سرمایه گذاری در بازار مسکن شاید یکی از متداول‌ترین پیشنهادات افراد موفق و باتجربه به شما باشد. زیرا نمودار قیمت مسکن در ایران ممکن است گاها به یک خط ممتد تبدیل شود اما هرگز سیر نزولی نخواهد داشت. بنابراین امکان ندارد شخصی که در این بازار سرمایه گذاری می‌کند، ضرر کند یا سرمایه خود را از دست بدهد.

به نظر شما بهترین نوع سرمایه گذاری در بازار مسکن کدام است؟! خرید ملکی که بتوان از آن استفاده کرد و در عین حال پس از مدتی آن را با قیمتی بالاتر فروخت، بهترین نوع سرمایه گذاری در این بازار است. چنین ملکی می‌تواند یک ویلا در شمال کشور و در منطقه‌ای خوش آب و هوا باشد. پس اگر به دنبال افزایش سرمایه خود هستید و در کنار آن قصد دارید از این سرمایه استفاده کنید، به خرید ویلا ارزان در شمال فکر کنید.

فرقی ندارد بودجه و نقدینگی شما در حال حاضر چقدر است، ما به شما مشاور املاکی را معرفی خواهیم کرد که ویلایی متناسب با بودجه‌ای که دارید یا مبلغی که می‌خواهید صرف این کار کنید را بهتان معرفی می‌کند.

چطور می‌توان با سرمایه کم در شمال ویلا خرید؟

کمتر از 10 سال قبل، هر شخصی که در شمال ویلا می‌خرید سرمایه دار حساب می‌شد، اما در عصر حاضر چنین نیست. امروزه دیگر همه خانواده ها در شمال صاحب ویلا هستند و این ربطی به سرمایه دار بودن آن ها ندارد. الان فقط کافیست اراده کنید تا مالک یک ویلای زیبا و لوکس با امکانات دلخواه در شمال شوید.

شاید بپرسید خرید ویلا در شمال بدون داشتن سرمایه چطور ممکن است؟! منظور ما از سرمایه، مبالغ زیاد است که بسیاری از افراد توان جمع‌آوری آن را ندارند. وگرنه این امر مسلمی است که برای خرید هر شیئی باید سرمایه داشت.

امروزه ویلاسازان به این نتیجه رسیده اند که بازار فروش ویلا ارزان قیمت بسیار داغ است به همین دلیل هم بسیاری از آن ها به ساخت این نوع ویلاها گرایش پیدا کرده اند و در نتیجه تعداد ویلاهایی که قیمت مناسبی دارند افزایش پیدا کرده است. پس اگر زرنگ باشید قطعا می‌توانید با سرمایه‌‌ای که در دست دارید، حتی اگر کم باشد یک ویلای مناسب در شمال کشور بخرید.

 

خرید ویلا در شمال با سرمایه کم

ویلای ارزان قیمت چه ویژگی هایی دارد؟

این حق شماست که پیش از خرید ویلا ارزان در شمال، بخواهید درباره ویژگی های این ویلاها و دلیل ارزان قیمت بودن آن ها اطلاعاتی کسب کنید. ویلاهایی که با قیمتی پایین‌تر از سایر ویلاها به فروش می‌رسند معمولا واجد ویژگی هایی خاص هستند و وجود این ویژگی ها در آن ها باعث پایین بودن قیمتشان شده است.

در ادامه تعدادی از ویژگی ها و خصوصیات ویلاهای ارزان قیمت را بیان خواهیم کرد.

متراژ پایین بودن

نحوه محاسبه قیمت املاک بر کسی پوشیده نیست و این را همه می‌دانند که قیمت کل ملک با جمع قیمت هر متر مربع از آن محاسبه می‌شود. قیمت ویلا نیز در اکثر مواقع به همین شیوه و بر اساس همین اصل محاسبه می‌شود. در نتیجه این طبیعی است که ویلایی با متراژ پایین، قیمت کمتری نسبت به ویلاهای متراژ بالا داشته باشد.

فول امکانات نبودن

یکی دیگر از ویژگی های ویلاهای ارزان قیمت، امکانات در نظر گرفته شده برای آن ها است. شما در زمان خرید ویلا باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچه امکانات ویلا بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه اگر قصد خرید ویلا ارزان دارید، باید به سراغ ویلاهایی که امکانات آن ها در حد معمول است بروید.

البته توجه داشته باشید که در حال حاضر اکثر ویلاهای شمال کشور دارای حداقل امکانات مانند آب، برق، گاز و سایر امکانات اولیه مورد نیاز هستند. اما خب امکاناتی مثل استخر، جکوزی، روف گاردن و ... در آن ها مشاهده نمی‌شود که چندان هم حائز اهمیت نیستند و بدون وجود آن ها هم می‌توان از ویلا استفاده کرد.

نوع معماری خاص

برخی از ویلاها به دلیل معماری خاصی که دارند با قیمت پایین‌تر فروخته می‌شوند. به طور مثال ویلاهای پیلوت در مقایسه با ویلاهایی که دوبلکس یا تریبلکس هستند قیمت پایین‌تری دارند در حالی که متراژ آن ها گاها برابر با متراژ ساختمان های دوبلکس است.

برخی از ویلاهای پیلوت حتی نسبت به ویلاهای فلت هم ارزان قیمت‌تر هستند! پس انتخاب این نوع ویلاها می‌تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که سرمایه زیادی برای خرید ویلا ندارند.

شهرکی بودن

ویلاهای شهرکی ارزان قیمت‌ترین نوع ویلاها هستند که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارند. زیرا این نوع ویلاها در داخل شهرک قرار می‌گیرند و شهرک های ویلایی نیز کامل‌ترین امکانات اعم از نگهبان 24 ساعته، دسترسی خوب به مناطق تفریحی، امکانات رفاهی و ... دارند.

قرار گرفتن در مناطق خاص

ارزان قیمت بودن زمین در کاهش هزینه های ساخت ویلا و در نهایت در پایین بودن قیمت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. برخی از مناطق شمال کشور مثل نور، چمستان، بهدشت، آپادانا با وجود این که امکانات کاملی دارند اما قیمت زمین در آن ها بسیار پایین است. همین مسئله باعث می‌شود تا ویلاهای ساخته شده در این مناطق نیز قیمت پایینی داشته باشند.

با این حساب برای خرید ویلا ارزان در شمال باید به مشاورین املاکی که محدوده فعالیتشان استان مازندران است مراجعه کنید.

 

خرید ویلا پیلوت شهرکی

برای خرید ویلا ارزان در مازندران چه باید کرد؟

تنها راه خرید ویلا در مازندران مراجعه به مشاورین املاکی است که کار خرید و فروش ویلا در این منطقه را انجام می‌دهند. اما تمام مشاورین املاک ممکن است ویلای ارزان قیمت با ویژگی های گفته شده، برای فروش نداشته باشند و در نتیجه مراجعه به آن ها فقط موجب اتلاف وقت شما شود. از طرفی متاسفانه امروزه برخی از مشاورین املاک ویلاهایی که از نظر ساخت یا از لحاظ ثبتی دارای مشکل هستند را با قیمت پایین‌تر می‌فروشند و به این ترتیب شما را فریب می‌دهند و باعث ایجاد دردسر می‌شوند.

یکی از بنگاه های املاک معتبر و مطمئن در استان مازندران که برای خرید ویلا ارزان در مازندران می‌توانید به آن مراجعه کنید، داماک ویلا است. گروه مشاورین املاک داماک ویلا در جهت خرید بهترین و ارزان قیمت‌ترین ویلا شما را راهنمایی خواهند کرد و تا زمان انتقال سند در کنار شما خواهند بود.

با مراجعه به آدرس اینترنتی داماک ویلا بیشتر آشنا شوید و پس از اتخاذ تصمیم نهایی، جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ویلا در مازندران با کارشناسان فروش این گروه تماس حاصل فرمایید.