برای آن که بتوانید بهترین محافظت از پوست خود را به عمل آورده و در برابر تابش اشعه های مضر نور خورشید از آن محافظت کنید، باید بهترین ضدآفتاب با توجه به نوع پوست خود را انتخاب نمایید. در واقع هر کرم ضدآفتابی برای پوست شما مناسب نیست و در صورتی که این موضوع را به درستی مد نظر قرار ندهید، نتیجه به کار بردن این کرم ها، آن قدرها رضایت بخش نخواهد بود.

اگر پیش از این به موضوع تناسب کرم ضدآفتاب با جنس و شرایط پوستی خود نپرداخته اید، در این مطلب با ما همراه شده و راهنمای انتخاب بهترین ضدآفتاب با توجه به نوع پوست را دنبال کنید.

ضدآفتاب مناسب برای انواع پوست

بسته به این که پوست شما خشک، معمولی یا چرب باشد، باید ضدآفتاب متناسبی را برای آن انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو تنوعی گسترده از انواع کرم‌های ضدآفتاب با کیفیت را با  SPFهای گوناگون ارائه می‌کند تا با توجه به نیازمندی و سطح بودجه خود گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. جدیدترین محصولات برندهای معتبر و مرغوبی مانند آردن، مای، سان سیف، الارو و مدیسان در این سایت لوازم آرایشی مو ‌تن ‌رو  mootanroo.comعرضه می‌شوند.

ضدآفتاب مناسب پوست خشک

برای آن که از پوست خشک خود در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت کنید، لازم است که در انتخاب کرم ضدآفتاب به جز پرداختن به میزان محافظت SPF، از آبرسانی آن هم مطمئن شوید. در ضمن معمولا پوست های خشک دارای حساسیت بیشتری بوده و مستعد التهاب هستند. برای این منظور بهتر است از کرم های ضدآفتابی استفاده کنید که ضدحساسیت بوده و فرمولاسیون آن ها، التهابات کمتری در پوست به وجود بیاورد.

ضدآفتاب مناسب پوست خشک

کرم ضدآفتاب اوسرین

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست اوسرین دارای محصولاتی عالی برای پوست های خشک بوده و شما می توانید به راحتی از میان مدل های مختلف ضدآفتاب های این برند، کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

ضدآفتاب های اوسرین دارای عملکرد بسیار قوی در مقابل اشعه های مضر نور خورشید بوده و محافظت عالی از پوست به عمل می آورند.

ضدآفتاب مناسب پوست چرب

برای پوست های چرب، حتما باید به سراغ ضدآفتاب های فاقد چربی بروید که هیچ گونه چربی اضافی به پوست شما وارد نکرده و باعث بدتر شدن شرایط آن نشوند. در صورتی که چربی پوست شما بسیار شدید بوده و مستعد جوش و آکنه باشد، استفاده از ضدآفتاب های نامناسب و دارای چربی، به سرعت باعث جوش زدن شده و شرایط پوستی بدی فراهم خواهد کرد.

همین طور می توانید به جای کرم ضدآفتاب، از لوسیون ضدآفتاب مخصوص پوست های چرب استفاده کرده و به این شکل زمینه جوش و آکنه های پوستی را نیز به حداقل برسانید.

ضدآفتاب مناسب پوست چرب

کرم ضدآفتاب برند الارو

الارو یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب در ایران است. ضدآفتاب برند محبوب الارو مدل مناسب پوست چرب، فاقد هر گونه چربی اضافی بوده و برای پوست های چرب و دارای زمینه جوش و آکنه مناسب است. به طور کلی ضدآفتاب های الارو به لحاظ محافظت پوست در برابر آسیب های ناشی از تابش اشعه های مضر نور خورشید (UVA, UVB) فوق العاده هستند.

ضدآفتاب های الارو دارای مدل های رنگی نیز بوده که می توان از آن ها به عنوان کرم پودر نیز استفاده کرد. این کرم ها نیاز شما به استفاده جداگانه از کرم پودر یا پنکیک را برطرف کرده و می توانید به شکلی دو منظوره از خاصیت محافظت پوست در برابر آفتاب و همین طور پوشش آرایشی بهره مند شوید.

ضدآفتاب مناسب پوست معمولی

برای خرید کرم ضدآفتاب مناسب پوست های معمولی، کار ساده تری پیش روی خود دارید. ضدآفتاب های مختلفی برای پوست های معمولی مناسب هستند و در حقیقت با یک گروه کالایی بزرگتر روبرو هستید. چیزی که باعث می شود شما بتوانید برای پوست های معمولی که خشکی شدید یا چربی زیاد ندارند، به راحتی یک کرم ضدآفتاب خریداری کنید، عدم حساسیت این پوست ها به ترکیب کرم و تاثیرپذیری راحت و عالی حفاظت ضدآفتاب است.

با این همه لازم است که حتما زمانی که برای خرید کرم ضدآفتاب برای پوست های معمولی اقدام می کنید، حتما به سراغ برندهای حرفه ای و برتر رفته و در خصوص ترکیبات محصول و کیفیت آن نیز اطمینان خاطر حاصل کنید. از یاد نبرید که اگر چه پوست های معمولی دارای شرایط بهتری بوده و ملاحظات کمتری می خواهند، اما عدم رسیدگی به این نوع پوست ها در قالب انتخاب کرم های ضدآفتاب نامناسب و دیگر شرایط نگهداری ضعیف باعث خواهد شد تا پوست معمولی و سالم نیز دچار مشکلاتی شود.

 

کرم ضدآفتاب پریم

در میان برندهای مختلف کرم های ضدآفتاب، پریم تولیدکننده انواع ضدآفتاب است که سبد کالایی بزرگی در این حوزه داشته و انتخاب محصولات مختلف از میان کرم های آن، به راحتی انجام می شود. در واقع فارغ از این که چه نوع پوستی داشته باشید، می توانید با اطمینان خاطر کرم ضدآفتاب مناسب پوست خود را از میان مدل های مختلف کرم های ضدآفتاب برند پریم انتخاب و خریداری کنید.

سازگاری کرم های برند پریم با پوست ایرانیان و شرایط جغرافیایی و آب و هوایی، باعث می شود تا بهترین نتیجه از استفاده این کرم ها را برده و هرگز صدمات پوستی بر اثر اشعه های فرابنفش خورشید شکل نگیرد.

نکته مهم: دقت داشته باشید که استفاده از کرم ضدآفتاب نباید تنها به روزهای گرم و آفتابی محدود شود و شما لازم است که حتی در روزهای ابری از کرم مناسب پوست خود استفاده کنید. البته نوع کرم ضدافتاب مناسب برای فصول گرم سال و فصول سرد سال، متفاوت است و باید این موضوع را حین خرید محصول مد نظر قرار دهید.

کلام آخر

در بالا به نکات مهم برای انتخاب ضدآفتاب با توجه به نوع پوست پرداختیم. شما برای خرید یک کرم ضدآفتاب مناسب پوست خود، به چه نکاتی پرداخته و چطور بهترین ضدآفتاب را انتخاب می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید. پیشنهاد می کنیم که این مطلب را با دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک گذاشته و راهنمایی لازم در خصوص خرید ضدآفتاب با توجه به نوع پوست را به آن ها ارائه دهید.