حجم ویدیو: ۶.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۴

حمید لولایی یکی از بازیگران طنز و محبوب ایرانی است.حمید لولایی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. آخرین کار تلویزیونی حمید لولایی تا امروز سریال بوتیمار می باشد. و در ادامه عکسی از حمید لولایی را مشاهده می نمایید.

چند میگیری گریه کنی 2

شغل دوم حمید لولایی+عکس

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی  (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

حمید لولایی و وسایل لوکسش+عکس

اصالت و دوران کودکی حمید لولایی

در محله عشرت آباد تهران بزرگ شدم اما اصالتا اهل بندر کیاشهر(بندر فرحناز) رشت می باشم که از زمان کودکی عاشق بازیگری بودم.

شام شیک حمید لولایی با مهمان خارجی اش+عکس

بهترین مشوق حمید لولایی

بهترین مشوقم در بازیگری خانواده ام و به خصوص مادرم بود. شاید از نظر مالی کمک چندانی نمی توانست بکند اما مشوق خوبی بود…من از کودکی همسایه ها را جمع می کردم و برای آنها تئاتر اجرا می کردم. در گروه تئاتر مدرسه هم عضو بودم و برای رسیدن به تئاتر سنگلج از مدرسه تا آنجا را پیاده طی می کردم.

حمید لولایی چقدر تغییر کرده + عکس

کلاس بازیگری حمید لولایی

سال 1357 در 23 سالگی بخاطر علاقه ام به کارگردانی در آموزشگاهی در میدان فردوسی دوره دیدم و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردم.