22 یک لنز اختصاصی تله فوتو دارد که از زوم 3 برابری اپتیکال پشتیبانی می کند.

3. Samsung Galaxy S22 Plus

پرچمدار سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب

۳۵

چیپست گوشی S22 plus تفاوتی با سایر گوشی های اس 22 ندارد اما دوربین آن بهتر است و به ویژه در نور کم، عملکرد بهتری نشان می دهد. شما با خرید این گوشی می توانید از همان صفحه نمایش با کیفیت و فست شارژ 45 واتی s22 ultra بهره ببرید اما با چند میلیون تومان هزینه کمتر. اگر به گوشی های بزرگ علاقمند هستید، این گوشی 6.6 اینچی یکی از بهترین گوشی هایی است که امسال می توانید بخرید.

خرید گوشی سامسونگ از نمایندگی

در این مقاله مهم ترین اطلاعاتی که قبل از انتخاب و خرید گوشی باید به خاطر داشته باشید را با هم بررسی کردیم. اگر گوشی مورد نظرتان را انتخاب کرده اید و می خواهید از جای معتبری خرید کنید، ما نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران را پیشنهاد می کنیم. امکان خرید حضوری و غیرحضوری (اینترنتی یا تلفنی) به صورت نقد و اقساط از نمایندگی سامسونگ وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت allsamsung مراجعه کنید.