اگر به دنبال خدمات بازسازی ساختمان قدیمی خود هستید، اگر نیاز به بازسازی ویلا در شمال کشور دارید، اگر نیاز به ساخت و فروش ساختمان خود را دارید یا به هر دلیلی به خدمت بازسازی ساختمان نیاز دارید آن هم به سریع ترین و اقتصادی ترین شکل ممکن، این راهنما را به دقت مطالعه کنید تا با یک خدمت جدید و شگفت انگیز دیگر از تیم جوان و پر انرژی طراحی و دکوراسیون داخلی و البته کابینت گریت آشنا شوید! در ادامه قصد معرفی این خدمت را به صورت کامل برای شما همراهان گرامی داریم. اگر کارهای ما برایتان جالب است، طرفدار دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل هستید و یا به دنبال یک شرکت بازسازی باتجربه با قیمتی مقرون به صرفه برای انجام بازسازی خانه، بازسازی آپارتمان یا موارد دیگر هستید، جای درستی آمده اید!

 

بازسازی ویلای قدیمی

هنگامیکه سخن از نوسازی ویلای قدیمی به میان می آید، همیشه نیاز نیست هزینه بالایی پرداخت کنید تا بتوانید آن را مرمت کنید. گاهی اوقات با هزینه هایی به صرفه می توان یک ویلای قدیمی را نوساز جلوه داد و ظاهری شیک به آن بخشید.

امروزه هزینه خرید و فروش ویلا به مراتب نسبت به گذشته افزایش یافته است و کسانی که جزء قشر متوسط جامعه هستند و در یک ویلای قدیمی زندگی می کنند ممکن است نتوانند از پس خرید یک ویلای جدید برآیند. حتی در حال حاضر تخریب و ساخت دوباره ویلا با توجه به افزایش هزینه های خرید مصالح ساختمانی می تواند بسیار زیاد باشد؛ اما راهکارهایی وجود دارد که همان ویلای قدیمی تان را به راحتی به کمک طراحی داخلی ویلا نوساز کنید.

بازسازی ساختمان به زبان ساده

بازسازی ساختمان عبارت است از بازسازی نمونه اولیه آثار معماری آسیب دیده یا تخریب شده یا بخش هایی از ساختمان ها. بازسازی ساختمان برای قرن ها یک امر رایج بوده است. دلایل بازسازی ساختمان گاهی نتیجه تخریب بناهای تاریخی است که توسط ساکنان منطقه به عنوان آسیب زا تجربه می شود، مانند جنگ، اشتباهات برنامه ریزی و تخریب با انگیزه های سیاسی، گاهی اوقات صرفاً نتیجه بلایای طبیعی است. به عنوان مثال می توان به یونگدینگمن دروازه شهر پکن که به طور موقت قربانی ترافیک شد اشاره کرد.

گزینه ها برای بازسازی ساختمان

رویکردهای مختلفی برای بازسازی وجود دارد که از نظر درجه وفاداری به اصل و حساسیت به اجرا متفاوت است.

۲

در معماری، گئورگ مورش بازسازی را به عنوان “روش علمی استخراج منابع برای بازسازی چیزهایی که از بین رفته اند، بدون توجه به زمانی که از آن زمان گذشته است” توصیف می کند. به عنوان مقال بازسازی واقعی به بازسازی ای گفته می شود که با استفاده از مواد مشابه و همان روش های ممکن پس از تحقیقات گسترده منبع انجام شود. اغلب از اجزای اصلی موجود استفاده می شود.

این نوع بازسازی را می توان بیش از هر چیز در ساختمان های مهم فرهنگی و تاریخی یافت، که سپس به عنوان اشیایی برای تماشا و استفاده به عنوان موزه استفاده می شود. نمونه ای از آن تکمیل کلیسای جامع کلن است که سرانجام در اواخر قرن نوزدهم زمانی که نقشه های اولیه ساخت و ساز کشف شد و آنها دنبال شدند، تکمیل شد. همچنین بازسازی با شیوه های مدرن بازسازی ای است که به دلیل کمبود منابع، الزامات وفاداری به نسخه اصلی را برآورده نمی کند. نمونه های معمولی، برای مثال، زمانی هستند که فقط پلان های نما یا مستندات تصویری ساختمان ها حفظ می شوند – بقیه اطلاعات لازم تا آنجا که ممکن است با مقایسه آن با اشیاء مشابه معاصر “دوباره اختراع” می شوند. این نوع بازسازی «خلاقانه جدید»، همراه با تخیل فراوان، اوج شکوفایی خود را به ویژه در تاریخ گرایی (با نئورومانسک، نئوگوتیک، نئو رنسانس و نئوباروک) داشت. بسیاری از قلعه های نئوگوتیک از بقایای قلعه های قرون وسطایی مانند قلعه هوهن شوانگاو، قلعه ایلین دونان، اسکاتلند، قلعه هوهنزولرن و بسیاری دیگر تا ثلث اول قرن بیستم ایجاد شده اند.

