پوستر دیواری می تواند معجزه دنیای امروز در دکوراسیون و زیبایی یک خانه یا محل کار محسوب شود. البته در نظر داشته باشید که لازم است تا انتخاب درستی از یک پوستر دیواری با توجه به شرایط فضا داشته باشید. برای مثال پذیرایی در خانه از مهم ترین قسمت  ها است. بنابراین لازم است تا با بهترین انتخاب، زیبایی این فضا را به چندین برابر افزایش دهید.

استفاده از پوسترها از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون است. با بهره گیری از پوستر سه بعدی می توان یک طرح جذاب و نو ایجاد کرد. پوستر دیواری در تمام بخش های خانه مانند اتاق خواب، پذیرایی و سایر نقاط منزل قابل استفاده است. این پوستر جلوه خاصی به محیط می دهد.

پوستر دیواری

 در زمان انتخاب پوستر دیواری لازم است تا به چهار نکته توجه داشته باشید

1.     بایستی میان لوازم خانه و پوستر تناسب را رعایت کنید: از نکات مهم تناسب و توازن میان رنگ و طرح و نقوش پوستر با اثاثیه خانه مانند پرده، فرش، مبلمان و غیره است. چنانچه در این موارد توجه خاص به کار ببرید می توانید بهترین هارمونی را بین اجزای دکوراسیون برقرار سازید و از دیدن بهترین منظره لذت ببرید. در این راه می توانید از خدمات برخی کارشناسان خبره نیز استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را از آن خود نمایید.

  1. جنس: جنس پوستر را می توانید با توجه به شرایط منزل و افرادی که درخانه حضور دارند انتخاب نمایید. چرم، طرح کتان، اکلیل رایج ترین جنس هستند. بعضی از جنس ها ضد خش هستند و دارای لایه  UVهستند.
  2. اندازه دقیق: پیش از سفارش دادن طرح لازم است تا سایز دیوار را دقیقا اندازه بگیرید. چنانچه در این کار کمک خواستید لازم است تا از یک نصب کننده یاری بخواهید. لازم است بدانید که بعضی از طرح ها به سایز و اندازه بستگی دارند. بنابراین طرحی که انتخاب می نمایید لازم است تا ابعاد درستی داشته باشد.
  3. قیمت: قیمت هم از عوامل مهم در انتخاب پوستر دیواری است که بر مبنای طرح، جنس و سایز ارزیابی و حساب می شود.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

لازم است تا دکوراسیون منزل خود را با پوستر دیواری طبیعت که می تواند سه بعدی باشد تزیین نمایید. شما می توانید از انواع طرح ها که از دل طبیعت بیرون می آید بنا بر سلیقه خود به انتخاب پوستر دیواری بپردازید. برخی از این منظره ها بسیار لاکچری به نظر می آیند. در مقابل بعضی دیگر طبیعتی دل نشین و آرام بخش را به شما هدیه می دهند. پوستر سه بعدی می تواند برای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، هتل، رستوران یا ادارات انتخاب خوب و مناسبی باشد.

چنانچه عاشق طبیعت و مناظر زیبای آن هستید می توانید ابتدا طیف وسیعی از این منظره ها را در انواع پوسترهای طبیعت که اغلب به صورت سه بعدی نیز هستند مشاهده نمایید. سپس با توجه به ذوق و سلیقه و شرایط منزل، بهترین را انتخاب نمایید. این گونه می توانید زیبایی و طراوت مناظر طبیعی را به داخل خانه خود دعوت نمایید.

انواع و اقسام پوستر طبیعت

طبیعت در دنیای حقیقی گستره عظیمی دارد و از ارکان متفاوتی مثل درختان، گل ها، رودخانه ها، جانوران و غیره تشکیل شده است. از هر یک از این موارد می توان بر روی طرح های پوستر دیواری الهام گرفت. بسیاری از این پوسترها که سه بعدی نیز هستند از گل ها و چمنزارهای زیبا تشکیل شده اند. توجه داشته باشید که پوستر با طرح گل مجموعه ای جدا در این صنعت است. زیرا می تواند نقشی رویایی و غیر حقیقی را به رخ کشد؛ اما نمایی از طبیعت را جلوه گر سازد.

انواع و اقسام پوستر طبیعت

پوستر دیواری طبیعت

پوسترهای دیواری طبیعت برای اتاق های خواب کوچک عالی هستند. این پوسترها قابلیت این را دارند تا در فضاهای کوچک به خوبی استفاده شوند و آرامشی بی نظیر خلق نمایند. در بیشتر منازل، اتاق های تاریک، کوچک و بدون پنجره وجود دارد. نصب پوستر دیواری با فضاهای گل و سبزه و چمنزار و انواع حیوانات که در داخل آن مشغول گردش هستند می تواند اتاق را از حالت خمودی و بی روح بودن خارج نماید. این تصاویر گویا حقیقت طبیعت را در خانه شما در معرض چشمان شما قرار می دهند.

 

 

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت تک بعدی

در پوستر دیواری طبیعت کمتر می توان تصاویر تک بعدی و ساده را مشاهده کرد. بیشتر تصویرهای یک بعدی جهت تولید پوسترهای فانتزی کاربرد دارند. زیرا یک بعدی بودن با نچرال بودن سازگاری ندارد. لذا طرح تک بعدی برای پوستر طبیعت کاربرد ندارد. از اصلی ترین علل محبوب بودن پوسترهای دیواری، یک بعدی نبودن آن ها است.

خرید پوستر دیواری

قیمت پوستر دیواری به جنس انتخاب شده توسط شما بستگی دارد. تصاویر و طرح ها که جهت چاپ بر روی پوسترها به کار می روند سه بعدی یا ساده اگر در دسته پوستر دیواری لوکس و لاکپری قرار بگیرند با یک هزینه بر مبنای ابعاد و جنس آن مشخص می شوند. در نظر داشته باشید که پوستر دیواری کوچک که جنس ارزانی دارد در دسته ارزان ترین قیمت ها قرار می گیرد. برای خرید پوستر دیواری می توانید به صورت حضوری یا آنلاین به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. طرح پوستر دیواری بر روی قیمت آن تاثیری ندارد. هزینه پوستر دیواری تنها به جنس کاغذ وابسته است؛ بدین معنا که هر طرحی که انتخاب نمایید در قیمت نهایی آن کمترین اثری ندارد.

اگر به جست و جو در پوسترهای سه بعدی بپردازید پی می برید که انواع مدل ها می تواند برای مصرف کنندگان جالب باشد. برای خریدن پوستر دیواری طبیعت لازم است تا به سبک دکوراسیون در منزل خویش دقت کنید. در نظر داشته باشید که سبک دیزاین منزل شما با چه پوستری می تواند هارمونی بیشتری ایجاد نماید. بهترین پوستر باید بتواند رابطه و توازن کامل تری را بین اجزای دکوراسیون خلق نماید. این پوستر بایستی بتواند از نظر رنگ و طرح با دکوراسیون منزل بیشترین هماهنگی را داشته باشد.