اگر تصمیم دارید به تازگی وسایل اتاق خواب خود را تغییر دهید یا تصمیم دارید به تازگی چند وسیله برای اتاق خواب خود خرید کنید، توصیه می شود قبل از هر کاری، به دنبال راهنمای خرید سرویس خواب باشید.

شما می توانید از محصولات با جنس ملامینه، ام دی اف، چوب و... در اتاق خواب خود استفاده کنید، ولی باید قبل از خرید، در مورد کیفیت محصولات آگاهی پیدا کنید. ملامینه نسبت به MDF، کیفیت پایین تری دارد و با قیمت کمتری در بازار به فروش می رسد.

نانوچوب در این صفحه تصمیم دارد به صورت مستقیم شما را راهنمایی کند تا بتوانید قبل از خرید، با اطلاعات کافی سرویس خواب خرید کنید.

راهنمای خرید سرویس خواب

سرویس خواب شامل چیست‌؟

سرویس خواب از چندین وسایل مانند تخت خواب، کمد و... تشکیل شده. چیزی که لازم است قبل از خرید سرویس خواب بدانید، این است که سرویس خواب چیست و به چه وسایلی گفته می شود؟

به چندین وسیله که در اتاق خواب استفاده می شود، سرویس خواب می گویند. پس تخت خواب تنها سرویس خواب نیست و وسایل دیگری مانند پاتختی و... در کنار تخت خواب وجود دارد که در اتاق استفاده می شود.

وقتی چند وسیله مانند تخت خواب، میز آرایشی و... در کنار هم قرار بگیرد، یک دست کامل سرویس خواب تشکیل می شود؛ به همین دلیل در ادامه ما وسایلی که در اتاق خواب استفاده می شود را به شما معرفی می کنیم:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • دراور یا کنسول
  • میز آرایشی
  • صندلی
  • کمد
  • قاب آینه
  • باف تخت

مهمترین فاکتورهای خرید سرویس خواب

اولین نکته ای که قبل از خرید سرویس خواب باید به آن توجه کنید، جنس مواد تشکیل دهنده محصول است. ممکن است یک محصول بی کیفیت، قیمت بیشتری نسبت به یک محصول باکیفیت داشته باشد و یک محصول باکیفیت با قیمت پایین تری هم نسبت به دیگر محصول ها در بازار وجود داشته باشد. پس قبل از خرید سرویس خواب، به کیفیت محصول اهمیت بدهید.

مهمترین فاکتورهای خرید سرویس خواب

شما باید ضمانت نامه محصول هم بررسی کنید. ممکن است تخت خوابی که شما به دنبال خرید آن باشید، ضمانت نامه نداشته باشد. نداشتنن ضمانت نامه، دلیلی بر بی کیفیتی تخت خواب نیست. اگر محصول ضمانت نامه نداشته باشد، بدون شک گارانتی دارد.

سومین نکته مهم، بررسی کیفیت کالا است. شما در حین خرید بررسی کنید که کالا لب بریدگی، یا برش های نامنظم، یا منبت کاری بدون قرینه و یا اگر خراش های زیاد بر روی کالا و طراحی نشدن مناسب را دیدید، از خرید این محصول صرف نظر کنید و به دنبال خرید کالای باکیفیت تری باشید.

انواع سرویس خواب

سرویس خواب از چندین جنس مانند MDF، چوب، ملامینه و... ساخته می شود و قیمت هر کدام متفاوت است.

سرویس خواب های از جنس ملامینه، قیمت کمتری نسبت به چوب و ام دی اف دارند؛ کیفیت جنس ملامینه نسبت به MDF، کمتر است ولی محصولات با کیفیتی هم از این جنس تولید می شود. اگر شما از کیفیت محصول با جنس ملامینه راضی نیستید، می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و به دنبال محصولات با جنس MDF بروید.

سرویس های ملامینه در صورتی که در معرض رطوبت یا خیس شدن قرار بگیرند، آسیب می بینند پس باید بدانید که محصولات با جنس ملامینه بی کیفیت نیستند و شما می توانید از این سرویس برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

خرید اینترنتی سرویس اتاق خواب

اگر تصمیم دارید به صورت اینترنتی سرویس اتاق خواب خرید کنید، می توانید در سایت نانوچوب محصولاتی که وجود دارد را مشاهده کنید و پس از انتخاب یک کالا، با خیال راحت یکی از محصولات را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید.

اگر شما به دنبال خرید یک سرویس خاص هستید، باید هزینه بیشتری بپردازید و محصولات نانوچوب لاکچری هستند و با کیفیت بسیار فوق العاده ای تولید می شود. به دلیل اینکه دست واسطه ها کوتاه می شود، سرویس خواب نانوچوب به صورت مستقیم و با ارسال رایگان به شما تحویل داده می شود.

نتیجه گیری

اگر شما تصمیم دارید سرویس خواب را از نانوچوب کنید، در بین مدل هایی ثبت شده در سایت محصول با کیفیت بالا را انتخاب کنید. در نهایت به عنوان آخرین راهنمای خرید سرویس خواب در این مطلب، توصیه ما این است که به دنبال کیفیت محصول باشید.