مجموعه چاپ سروش با یک دهه تجربه در حیطه ی خدمات انواع چاپ و تبلیغات با بهره گیری از یک تیم حرفه ای و مجرب در زمینه های انواع چاپ استیکر، چاپ برچسب اموال، چاپ شبرنگ، چاپ لیبل ژله ای، چاپ مارک ژله ای و... خدمت رسان مشتریان گرامی بوده است.

تیم کارشناسان حرفه ای مجموعه چاپ سروش با تکیه بر تجربه و تخصص فنی درزمینه های انواع چاپ و تبلیغات حرفه ای به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه به چاپ برسانید.

معرفی انواع چاپ برای تبلیغات حرفه ای و تاثیر تبلیغات موفق بر روی کسب و کار شما

 

معرفی چاپ استیکر و در چه صنایع هایی کاربرد دارد؟

چاپ استیکر به برچسب های زیبایی که روی دیوار منازل و دفاتر اداری چسبانده می شود می گویند. چاپ استیکر برای تبلیغات و معرفی کسب و کار های مختلفی مانند: صنایع غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تبلیغات بر روی اتوبوس هاو  شیشه مغازه ها، تبلیغات بر روی شیشه فروشگاه ها و پاساژها، تزئین محیط های داخلی منازل و... کابرد زیادی دارند.

اگر به دنبال این نوع تبلیغات هستید ما چاپ استیکر توسط مجموعه ی چاپ سروش را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

جنس چاپ استیکر از چیست؟

جنس چاپ استیکر از نوعی متریال یا (ماده ی اولیه) است. که جنس متریال آن از پی وی سی سفید رنگ بوده و دارای قسمت های زیادی می باشد. مانند: یک لایه چسب در زیر، یک لایه پی وی سی سفید رنگ در وسط، یک لایه کوتینگ جذب کننده و یک لایه کاغذ روغنی که برای محافظت از چسب زیر استیکر می باشد.

مزیت چاپ استیکر چیست؟

  • نصب استیکر راحت تر است.
  • جدا کردن آن از سطح آسان است.
  • استیکر یک برچسب تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است.
  • ماندگاری استیکر در محیط بیرون تا1سال است و در محیط داخل بین 3-2 سال

می باشد.

مزیت چاپ استیکر چیست؟

 

  1. معرفی چاپ لیبل یا مارک ژله ای و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

چاپ لیبل یا مارک ژله ای همان برچسبی است،که ماده ای مخصوص(براق و نورانی) دارد. و بیشتر برای معرفی برند محصول یا برند شرکت، از لیبل یا مارک ژله ای استفاده می شود که بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و دوام بالایی دارد.

 متریال یا ماده ی اولیه ی آن از pvc می باشد و طرح های متنوعی نیز دارد.

از ویژگی های بزرگ لیبل یا مارک ژله ای ضد آب بودن آن است و برخلاف جنس کاغذی کشسان بودن آن می باشد و به آسانی قابل پاره شدن نیست.

چاپ لیبل ژله ای به گونه ای است که اگر ورقه ای روی سطح مارک ژله ای کشیده نشود ممکن است سطوح لیبل خط خطی شود. بنابراین لمینیتی که روی لیبل ژله ای کشیده می شود باعث ماندگاری بیشتر چاپ برچسب ژله ای شده و دیگر آسیبی به سطح لیبل وارد نمی شود.

چاپ لیبل ژله ای یک ورقه ی مات،تیره و یا براق دارد که بر روی سفارشات شما عزیزان قرار میگیرد. لیبل ژله ای بهترین گزینه تبلیغاتی، برای کسانی است که میخواهند نامی ماندگار و

معرفی چاپ لیبل یا مارک ژله ای و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

.بادوام روی محصولاتشان و یا معرفی شرکت خود داشته باشند، تا همیشه در دسترس و دید مشتری باشند.

لیبل ژله ای برای همه صنایع مناسب است چرا که این لیبل ها جدا از زیبایی، با دوام بسیار بالایی ساخته شده‌ است. این لیبل های ژله ای به علت مقاومت زیادی که در برابر حرارت،مواد شوینده،پارگی،کشسانی و... دارد در صنایع زیادی مورد استفاده قرار میگیرد:

برند های تجاری،اداری،شرکتی،سازمانی.بیلبورد های تبلیغاتی،بسته بندی محصولات و...

