به نقل از وبسایت پارسی دانلود اگر بدنبال یکسری بازی های کامپیوتری برای سرگرمی هستید باید بدانید که در این زمینه هزاران بازی وجود دارد اما یکسری بازی هایی هستند که با شنیدن نام آنها گیمر مجاب میشود تا اطلاعات بیشتر و جدیدی را از انها کسب کند. در این مقاله قصد داریم به 4 بازی محبوب در این زمینه اشاره ای داشته باشیم که بدون شک موارد خوبی برای سرگرمی در دنیای بازی های کامپیوتری هستند. لازم به ذکر است بدانید در این زمینه سایت پارسی دانلود با دارا بودن تخصص بالا در این زمینه میتواند گزینه خوبی برای دریافت بازی ها به صورت تست شده باشد.

 

GTA San Andreas

بازی جی تی ای سن آندرس یکی از مواردی است که بدون شک بیش از 95 درصد گیمرهای جهان با آن آشنایی دارند. در اوضای وخیم امروزی تنها چیزی که میتواند مارا از گرما و بیماری دور نگه دارد بازی های ویدیویی بوده که جی تی ای سن اندرس یکی از آن مواردی است که میتواند جذابیت های بیشماری را برای شما فراهم کند. برای دانلود جی تی ای سن اندرس باما همراه باشید که نسخه جدید و فشرده این بازی با ترافیک نیم بهاء برای شما قرار گرفته است.

این بازی محصول شرکت راک استار بوده که در این میان به عنوان پرفروش ترین بازی جهان شناخته شده است و باید بدانید که این بازی با توجه به سال ساختی که در آن عرضه شده است ویژگی های بسیاری را در خود جای داده که از این بازی میتوان به عنوان یک گزینه علای برای سرگرمی نام برد.

GTA San Andreas

Grand Theft Auto 6

نسخه جدید بازی های جی تی ای که قرار است با نام جی تی ای 6 روانه اینترنت شود یکی دیگر از مواردی است که بدون شک در طول سال های اخیر نام آن را به دفعات بسیار خواهیم شنید. جی تی ای وی ای یا همان 6 نسل جدیدی از بازی های GTA بوده که توسط شرکت راک استار در حال ساخت است و میتواند دنیای بازی های کامپیوتری را با سروصدای بسیاری همراه کند.

Grand Theft Auto 6 قرار است با ویژگی های جدیدی عرضه شود که بدون شک میتواند برای سال های طولانی جزو بهترین بازی های جهان باشد. لازم به ذکر است بدانید طبق اطلاعات خوبی که از این بازی در سایت پارسی دانلود قرار گرفته است این گیم سال 2023 عرضه میشود که در این میان به اطلاعات خوبی از بازی دسترسی خواهید داشت.

Grand Theft Auto 6

Sniper Elite 5

یکی دیگر از بازی های خوبی که در این زمینه از قدمت بالایی برخوردار است اسنایپر الیت 5 بوده که چند روز پیش نسخه رسمی بازی عرضه شد اما هنوز گروهی نتوانسته بازی را کرک کند البته میتوان امید وار بود که بازی در روز های آتی کرک شود که برای دانلود بازی Sniper Elite 5 میتوانید از سایت پارسی دانلود دیدن فرمائید.

سبک و نسل جدیدی از بازی های اسنایپر در این نسخه شکل گرفته است که برپایه ویژگی های شخصی و مهارت هایی که بدست اورده اید باید به سراغ دشمنان و ماموریت هایی بروید که قطعا سبب بروز مشکلات بسیاری برای شما خواهد شد. در این میان بازی Sniper Elite 5 با گیم پلی خوبی همراه است که میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم و چالش های جدیدی را در اختیارتان قرار دهد که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.

Sniper Elite 5

I.G.I. Origins

چهارمین بازی در لیست مربوط به بازی های کامپیوتری با قدمت طولانی مدت I.G.I. Origins نام دارد که کمتر کسی است که نام بازی های ای جی ای را نشنیده باشد. نسخه جدید بازی که قرار است بعد از 16 سال عرضه شود اورجین نام دارد که قرار است در این میان به چالش و اطلاعات بسیاری دسترسی داشته باشید که بدون شک بازی I.G.I. Origins میتواند شمارا با طیف وسیعی از ماموریت های اکشن همراه کند که در این میان میتوانید به سلاح های بسیاری برای مبارزه با دشمنان دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی سومین نسخه از بازی های igi بوده که میتواند گیم پلی متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد.

I.G.I. Origins

معرفی سایت پارسی دانلود

لازم به ذکر است بدانید که این سایت در زمینه های مختلفی فعالیت دارد که از اصلی ترین آنها میتوان به بازی های کامپیوتری و انیمیشن اشاره داشت که در این زمینه هر دسته بندی شامل زیرمجموعه های مختلفی است. بطور مثال در بخش بازی کامپیوتر میتوانید به بهترین بازی های اکشن برای کامپیوتر دسترسی پیدا کنید. دانلود از سایت نیم بهاء محاسبه میشود که میتوانید با خیال آسوده بازی و کارتون و حتی نرم افزار و فیلم هایی که مد نظر دارید را دریافت کنید.