به چه مواردی در بازسازی منزل باید دقت کنیم؟

یک ساختمان بازسازی شده نیاز به مراقبت ویژه ای دارد، به خصوص در مورد سازه های قدیمی و مصالح ساختمانی، بلکه ساختمان های تاریخی اغلب مملو از شگفتی ها هستند و این شگفتی ها می توانند به سرعت جمع شوند. مهم نیست که چقدر به مرمت ساختمان علاقه دارید، نجات یک ساختمان تاریخی در شهر خود از تخریب یا پوسیدگی کار بسیار مهمی است. با این حال، اگر پروژه مرمت بنای تاریخی به درستی انجام شود، جان تازه ای به یک سازه زیبا می دهید.  هنگامی که برای اولین بار با یک پروژه مرمت ساختمان تاریخی شروع می کنید، ممکن است وسوسه شوید که فوراً کابینت ها، قالب گیری تاج و لوازم جدید را انتخاب کنید، اما اولین قدم شما باید بیشتر عملی باشد تا زیبایی. بناهای تاریخی گهگاه دارای عوارضی هستند که مستقیماً بر یکپارچگی ساختمان تأثیر می گذارد. هنگام به روز رسانی یک بنای تاریخی، حفظ و تعمیر تا حد امکان از سیستم ساختاری اصلی ترجیح داده می شود. با این حال، اگر متوجه شدید که امکانات بیشتری باید اضافه شود، ابتدا باید مطمئن شوید که ساختمان می تواند از چنین امکاناتی پشتیبانی کند. برخی از ساختمان های تاریخی دارای سیستم های سازه ای هستند که ممکن است در هنگام تغییر یا تعمیر عناصر آن نیاز به حساسیت داشته باشند و در برخی موارد، ممکن است لازم باشد یک سیستم ساختاری کاملاً جدید برای تقویت سیستم موجود با نوآوری های مدرن اضافه شود.

نوسازی ساختمان

۳

ساختمان های تاریخی در طول سال ها تاریخ زیادی را به خود دیده اند، اما دارای ویژگی های معماری غنی، جزئیات طراحی و چیدمان های منحصربه فرد هستند که از زمان ساخت خانه های مدرن ناپدید شده اند. تعیین اهمیت تاریخی، فرهنگی یا معماری ساختمان شما برای افزایش آگاهی مهم است، اما همچنین می تواند به شما در هنگام درخواست کمک هزینه / کمک مالی و همچنین رعایت دستورالعمل های کدهای خاص کمک کند که به زودی در مورد جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. آیا یک رویداد تاریخی در اینجا رخ داده است؟ آیا این اولین ساختمان در نوع خود در منطقه بود؟ اینها تنها چند سوال هستند که می خواهید قبل از ایجاد هر گونه تغییر شدید در ظاهر ساختمان، پاسخ آن ها را بدانید. کارشناسان پیشنهاد می کنند با مورخان محلی، رهبران جامعه، و مالکان گذشته همکاری کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختمان به دست آورید. بازسازی ساختمان های تاریخی به شما این امکان را می دهد که هنر و تاریخ محلی را زنده نگه دارید.

آیا ساختمان شما باید بازسازی شود؟

بسیاری از صاحب نظران معماری معتقدند که تمام ساختمان های جدید باید به آینده نگاه کنند نه گذشته. با این وجود، یک احساسات مردمی مداوم معتقد است که تراژدی طبیعی یا ساخته دست بشر نباید ما را از میراث مهم محروم کند و بازسازی دقیق مکان های شاخص از دست رفته یک فعالیت مشروع است. بازسازی ها در خدمت نیازهای عاطفی، میهنی، زیبایی شناختی و آموزشی است. علاوه بر این، اکثر بازسازی ها خصوصا بازسازی مسکونی، چه در اینجا و چه در خارج از کشور، دستاوردهای علمی و جدی هستند. زمان نشان داده است که تعداد کمی از مردم از این مکان های دیدنی احیا شده پشیمان می شوند. برای نشان دادن این نکته، من در اینجا به پانزده بازسازی آشکار اشاره کردم که همه آنها اکنون امکانات عمومی نمادین هستند. معیار گنجاندن آثار بازسازی شده در این قطعه، بازآفرینی دقیق نمای بیرونی یک ساختمان کاملاً یا تقریباً از دست رفته است. چنین پروژه هایی ممکن است شامل تکرار فضای داخلی اصلی باشد یا نباشد. این تعریف مانع از ساختمان های تخریب شده مانند کلیساهای رن لندن می شود که در آن دیوارهای بیرونی از بلایتس تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده اند. با این حال، همانطور که در مورد دارتموث هال در زیر مورد بحث قرار گرفت، برخی از بازسازی ها سیستم های ساختاری مدرن و مواد ضد حریق را در خود جای داده اند. ممکن است دلایل قانع کننده ای برای انجام بازسازی وجود داشته باشد. چنین تصمیمی باید بر اساس درک روشنی از اهمیت دارایی میراث باشد. هنگامی که آن را به دست آوردید، می توانید هر گونه ضرر و فواید بازسازی را به این اهمیت مورد توجه قرار دهید.

میزان تقاضا برای بازسازی خانه

از قرن نوزدهم،جهان به طور کلی رویکردی مبتنی بر حفاظت و نه بازسازی یا بازسازی خانه را برای مدیریت دارایی های میراثی مانند بناهای باستانی و بناهای تاریخی اتخاذ کرده است. این رویکرد تا حدی از طریق آزمون و خطا ظاهر شد و سپس در طول زمان در سیاست دولت رسمیت یافت. در سیاست و رویه انگلیسی، مقاومت مستدلی در برابر کار مرمت و بازسازی وجود دارد. به طور خاص، بی میلی برای انجام کارهای مرمتی وجود دارد که به قیمت درک کامل دارایی میراث، «افزودن» را حذف می کند.

مخالفت با کار بازسازی نیز در جایی ظاهر می شود که شواهد کافی برای اعتبار دارایی میراث بازسازی شده وجود نداشته باشد. این با مفهوم اهمیت نسبی که در راهنمای برنامه ریزی کنونی در انگلستان آمده است، تعدیل شده است. این مفهوم تشخیص می دهد که همه بخش های دارایی میراث از ارزش یکسانی در درک تاریخچه و توسعه آن برخوردار نیستند. همچنین تشخیص می دهد که تغییری که مهم ترین عناصر را حفظ یا افزایش می دهد، در حالی که اجازه از دست دادن اجزایی را می دهد که به اهمیت کمک نمی کنند، مطلوب است.

اهمیت بازسازی ساختمان

۴

تصمیمات در مورد بازسازی یا عدم بازسازی معمولاً بر اساس اهمیت میراثی دارایی گرفته می شود. بازسازی جزئیات سنگر در یک ساختار دفاعی قرون وسطایی نمونه ای است که در آن آثار ممکن است برخی ارزش های میراثی مانند زیبایی شناختی را تقویت کنند، اما به اصالت آسیب می رسانند. پس از بازسازی، برخی از دارایی های میراث «جدید» می توانند با اطمینان از فراموش نشدن رویدادهایی که منجر به تخریب مکان اصلی شده اند، از اهمیت بالایی برخوردار شوند. آنها همچنین می توانند به عنوان نمادی از تجدید و آشتی عمل کنند. کتیبه ورشو به عنوان یک سایت میراث جهانی نمونه ای است که در آن در بیانیه ارزش جهانی برجسته به رسمیت شناخته شده و برجسته شده است. بنابراین، تصمیم گیری در مورد بازسازی شامل یافتن تعادل بین اثرات بالقوه است، در حالی که مزایای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را نیز در نظر می گیرد که یک پیشنهاد ممکن است ایجاد کند. بازسازی همچنین برای اینکه کاملاً معنادار باشد، باید بر اساس شواهد روشن و کافی باشد. هدف این است که از ایجاد چیزی که هرگز به آن شکل وجود نداشته است اجتناب شود و روشن شود که چه چیزی تازه بازسازی شده است. در حالی که بازسازی موفقیت آمیزی در جایی که این اصل به طور کامل رعایت نشده است، وجود داشته است، مفهوم اصالت اکنون برای هر گونه توجه به بازسازی ضروری است. سرمایه گذاری در هزاران متریال جدید بازسازی کنید. با مرمت یا حفظ تاریخی، می توانید یک سازه را به ظاهر اصلی خود بازگردانید و در عین حال آن را بهینه تر کنید و ارزش آن را افزایش دهید.

صنعتگران ما اطمینان حاصل می کنند که ساختمان ها را با استفاده از تمام مواد و دستورالعمل های مناسب حفظ یا بازسازی می کنند. ما با بسیاری از املاک قدیمی تر، از جمله ساختمان های ثبت ملی مکان های تاریخی، تکثیر و جایگزینی قطعات برای اطمینان از دقت تاریخی کار کرده ایم. ما زمان و مراقبت می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ساختمان شما نه تنها مانند اصلی، بلکه حتی بهتر به نظر می رسد!

برای بازسازی با کجا تماس بگیریم؟

۵

امیدواریم که این مطلب پاسخگوی سوالات شما درمورد بازسازی خانه بوده باشد اما فراموش نکنید که همیشه می توانید برای پرسیدن سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید، برای دریافت این مشاوره رایگان و بررسی پروژه مورد نظر و پاسخ به سوالات شما با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید!