امروزه با توجه به نیازهای جـدید انسـان‌ها و مدرن شـدن سبک زندگی آن‌ها، کلینیک‌های زیبایی بسیـاری در سراسـر شـهرها ایجاد شـده و مورد استقبال واقـع شده اند. یکی از سوالاتی که برای بسیـاری از افـرادی که به کلینیک زیبایی دکتر بیوت مراجعه کرده اند این اسـت کـه خدمـات زیبـایی کلینیـک دکتر بیـوت شـامل چـه بخـش‌هایی است؟

به طور کلی کلینیـک های زیبـایی در تخصص و حوزه‌های متفاوتی ماننـد زیبایی صورت، زیبـایی اندام، زیبـایی پوست و مو و موارد دیگر فعالیـت می‌کنند.

تمایل به انجام خدمـات زیبـایی هم در بانوان و هم در آقایان مشاهده می‌شود. به طور مثال از جمله خدماتی که آقایان در جهت زیبایی خود در کلینیک دکتر بیوت انجام می‌دهند می‌توان به کاشـت مو، لیزر موهای زائد بدن، فیلر و بوتاکـس اشاره کرد.

خدمات کلینیک زیبایی

خدمات متفاوتی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود که این خـدمات با گذشت زمان و پیشرفـت علم تغییـر کرده و به تعداد آن افزوده می‌شود.

بسیاری از کلینیک‌های زیبایی خدمات محدودی دارند و بسیاری از کلینیک‌ها هم خدمات گستـرده‌تری مثـل تزریق بوتاکس به صورت، تزریق ژل یا فیلر، درمان تعریـق با بوتاکـس، میکرودرم ابریژن، پی‌آر‌پی یا پلاسـمای تغلیظ شده، لایه برداری شیمیـایی، پاک‌سازی و آبرسانی پوست، خدمات کاشت و ترمیم مو، اصلاح فـرم بینی، لاغری موضعی، میکرونیدلینگ، ضایعات عروقی و بسیـاری از خدمات دیگر را انجام می‌دهند و این خدمـات به میزان خیلی زیادی مورد استقبال و توجه علاقه‌مندان مراجعه کننده به کلینیک زیبایی دکتر بیـوت قرار گرفتـه است.

نگهداری از پوست یک امر بسیار مهم و تاثیر گذار بر زیبایی چهره‌ی شما دارد. از آنجایی که با گذر زمان پوسـت دچار پیری می‌شود و این امری غیر قابل اجتناب است و برای همه‌ی انسان‌ها اتفاق میفتد و اهمیت بسیار زیادی دارد، تعداد بسیار زیادی از کلینیک‌های زیبایی خدماتی در راستای زیبایی و جوانسازی پوست ارائه می‌کنند. در ادامه با برخی از این خدمات آشنا می‌شوید.

خدمات کلینیک زیبایی

هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی است و یکی از موثرترین و قدرتمند ترین جایگزین‌ها برای جراحی‌های زیبایی محسـوب می‌شـود که در این روش هیچ گـونه جای زخـم یا بخیـه و بـرش ندارد و با استـفاده از امـواج فراصوت انجام می‌شود. از هایفوتراپی برای لیفت صورت و جوانسازی پوست و گردن استفاده می‌کنند که در واقع چربی‌های بدن مورد هدف قرار گرفته و پوست بدن سفت می‌شود. در ادامه به تاثیـرات جامع و کامـل این روش اشاره خواهیم کرد.

_ سفت شدن افتادگی‌ها و شل شدگی‌ها

_ کاهش چین و چروک پوست صورت

_ بهبود وضعیت خط چانه

_ اصلاح طرح لبخند

_ لیفت گونه‌ها، پلک و ابروها

_ لیفت گردن

هایفوتراپی برای افراد در محدوده سنی ۳۰ تا ۷۰ سال مناسب می‌باشد که پوست سفتی خود را از دست داده و کمی شل شده‌است و سرعت پیر شدن را کاهش می‌دهد.

 

تزریق بوتاکس به صورت

یکی دیگـر از روش‌هایی که به جوانسـازی پوست شما کمـک می‌کند و تاثیر به سـزایی در انجـام این امـر دارد، تزریق بوتاکـس به صـورت می‌باشـد. در این روش چیـن و چروک‌های موقـت صـورت از بیـن می‌رود و یـکی از روش‌های محبوب جوانسازی پوست است که به دلیل ایمن بودن و هزیـنه‌ی بسیـار کم در مقایسـه با عمـل‌های زیبایی مشابه دارد مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روش نیاز به دوره‌ی نقاهت و بروز عوارض جانبی اذیت کننده و شدید ندارد.

تزریق بوتاکس به صورت

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس صورت به دلیل حساسیت بسیار بالای کار حتما باید در کلینیک‌های های معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود چرا که اگر در انتخاب کلینیک و پزشک مورد نظر خود دقت نکنید، عواقبی همچون عدم تخصص پزشک و استفاده از مواد غیر معتبر بوتاکس باعث بروز عوارض بسیار خطرنـاک و شدیدی می‌شود. شما با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر بیوت می‌توانید با خیال راحت و با استفاده از بهتـرین مواد تزریقی و بهره گیری از بهترین خدمات دیگر این مجموعه به سلامت و زیبایی پوست خود رسیدگی کنید.