در چند ماه اخیر قیمت خودروهای متفاوت افزایش چشم‌گیری داشته است. همین امر باعث شده تا بازار خرید و فروش خودروی دست دوم رونق بسیار زیادی پیدا کند. فروش فوری خودرو کارکرده یکی از نکاتی است که بسیاری افراد به آن توجه می‌کنند.

هر چه خودرو زودتر به فروش رود، مالک خودرو می‌تواند پول آن را دریافت کند و برای خرید خودروی دیگر یا کارهایی که مد نظر دارد، از آن پول استفاده نماید. به همین دلیل بسیاری افراد به دنبال یافتن روش برای فروش فوری ماشین دست دوم هستند. خودرو45 یکی از پلتفرم‌هایی است که خرید و فروش خودرو دست دوم به راحتی در آن انجام می‌شود.

مزایای فروش خودرو با استفاده از خودرو45

مزایای فروش خودرو با استفاده از خودرو45

فروش فوری خودرو دست دوم  با خودرو45 مزایای بسیاری را به همراه دارد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین مزایای فروش آنلاین خودرو با استفاده از پلتفرم خودرو45 اشاره می‌کنیم.

1- امنیت

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در هر خرید و فروش مانند خرید و فروش فوری خودرو دست دوم باید به آن توجه کرد، امنیت است. مجموعه خودرو45 یک شرکت حقوقی ثبت شده است. همین امر باعث می‌شود تا شما با یک شرکت و مجموعه معتبر طرف حساب باشید و با بسیاری از مشکلاتی که هنگام خرید و فروش خودرو دست دوم پیش می‌آید، مواجه نشوید.

این کار باعث می‌شود تا ریسک فروش سریع خودرو به حداقل برسد و بتوانید با خیال راحت این کار را انجام دهید.

2- صرفه‌جویی در وقت و هزینه

در گذشته برای فروش فوری خودرو دست دوم و کارکرده لازم بود تا آگهی‌های بسیاری منتشر کنید و با افراد بسیاری در تماس باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. اکنون تنها کافی است که وب‌سایت خودرو45 را جست‌وجو کرده، در آن ثبت‌نام کنید و مشخصات خودروی خود را به ثبت برسانید.

سپس وقتی برای کارشناسی به شما داده می‌شود و محدوده قیمت خودرو مشخص خواهد شد. پس از آن آگهی خودروی شما در این پلتفرم قرار خواهد گرفت و مشتری مورد نظر را در اسرع وقت پیدا خواهید کرد. همین موارد باعث صرفه‌جویی بسیاری در وقت و هزینه خواهد شد.

3- فروش سریع و مطمئن

فروش فوری خودرو دست دوم ممکن است گاهی روند درست خود را به دلیل سرعت طی نکند. همین امر می‌تواند موجب بروز مشکلات و حتی متضرر شدن فروشنده شود. در پلتفرم خودرو45 خودروها با روشی امن، مطمئن و سریع خرید و فروش می‌شوند. همین امر باعث شده تا بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین روش‌های خرید و فروش خودرو دست دوم یاد کرد.

4- فروش با قیمت منصفانه

افزایش قیمت خودروهای صفر، باعث افزایش قیمت خودروهای دست دوم می‌شود. در بسیاری از مواقع افراد بدون داشتن اطلاعات کافی و دقیق از قیمت خودرویی که دارند، اقدام به فروش آن می‌کنند. در این صورت پس از مدتی متوجه می‌شوند که متضرر شده‌اند.

فروش با قیمت منصفانه

در خودرو45 محدوده قیمت پس از کارشناسی به صورت مناسب و منصفانه تعیین می‌شود. این کار باعث می‌شود تا فروشنده و خریدار از معامله در این پلتفرم متضرر نشوند و معامله‌ای منصفانه و درست داشته باشند.

مراحل فروش فوری خودرو کارکرده در خودرو45

مراحل فروش فوری خودرو دست دوم در خودرو45 بسیار شفاف، ساده و راحت است. تنها کاری که باید انجام دهید، دنبال کردن مراحل زیر است.

  • ابتدا باید به سایت خودرو45 به آدرس khodro45.com مراجعه کنید.
  • پس از آن با تکمیل فرم ثبت‌نام در این پلتفرم عضو شوید.
  • اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه درخواست فروش خودرو به مرحله بعد بروید.
  • در این مرحله فرمی وجود دارد که در آن باید مشخصات خودرو خود را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن مشخصات خودرو، محدوده قیمتی آن اعلام می‌شود و زمانی برای بازدید حضوری در شعب خودرو45 به شما اعلام می‌شود.
  • پس از مراجعه حضوری و بازدید خودرو، قیمت منصفانه و مناسب خودرو دست دوم به شما اعلام می‌شود.
  • زمانی که تمام این مراحل انجام شد، خودروی شما برای فروش در سایت قرار می‌گیرد و پس از پیدا شدن مشتری مناسب تنها لازم است سند را انتقال دهید و وجه را به صورت آنی دریافت کنید.

باید بدانید که تمام مراحل گفته شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و نیاز نیست برای انجام این مراحل چندین روز منتظر بمانید.

جمع‌بندی

بسیاری افراد به دلایل متفاوت دوست دارند که خودرو دست دوم خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانند. برای این کار می‌توانند از خدمات جذاب و مناسب خودرو45 استفاده کنند. با استفاده از این پلتفرم می‌توانند در امنیت کامل، خودروی خود را با قیمتی مناسب و منصفانه در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانند.