تارنمای خبرگزاری تاس روز سه شنبه به نقل از اولیانوف (نماینده روسیه در سازمان های بین المللی) نوشت: قصد شرکت‌کنندگان غربی در مذاکرات وین(آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان) برای تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست کنونی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سازنده نیست.اولیانوف گفت؛ «روسیه با قطعنامه ای غیر سازنده درمورد  ایران ، درصورت تصویب آن در نشست کنونی شورای حاکم آژانس، همراهی نخواهد کرد».

اولیانوف

تفریح کودکانه سردار ازمون در روسیه! +عکس

این دیپلمات روس افزود: هرچه جلوتر می رویم، بیشتر مشخص می شود که قصد شرکت کنندگان غربی در مذاکرات وین درمورد تصویب قطعنامه ای درمورد ایران در نشست کنونی شورای حکام آژانس برای «برجام» غیر سازنده است.

به گزارش  ایرنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین،  با اشاره به آغاز نشست در روز دوشنبه (۱۶ خردادماه) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیش بینی کرد که آژانس مذاکرات دشواری در پیش داشته باشد.

تهمینه میلانی به روسیه می‌رود!

کشورهای اروپایی عضو برجام (انگلیس، آلمان و فرانسه) به همراه ایالات متحده آمریکا در نتیجه رایزنی‌های اخیر با مقام‌های رژیم صهیونیستی، قصد دارند در نشست جاری شورای حکام که از روز گذشته(دوشنبه) در وین آغاز شده، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را علیه ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه دهند که احتمالا روز چهارشنبه بررسی خواهد شد. این سند ضمن تکرار برخی ادعاهای بی اساس، خواستار همکاری ایران با این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد شده است.  

مصدومیت شدید سردار آزمون در لیگ روسیه

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در گفت‌ وگو با جوسپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هشدار داد که هرگونه اقدام سیاسی در آژانس، با واکنش متناسب، موثر و فوری جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. 

سفر سالار عقیلی و خانواده به روسیه + عکس