کنکور در حال حاضر یکی از سرنوشت ساز ترین امتحانات برای افراد به شمار می رود. زمانی که شما از پس امتحان کنکور بر می آیید و رتبه خوبی به دست می آورید می توانید در رشته مورد علاقه تان مشغول به تحصیل شوید و همین آینده شما را مشخص می کند. این امتحان می تواند مسیر زندگی شما را مشخص کند.

به همین خاطر خیلی از دانش آموزان از سال ها قبل برای کنکور تلاش می کنند و آماده می شوند. سوالات ترکیبی، نحوه متفاوت پاسخگویی از زمان امتحانات مدرسه و همین طور زمان بندی داشتن امتحان سبب شده تا دانش آموزان از کنکور هراس داشته باشند.

اما یک سری عوامل و موارد در کنار هم دیگر سبب می شود تا این میزان استرس و اضطراب کاهش پیدا کرده و دانش آموزان آمادگی کامل را برای کنکور پیدا کنند یکی از آن ها اطلاع از تغییرات کتاب درسی کنکور است که اگر داوطلب آن را بداند می تواند با تمرکز بیشتری درس بخواند و بداند کجاها را باید بیشتر یاد بگیرد و تمرکز کند.

در ادامه قصد داریم یک سری موارد مهم در این باره به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

۱

تغییرات کتاب درسی کنکور 1402

سال 1402 سال مهمی برای داوطلبان کنکور این سال می باشد. اگر شما بخواهید برای آن برنامه ریزی کنید این که بدانید تغییرات کتاب درسی کنکور 1402 یادگیری نوین برای امسال به چه صورت است، تاثیر زیادی در درس خواندن و میزان یادگیری شما دارد.

هر چیزی که مربوط به کنکور سراسری شود برای شما اهمیت دارد. هر ساله طراحان کنکور یک سری تغییرات در سوالات انجام می دهند و بخش هایی از کتاب را حذف را تغییر می دهند تا کنکور باتوجه به آن طراحی شود.

این بخش اهمیت زیادی دارد چون که شما اگر تغییرات آن را بدانید می دانید که در کجاها باید بیشتر تمرکز کنید.

تغییرات کتاب درسی جزء عوامل و فاکتورهای مهم برای موفقیت تحصیلی در کنکور است که شما حتما باید آن را جدی بگیرید چون که می تواند روی رتبه و سرنوشت شما تاثیر بگذارد و مسیر مطالعه شما را عوض کند. در واقع به شما می گویید که باید در چه جاهایی بیشتر تمرکز کنید. می توانید نهایی ترین تغییرات کتاب درسی کنکور 1402 یادگیری نوین را ببینید و خودتان را مطابق با آن آماده کنید.

۲

آموزش کنکور

آموزش کنکور یکی از بخش های مهم در دوران تحصیل دانش آموزان به شمار می رود. داوطلبان پس از طی کردن مراحل تحصیل باید برای کنکور آماده شوند.

آموزش کنکور با توجه به طراحی سوالات و تستی بودن آن ها با مدل تدریس در مدرسه خیلی تفاوت دارد؛ به همین دلیل دانش آموزان باید برای آمادگی کنکور از آن بهره بگیرند.

۳

 آمادگی برای کنکور مهم ترین چیز است. شما به عنوان یک داوطلب باید برای هر شرایطی در روز امتحان آماده باشید.

خیلی وقت ها پیش می آید که کنکوری ها از نظر درسی در سطح خوبی قرار دارند؛ اما نمی توانند استرس و اضطراب هایی که روز امتحان به سراغ شان می آید را مهار کنند. این ها بخشی از مراحل موفقیت شما در کنکور می باشد که باید روی خودتان کار کنید.

اگر داوطلبان کنکور از آموزش های مناسب بهره بگیرند می توانند در کم ترین زمان ممکن به موفقیت های خوبی برسند. میزان مهارت، کنترل فضای امتحان، بررسی سوالات و پاسخگویی سریع از مواردی هستند که در آموزش های کنکور باید یاد گرفته شوند. آموزش کنکور یادگیری نوین به شما تکنیک های جدید کنکور و تست زنی را می آموزد که بتوانید در کم ترین زمان ممکن به سوالات چالشی و تحلیلی پاسخ دهید.

زمانی یک داوطلب می تواند در کنکور موفق شود که تمامی فاکتورها را برای گرفتن مهارت کامل در آن طی کند و برای هر نوع سوال سخت و چالشی آماده باشد. در آموزش کنکور سعی می شود تا داوطلب در تمام جنبه ها برای موفقیت و گرفتن رتبه مد نظر در این امتحان موفق شود.

 

فیلم کنکور

هر دانش آموزی که بخواهد در کنکور موفق شود سرسختانه برای کنکور تلاش می کند یا بتواند مهارت های لازم و موارد آموزشی را بیاموزد. در گذشته دانش آموزان با محدودیت های زیادی از نظر منابع آموزشی داشتند؛ اما امروزه خیلی کم تر شده است. حتی اگر شما شرایط مراجعه حضوری به کلاس های آموزشی را نداشته باشید می توانید با فیلم کنکور یادگیری نوین بهتر از هر زمان دیگر روی مطالب درسی و کنکوری مهارت به دست آورید.

فیلم کنکور یک منبع قوی می باشند که تمامی موارد در آن به خوبی آموزش داده می شود و می توانید هر آن چه را که می خواهید به دست آورید.

فیلم آموزشی کنکور بیشتر از هر چیز دیگری می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت برسید. چون که شما می توانید در هر زمانی که بخواهید آن را مشاهده کنید. به صورت تخصصی همه چیز برای شما آموزش داده می شود، دیگر سر و صدا و حواس پرتی های کلاس های حضوری وجود ندارد و هر زمانی که شما نیاز داشته باشید می توانید آن را

ببینید. فیلم کنکور امروزه با بهره گیری از متدهای جدید آموزشی پیاده سازی می شود، شما می توانید از آن به عنوان یک منبع آموزشی قوی بهره بگیرید.

۴

بهترین مشاور کنکور ایران

بهره گیری از بهترین ها به شما کمک می کند تا بتوانید نتایج فوق العاده بگیرید، مشاوره تاثیر خیلی زیادی دارد. مشاوره از جنبه های گوناگون اوضاع را تغییر می دهد.  اگه بهترین مشاور کنکور ایران یادگیری نوین به شما کمک کرده تا در تمام جنبه های کنکور همه چیز را به خوبی پیش ببرید.

نقل قول از رضا کلهر

کنکور مرحله ای مهمی از زندگی شما به شمار می رود. هر اندازه که برای آن تلاش کنید، نتیجه آن را می بینید و می توانید از آن در تمام مراحل زندگی تان به درستی بهره بگیرید و آینده روشنی داشته باشید. شاید در زمان مطالعه برای کنکور با چالش ها و سختی هایی روبه رو شوید اما همه آن ها به نتیجه خوبی که به دست می آورید می ارزد. یک سری از کمک های آموزشی وجود دارد که شما می توانید از آن بهره بگیرید و بهترین نتیجه را در این امتحان چالش برانگیز برای خودتان رقم بزنید. در گذشته مطالعه کردن برای کنکور سخت تر از امروز بود، امروزه با بهره گیری از متدهای آموزشی جدید، منابع پر کاربرد و همین طور آموزش های آنلاین و از راه دور می توانید خیلی ساده و راحت برای این امتحان آماده شوید.

۵