بازارچه اینترنتی این‌چند با شعار «امروز خرید کن بعدا پرداخت کن»، طرح فروش اقساطی و بدون معرفی ضامن کالاهای خود را آغاز کرده است. متقاضیان جهت برخورداری از تسهیلات این وام تنها نیاز به ارائه چک خواهند داشت، در حالی که سقف وام مذکور15  میلیون تومان بوده و تعداد اقساط آن از 3ماه، 6 ماه، 9 ماه و 12 ماه، به انتخاب متقاضی متغیر می‌باشد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی «این‌چند»، این طرح به جهت کمک به کاربران واجد شرایط، جهت خرید آسان و مقرون به صرفه کالاهای اساسی و مورد نیاز و به صورت قرار دادن اعتبار در کیف پول کاربران، کلید خورده است. متقاضیان برخورداری از این تسهیلات، نیازی به معرفی ضامن نداشته و تنها با ارائه یک برگ چک می‌توانند، به تنهایی ضمانت بازپرداخت اقساط‌‌شان را عهده دار شوند.

احراز هویت متقاضیان وام خرید اقساطی با ارائه اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد پستی، ایمیل ، آدرس، شماره تماس و ارائه تصویر مدارک مورد نیاز صورت می‌پذیرد.

یکی از مزیت‌های طرح مذکور عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت انعقاد قرارداد یا حتی ارائه چک می‌باشد. پس از تکمیل مراحل ثبت نام در مرحله نهایی یعنی مرحله ارائه چک، از طرف مجموعه «این‌چند» با شما هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و چک موردنظر درب منزل از شما تحویل گرفته می‌شود.

در حال حاضر سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 15 میلیون تومان می‌باشد، که شما می‌توانید در اقساط 3ماه تا 12 ماه آنرا پرداخت نمائید. ارائه تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر شناسنامه و همچنین تصویر خام چک الزامی می‌باشد.

در زمان بارگذاری اسناد توجه داشته باشید که، اسکن مدارک باید واضح و خوانا باشد. ضمنا علاوه بر درخواست کننده اقوام درجه یک از جمله پدر، مادر و خواهر و برادر نیز می‌توانند با ارائه چک، ضمانت فرد را عهده دار گردند. چک ارسالی باید صیادی بوده و به صورت خام و بدون هیچگونه نوشته‌ای بارگذاری شود.  

جهت برخورداری از این تسهیلات می‌توانید به سایت اینترنتی این‌چند به نشانی  www.inchand.com مراجعه کرده و از صفحه اصلی سایت مراحل ثبت نام را گام به گام انجام دهید. شایان ذکر است در حال حاضر این تسهیلات تنها برای متقاضیان ساکن تهران فعال می‌باشد.

پس از اتمام مراحل ثبت نام شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و به کاربرانی که واجد شرایط لازم هستند اعتبار تخصیص می‌گردد. این اعتبار با شارژ کردن کیف پول متقاضیان قابل مشاهده بوده و با هر خرید اقساطی از مبلغ آن کاسته می‌شود.

اینچند یک بازار اینترنتی می باشد که شما می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لوازم منزل ، لوازم الکترونیک ، مد و پوشاک و ... را در آن بیابید و براساس مقایسه قیمت ، ارزان ترین را انتخاب کنید . سایت اینچند در حوزه های مختلف کالا تامین کنندگانی دارد که سفارشات را تهیه و ارسال می کنند و البته اینچند به خریداران این ضمانت را می دهد که دقیقا همان کالای مورد نظر به دست آنها می رسد. در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می شود

دست اندرکاران «این‌چند» امیدوارند، طرح مذکور راهگشای مشتریان «این‌چند» باشد و زمینه ساز گسترش دامنه خدمات پرداختی مشتریان و ارتقا فروش تامین کنندگان گردد.