به هر کجای ایران که بخواهید سفر کنید، باید برای اقامت در هتل برنامه‌ریزی کنید. اگر به دنبال بهترین مکان‌هایی هستید که می‌توان در کلانشهرهای ایران اقامت داشت، باید بدانید که جای هیچ نگرانی نیست. زیرا شهرهای بزرگ و حتی کوچک ایران پر از هتل‌های زیبا با امکانات مناسب هستند که اقامتی رویایی را برای شما رقم می‌زنند. در اینجا با برخی از بهترین هتل های ایران در شهرهای مختلف کشور عزیز و پهناورمان آشنا می‌شوید.

لوکس‌ترین هتل تهران کجاست؟

پس از ساخته شدن هتل اسپیناس پالاس در سال 1394، این هتل پنج ستاره به معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل تهران بدل شد. هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد و در پای کوه واقع شده و شما با اقامت در آن می‌توانید مناظر زیبایی از شهر و دره‌ی زیبای فرحزاد را تماشا کنید. هتل اسپیناس پالاس در یک ساختمان ۲۰ طبقه قرار دارد و دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت بسیار لوکس است. دسترسی این هتل به مراکز خرید و تفریحی غرب تهران آسان‌تر است و شما می‌توانید برای گذراندن یک بعدازظهر جذاب، به رستوران‌های فرحزاد بروید که در نزدیکی این هتل هستند. البته خود هتل دارای رستوران‌های بین‌المللی با غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای، فرانسوی، تایلندی و صدالبته ایرانی است. اگر قصد رزرو هتل تهران را دارید، حتماً هتل اسپیناس پالاس را که دارای  چندین سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر و مرکز خرید است، مد نظر داشته باشید. سایر هتل‌های پنج ستاره‌ی تهران عبارتند از: هتل هما، رکسان، پرشین پلازا، استقلال، ویستریا، آزادی و اسپیناس بلوار.

 اقامت عالی با زیارت و سیاحت در بهترین هتل‌های‌ مشهد

اگر در سال‌های اخیر گذارتان به مشهد افتاده باشد، می‌بینید که این شهر زیارتی چقدر امکانات تفریحی و گردشگری زیادی را نیز دارد. از حرم امام رضا و مساجد اطرافش که بگذریم، مراکز خرید فراوان با قیمت‌های مناسب، پارک آبی بسیار بزرگ و مشهورش که در خاور میانه دارای رتبه‌ی بالایی است و پارک‌ها و مراکز گردشگری داخل و خارج از شهر، شما را به خود جذب می‌کنند. در کنار اینها یک اقامت عالی در یک هتل فوق‌العاده می‌تواند سفری رویایی را برای شما رقم بزند. هتل‌های پنج‌ستاره‌ی زیادی در مشهد وجود دارد که از آن جمله‌اند: هتل‌های قصرالضیافه، الماس، الماس 2، پردیسان، مدینه‌الرضا، هما 2 و هتل مجلل درویشی. اقامت در هر یک از این هتل‌ها زیارت و سیاحت شما را تکمیل می‌کند.

کیش چهار هتل پنج ستاره دارد

وقت آن است که به کیش برویم و تنی به آب بزنیم و از امکانات تفریحی فوق‌العاده جذاب این جزیره‌ی بی‌نظیر در خلیج زیبا و همیشگی فارس لذت ببریم. کیش دارای تفریحات زیادی برای شما است، از انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی مانند غواصی، انواع جت اسکی و قایق‌سواری گرفته تا مراکز خرید و بازدید از اماکن تاریخی و بسیاری تفریحات دیگر. اما پرسش این است که برای رزرو هتل کیش به کجا برویم و چند هتل لوکس عالی در اینجا انتظار ما را می‌کشند؟ می‌توان گفت هتل ترنج، یکی از بهترین و متفاوت‌ترین هتل‌های کیش است که اولین هتل درون آب ایران و خاور میانه به شمار می‌آید و به هتل‌های مالدیو و جزایر کارائیب شباهت دارد. هم‌چنین می‌توان به هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد که دارای یک پارک آبی جذاب است. سایر هتل‌های پنج ستاره‌ی کیش عبارتند از هتل شایان و هتل ایران که با معماری و خدمات فوق‌العاده‌شان اقامت بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کنند.

