چاپ عکس بر روی لیوان به متفاوت و متمایز بودن برند شما از رقبا کمک کرده و همچنین به افزایش سود کلی برای کسب و کار شما نیز کمک می‌کند. دلایل چاپ روی لیوان با دستگاه می‌تواند از تبلیغاتی گرفته تا زیباسازی و کاربردی باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد چاپ عکس روی لیوان با دستگاه صحبت کنیم.

چرا چاپ عکس روی لیوان با دستگاه

لیوان‌ها محبوب‌ترین کالای تبلیغاتی و یکی از برترین اقلام سوغاتی خرده فروشی در جهان هستند. شرکت‌ها فنجان‌های زیادی را برای کارمندان جدید، رویدادها، فروش و دلایل دیگر ارائه می‌دهند. با استفاده از  دستگاه‌های چاپ روی لیوان می‌توانید بدون توجه به اندازه، شکل یا جنس، لیوان‌های خود را سریع و دقیق چاپ کنید. همچنین به مشتریان خود اجازه می‌دهید لیوان سفارشی با کیفیت بهتری را در اختیار داشته باشند. لیوان‌ها یکی از بهترین اقلام تبلیغاتی هستند که توسط شرکت‌ها ارائه می‌شود. شما می‌توانید یک لیوان با کیفیت بهتر به مشتریان خود ارائه دهید و با این کار از مشتریان خود بخواهید روز خود را با برندی شروع کنند که در طول روز آن را به خاطر بسپارند.

مزایای استفاده از دستگاه در چاپ لیوان

از مزایای این نوع چاپ لیوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایده آل برای چاپ بر روی لیوان، فنجان، لیوان‌های پینت، لیوان‎های نوشیدنی و...
  • سیستم دقیق موجود در دستگاه امکان چاپ چند رنگ را فراهم می‌کند.
  • تغییر سریع و آسان محصول در چند ثانیه
  • ماندگاری بالا و مقاوم در برابر شستشو
  • دارای توان عملیاتی تقریبی 3600 قسمت در ساعت
  • امکان چاپ لوگو و رنگ‌های مختلف

مزایای استفاده از دستگاه در چاپ لیوان

چگونگی چاپ عکس روی لیوان

برای چاپ عکس بر روی لیوان قبل از هر کاری نیاز به یک سری تجهیزات داریم تا بتوانیم کار چاپ را انجام دهیم. یکی از مهم‌ترین تجهیزات دستگاه چاپ بر روی لیوان است که با نام دستگاه سابلیمیشن شناخته می‌شود. در ادامه به چگونگی مراحل چاپ عکس بر روی لیوان با دستگاه سابلیمیشن می‌پردازیم:

  • کامپیوتر: برای این که بتوانید کار بر روی لیوان و چاپ را انجام دهید نیاز به یک کامپیوتر دارید که بتواند کار با فتوشاپ بر روی عکس را انجام دهید. به کمک فتوشاپ شما می‌توانید تغییرات لازم بر روی عکس قبل از چاپ را انجام دهید.
  • چاپگر جوهرافشان: چیز دیگری است که برای کار چاپ بر روی لیوان نیاز دارید یک پرپنتر جوهر افشان است. به کمک این پرینتر شما عکسی را که در فتوشاپ درست کرده‌اید پرینت گرفته و برای چاپ روی لیوان استفاده می‌کنید.

چگونگی چاپ عکس روی لیوان

  • جوهر سابلیمیشن: برای کار با دستگاه چاپ عکس بر روی لیوان نیاز به یک نوع جوهر مخصوص به نام جوهر سابلیمیشن دارید که برای کار با دستگاه سابلیمیشن است. این جوهرها بعد از قرار گرفتن در برابر گرما یک واکنش شیمیایی نشان داده و تبدیل به گاز می‌شودند و در بافت پلی استر قرار می‌گیرند.
  • کاغذ سابلیمیشن: این کاغذ جوهر را در خود نگه داشته و بعد از این که گرما به آن وارد شد جوهر را به لیوان منتقل می‌کند.
  • چسب نسوز: برای این که بتوان کاغذ را بر روی لیوان نگه داشت تا کار چاپ به درستی انجام گیرد از چسبی به نام چسب نسوز استفاده می‌کنند. این چسب در برابر دمای بالا بسیار مقاوم بوده و نمی‌سوزد. همچنین موجب می‌شود کاغذ به لیوان نچسبد و به راحتی بعد از طی شدن پرسه چاپ جدا شود.

در این مطلب سعی کردیم به زبان ساده چاپ عکس روی لیوان با دستگاه را شرح دهیم و مزایای آن را بیان کنیم. اگر برای برند و سازمان خود قصد چاپ عکس بر روی لیوان را دارید بهتر است به چاپخانه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید که از تجهیزات لازم برای انجام این کار برخوردار هستند.

https://irankohan.ir/