حجم ویدیو: ۶.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۰

ظهر دوشنبه (۲ خرداد) یکی از برج‌های دوقلوی «متروپل» در خیابان امیرکبیر آبادان فروریخت؛ ساختمانی ۱۰ طبقه و نوساز که هنوز به بهره‌برداری نرسیده بود و از آن به عنوان بزرگترین ساختمان تجاری آبادان یاد می‌شد.

حضور سید جواد هاشمی و علیرام نورایی در متروپل آبادان

 اوارهای متروپل

حضور شهربانو منصوریان قهرمان ووشو در متروپل

در روزهای سختی که همه ایرانیان قلبشان برای مردم آبادان می تپد برخی ورزشکاران از علی دایی اسطوره فوتبال کشور تا سرمربی تیم فوتبال کشور در فضای مجازی با مردم آبادان همدردی کرده اند.

 برخی ها نیز با آمدن به صحنه و کمک به امدادگران دین خود را ادا کردند، منصوریان قهرمان ووشوی جهان نیز به آبادان سفر کرد تا همدردی خود را با مردم داغ دیده آبادان ابراز کند. 

شهربانو منصوریان با تسلیت این واقعه تلخ به همه مردم ایران به‌ ویژه مردم آبادان گفت: امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در کشور نباشیم.

منصوریان پرافتخارترین بانوی ووشوکار ایران است که پنج مدال طلای قهرمانی جهان، نقره بازی‌های آسیایی و طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

خیابان امیرکبیر آبادان میدان پهلوانی ورزشکاران کشور، در صحنه کمک رسانی به امدادگران و آواربرداران متروپل، قهرمان المپیاد آتش نشانی جهان هم مشغول کمک رسانی است.

زنده ماندن یک نفر بعد از یک روز زیر آوار ماندن در متروپل!

حضور آتش‌نشانان تهران در متروپل

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران که همراه با ۵۰ آتش‌نشان و تجهیزات امدادی به آبادان سفر کرده از ورود اولین گروه از آتش‌نشانان به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: گروه ارزیاب آتش‌نشانی به محض حضور در محل اقدامات خود را در هماهنگی با ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کرد. تا دقایقی دیگر تجهیزات و امکانات سنگین آتش‌نشانی نیز به محل می‌رسد و عملیات آغاز خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه تا هر زمانی که لازم باشد، عملیات آتش‌نشانی در این محل ادامه خواهد داشت، درباره اینکه آتش‌نشانان در آبادان چه‌کاری انجام خواهند داد، اظهار کرد: اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی تهران بر اساس دستورات فرمانده میدان خواهد بود.

لحظه ریزش متروپل از نمای دوربین مدار بسته