«علیرضا دبیر» روز شنبه در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران درخصوص ترک نشست از سوی معاون وزیر و پیامد احتمالی آن برای وی اظهار کرد: مگر من به این سمت چسبیده‌ام، با رفتن من کشتی ضرر نمی‌کند. باید بگویم هرکسی به پستی وابسته شود، آدم خوبی نیست. این را یادتان باشد اگر صبح این را بگویند، می‌گویم «الحمدالله رب العالمین»؛ امام صادق(ع) می‌گوید «اگر آدم خوبی هستید نباید برای پست لابی کند». با برکناری علیرضا دبیر یک گوشه‌ خواهم نشست و تماشا و تشویق خواهم کرد ولی هیچ‌وقت زیر بار حرف زور نمی‌روم. علیرضا دبیر بیان کرد: یکی از خصوصیات جنوب شهری من همین است، همینطوری بار آمده و تربیت شده‌ام. حرف حق را می‌زنم حتی به ضررم باشد.

رییس فدراسیون کشتی در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با بودجه «لاکچری» این فدراسیون گفت: چه بودجه لاکچری دارم؟ برای کشتی‌گیران تشک طبی می‌گیرم، اکثر کشتی‌گیران از جمله حسن یزدانی در المپیک نمی‌توانستند راه بروند. خودم در سن ۴۵ سالگی دیسک کمر دارم و نمی‌توانم راه بروم. باید خجالت کشید. به دوستان می‌گویم به جای صحبت، پزشک و ماساژور بفرستید.

علیرضا دبیر عزادار شد

دبیر ادامه داد: حجم سفر ما را ببینید که سال گذشته یک هزار و ۴۵۰ نفر فقط اعزام داشتیم که برای هر شب ۱۸۰ یورو می‌دهیم. من به رشته‌های دیگر کاری ندارم و برای آنها هم قطعا این کمک کم است. شاخص‌ها را تعریف کنید چرا که بالاترین اعزام را کشتی داشت. من روی کاغذ صحبت می‌کنم. ۱۱ سال سابقه برنامه و بودجه‌ای داشته‌ام و خودم را بدون کارشناسی خراب نمی‌کنم. امیدوارم  وزیر با توجه به سابقه قهرمانی ورود پیدا کند.  قانع نیستم و باید بودجه ۳۸ میلیاردی سال گذشته ما را افزایش دهند. این کمک مجلس شورای اسلامی است.

سمت جدید علیرضا دبیر در کمیته‌ ملی المپیک