منطقه جذاب کارتال یکی از مورد بحث ترین و داغ ترین  محله هایی است که همه خریداران آپارتمان  در ترکیه در مورد آن صحبت می کنند. کارتال به  دلیل جایگاه خوب از نظر سطح اجتماعی، دسترسی فوق العاده به نقاط مهم استانبول و همچنین بافت زیبا و امکانات اجتماعی به  یکی از پر رونق ترین مناطق تبدیل شده است. در ادامه  با بررسی کوتاه و مفید در مورد منطقه کارتال استانبول با شما همراه هستیم.

 

موقعیت مکانی کارتال

 

این محله یا منطقه زیبا در قسمت آسیایی استانبول و در همسایگی مالتپه و سنجاک تپه قرار دارد. همانطور که گفته شد، در منطقه کارتال استانبول قشر متوسط و بالای استانبول زندگی میکنند. از همین رو قیمت خرید آپارتمان در منطقه کارتال استانبول به نسبت سایر مناطق استانبول متوسط است. طبق نظر سنجی که در سال 2013 توسط دانشگاه فنی ستاره انجام شد ، مناطق کارتال استانبول، کادیکوی ، منطقه ی باکرکوی ،آدالار و چهار منطقه ای هستند که مردم در آن احساس امنیت و آرامش فراوانی دارند.

 

موقعیت مکانی کارتال

دسترسی و مزیت های منطقه کارتال

 

محله کارتال استانبول دسترسی های انصافا قابل قبول و زیادی در حوزه حمل و نقل دارد که از مهم ترین انها می توان به فاصله 15 کیلومتری این منطقه با فرودگاه صبیها در قسمت آسیایی استانبول اشاره کرد.

همچنین اولین بندر کشتی در سال 1857 در منطقه کارتال استانبول ساخته شده است . لازم به ذکر است اتوبان D100 که ارتباط بین قاره آسیا و اروپا را برقرار می کند از منطقه کارتال عبور می کند و نقش مهم و بسزایی را در توسعه حمل و نقل زمینی بر عهده دارد.

 از دسترسی های خوب این منطقه می توان به جاده ساحلی که از خیابان بغداد کادیکوی استانبول آغاز شده و تا منطقه کارتال ادامه دارد اشاره کرد. این جاده ساحلی از گزینه های مهم حمل و نقل کارتال استانبول محسوب می شود. ایستگاه های متعدد مترو که در سال 2013 احداث شدند بیش از پیش دسترسی این منطقه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

این منطقه با رشد رو افزون از بعد شهرسازی و اقتصادی، پروژه هایی لوکس و معقول را در اختیار خریداران و سرمایه گذاران قرار می دهد. با حمایت های خوبی که شهرداری از پروژه های مسکونی در نظر گرفته است در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد چشمگیری در سرمایه گذاری خواهیم بود.

 طبق بررسی های انجام شده پروژه های املاک در منطقه کارتال استانبول در چندین  سال گذشته رشد  چشم گیری داشته است که نشان می دهد برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان بسیار مناسب است. در همین راستا شرکت های ساخت و ساز مختلف در این بخش شروع به سرمایه گذاری کرده اند.

مناطق آسیایی نسبت به بخش اروپایی شهروندان ترک نشین بیشتری دارد و خیلی از مهاجران برای اقامت و سرمایه گذاری بخش آسیایی را ترجیح می دهند. در این منطقه آپارتمانهایی مناسب دانشجویان در نظر گرفته شده که مناسب افرادی است که قصد دارند با قیمت های ارزان در ترکیه به کار و تحصیل بپردازند. 

 

دسترسی و مزیت های منطقه کارتال

مراکز درمانی و آموزشی کارتال استانبول

 

منطقه کارتال استانبول از نظر وضعیت بهداشتی و وجود مراکز و بیمارستان های دولتی و خصوصی متعدد، مثل منطقه باسین اکسپرس استانبول یکی از شناخته شده ترین مناطق استانبول محسوب می شود. بیش تر از 30 بیمارستان خصوصی ، 5 بیمارستان دولتی ، مراکز و کیلینیک های معتبر بسیاری در این منطقه وجود دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

  • مرکز پزشکی خصوصی زنان کارتال
  • مرکز پزشکی خصوصی دراگوس گولان
  • بهداشت دهان و دندان
  • درمانگاه تخصصی چشم و اسکنر ونی
  • بیمارستان بیماری های کودکان

این منطقه مراکز آموزشی متعددی دارد  از همین رو خرید آپارتمان در کارتال مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند قرار می گیرد. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • مدرسه خصوصی اووگو
  • خصوصی کارتال اوئور
  • مدرسه خصوصی ارا
  • کالج خصوصی بالکان لار

برای خرید خانه در کارتال به چه کسی مراجعه کنیم؟

 

قطعا سوال و تصمیم سختی است که  در بین همه فروشندگان به چه کسی مراجعه کنید. هلدینگ شاین لند یکی از فروشندگان خانه و آپارتمان است که به صورت تخصصی در استانبول فعالیت می کند. هلدینگ شاین لند (https://shinelandholding.com) با تیمی مجرب و فایلینگ قوی در منطقه می توانند  تا پایان خرید و اخذ اقامت کنار شما باشد. همچنین در این مسیر شاید کمی پیچیده پشتیبانی حقوقی توسط تیم حقوقی شاید از شما صورت گرفته تا نگرانی در این باره نداشته باشید.

در پایان اگر تجربه ای در خصوص خرید آپارتمان در کارتال استانبول از هلدینگ شاین لند دارید با ما به اشتراک بگذارید.