کیش چهار هتل پنج ستاره دارد

هتل‌های برتر شیراز کدامند؟

شیراز شهری است که فلایتیو به شما پیشنهاد می‌کند اگر تا به حال به آن سفر نکرده‌اید، برای اولین فرصت بلیط بگیرید و راهی این شهر بی‌نظیر شوید، زیرا اینجا پر از جاذبه‌های گردشگری است. از باغ‌های زیبای شیراز گرفته که هم جاذبه‌ی گردشگری طیبعی و هم تاریخی به شمار می‌آیند گرفته، تا آثار باستانی فوق‌العاده‌ی مربوط به هخامنشیان یعنی دوران شکوه ایران باستان و بازارهای قدیمی و جدید ساختمان‌های تاریخی جدیدتر مانند آرامگاه حافظ و سعدی، همه و همه شما را شیفته‌ی خودش می‌کند. شیراز دارای سه هتل‌ پنج ستاره‌ی عالی نیز هست که برای اقامت فوق‌العاده‌ی شما در این شهر در نظر گرفته شده‌اند. هتل‌های پنج ستاره‌ی شیراز عبارتند از: هتل بزرگ شیراز با نمای زیبا که بر فراز کوه بنا شده، هتل چمران که با 30 طبقه در بلوار چمران خودنمایی می‌کند و هتل زندیه که دارای فضایی دنج و آرام با معماری اصیل و سنتی است.

 هتل‌های پنج ستاره‌ی نصف جهان

اصفهان شهری که لقب نصف جهان را دارد به اندازه‌ای زیباست که هیچ وقت از دیدن آن سیر نمی‌شوید و حتی اگر بارها به آن سفر کرده باشید باز هم دلتنگش می‌شوید. آثار تاریخی بی‌نظیر اصفهان که عمدتاً به دوران پس از اسلام و منحصرا صفویه و قاجار اختصاص دارد، هیچ وقت کهنه نمی‌شوند. کاخ‌های زیبای چهلستون و عالی قاپو و مسجد امام و شیخ لطف‌الله و میدان نقش جهان، به همراه بسیاری اماکن تاریخی دیگر و البته نشستن کنار زاینده‌رود و بازدید از پل‌های زیبای بی‎نظیر آن، همه شما را سرمست و مدهوش کرده و یک سفر رویایی را برای شما رقم می‌زند. اگر می‌خواهید در یک سفر بی‌نظیر به اصفهان در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید، می‎توانید هتل عباسی را انتخاب کنید که با بیش از 300 سال عمر، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های دنیا به شمار می‌آید و یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های اصفهان است. دومین هتل پنج ستاره‌ی اصفهان هتل کوثر نام دارد که دارای هفت طبقه و 194 واحد اقامتی است و می‌تواند برای یک سفر بی‌نظیر به اصفهان عالی باشد.

در سفر شمال به هتل آزادی خزر چالوس بروید

شمال ایران همیشه پر از مسافر است و بسیاری از مسافران برای اقامت خود ویلا اجاره می‌کنند. به همین خاطر شاید کمتر با هتل‌ پنج ستاره‌ی چالوس یعنی هتل آزادی خزر آشنا باشند. هتل آزادی خزر که پیشتر هتل هایت نام داشته، حدود 50 سال پیش توسط آمریکایی‌ها ساخته شده است و حد فاصل بین دریا و جنگل قرار دارد. به همین دلیل دسترسی شما به هر دو طرف جذاب گردشگاه‌های شمال بسیار آسان است و البته مناظر بی‌نظیری را نیز پیش چشم شما می‌آورد. ساختمان هتل و خدمات مناسب یک هتل پنج ستاره، آن را به جایی عالی برای یک اقامت لوکس و بی‌دغدغه تبدیل کرده است.

در سفر شمال به هتل آزادی خزر چالوس بروید

کدام هتل رشت پنج ستاره است؟

اگر قصد سفر به شمال را دارید اما نمی‌خواهید به استان مازندران بروید و به دنبال یک هتل پنج ستاره در استان گیلان و شهر رشت هستید، هتل کادوس را انتخاب کنید. این هتل شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل شهر و دارای ۴ طبقه و ۹۶ اتاق است. هتل کادوس دارای چهار زمین‌ تنیس، سالن عقد، استخر روباز برای آقایان، رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه و امکان دسترسی راحت به شهرهای دیگر استان گیلان است.