 

 

  1. معرفی چاپ برچسب اموال یا لیبل امنیتی و کاربرد آن

 چاپ برچسب اموال یک نوع برچسب می باشد که به لیبل امنیتی هم معروف است.  تقریبا تمام شرکت ها و سازمان ها برای حفظ اموال خود، از چاپ برچسب اموال استفاده می کنند.

چاپ برچسب اموال حاوی بارکد و شماره سریال می باشد که هدف اصلی طراحی برچسب اموال، پیگیری و حفظ اموال موجود در شرکت ها و سازمان هایی است که پرسنل آنها از تجهیزات آنها استفاده می کنند.

طراحی چاپ برچسب اموال باید به گونه ای طراحی شود که غیرقابل پاک شدن و جدا شدن باشد. به همین دلیل برای چاپ برچسب اموال باید از چسب بسیار قوی استفاده شود.

عموما صاحبان شرکت، سفارش برچسب اموال را برای لوازم ضروری و پرکاربرد شرکت خود. مانند: کامپیوتر، لپ تاپ،کیس کامپیوتر،صندلی و.... دارند.

لیبل امنیتی نیز نوعی چاپ برچسب اموال می باشدکه بیشتر شرکت ها و سازمان های مختلف برای حفظ اموالشان از چاپ برچسب اموال امنیتی نیز استفاده می کنند.

برچسب اموال امنیتی حاوی بارکد و شماره سریال بوده که در واقع ID اموال محسوب می شود. و در صورت سرقت یا مفقود شدن اموال، قابل رد یابی می باشند.

 

  1. معرفی چاپ برچسب شبرنگ

چاپ برچسب شبرنگ به گونه ای است که اگر ورقه ای روی سطح برچسب شبرنگ کشیده نشود، ممکن است سطوح برچسب خط خطی شود. بنابراین لمینیتی که روی برچسب شبرنگ کشیده می شود، باعث ماندگاری بیشتر چاپ برچسب ژله ای شده و دیگر آسیبی به سطح برچسب شبرنگ وارد نمی شود.

چاپ استیکر شبرنگ در صنایع مختلفی کاربرد دارد، و به علت مقاومت زیادی که در برابر حرارت،مواد شوینده،پارگی،کشسانی و... دارد در صنایع زیادی مورد استفاده قرار میگیرد:

برند های تجاری،اداری،شرکتی،سازمانی.بیلبورد های تبلیغاتی.محصولات فرهنگی هنری،مذهبی،صنایع غذایی.

لوازم خانگی شامل: مبلمان،سرویس خواب،سیسمونی،پکیج ها،آبگرمکن های دیواری.صنایع شیمیایی و بسته بندی های دارویی و آزمایشگاهی.برچسب هایی با علامت هشدار.بسته بندی محصولات.

چاپ برچسب شب رنگ، یک ورقه ی مات،تیره و یا براق دارد که بر روی سفارش شما قرار میگیرد.رنگ زرد طلایی نماد پیروزی،قدرت،ثروت و اعتبار است بنابراین تیم طراحان ما در چاپ سروش با به کار بردن رنگ زرد طلایی در چاپ استیکر شبرنگ به سفارشات شما اعتبار و پیروزی می بخشد.

کاربرد های چاپ استیکر شبرنگ:

  1. اصلی ترین کاربرد چاپ استیکر شبرنگ، نصب آن بر روی شیشه اتوبوس ها و مترو هاست.
  2. از چاپ استیکر شبرنگ در فضای پارتیشن بندی دفاتر اداری استفاده می شود که برای جلوگیری از عبور نور و یا دید دیگران می باشد.
  3. رستوران ها و کافه هایی که برای  آسایش و آرامش مشتریان خود از چاپ استیکر شبرنگ استفاده می کنند تا کسی نتواند آنها را در حال غذا خوردن ببیند.
  4. مغازه ها و یا بوتیک هایی که میخواهند از بیرون هم نما داشته باشند و کسی از بیرون نتواند قسمت های خاصی از مغازه را ببیند.

 

 

 

تیم کارشناسان چاپ سروش با تکیه بر تجربه و تخصص فنی در این مجموعه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را به کمک انواع چاپ برچسب تبلیغاتی، در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه به چاپ برسانید.

با چاپ ارزان و با کیفیت انواع تبلیغات، نتیجه ی بهتری را برای معرفی برند و محصولات خود بالا برده و در دیدگاه مشتریان همیشه ماندگار و با اعتبار بمانید.