شما می‌توانید خرید انواع آبمیوه‌گیری، ترازو دیجیتال و دوخت پلاست را از وب سایت رسمی دیجی اسکیل به عنوان مجهزترین و جامع ترین تجهیزات فروشگاهی انجام دهید.

 این فروشگاه بهترین عرضه کننده انواع ترازو دیجیتال، انواع آبمیوه‌گیری، دوخت پلاست و... در طی چند سال اخیر شناخته شده است که به صورت مستقیم  محصولات را عرضه می‌کند.

چرا خرید انواع آبمیوه‌‌گیری، ترازو دیجیتال و دوخت پلاست را از دیجی اسکیل انجام دهید؟

دلایل زیادی برای اینکه بتوانید به این فروشگاه معتبر که سال‌ها است در زمینه فروش فعالیت دارد اطمینان کنید وجود دارد،یکی از آن دلایل این است که فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است که همواره جلب رضایت مشتری و رفع نیازهای روز صنایع مختلف و جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده و در تلاش است تا تمامی انتظارات مشتریان خود را با روشی اصولی و با رعایت قوانین مشخص برآورده سازد و در این راستا تاکید مداومی بر استفاده از نیروی کار متخصص ، طراحان مجرب ، مشاوران با تجربه داشته است.

امید است این مجموعه بتواند در تامین کالاهای مورد نیاز شما سودمند واقع گردد. در ادامه به معرفی چند نمونه دستگاه‌های پرکاربرد این فروشگاه می‌پردازیم.

  1. خرید انواع آبمیوه‌گیری از دیجی اسکیل
  2. خرید ترازو دیجیتال
  3. خرید دوخت پلاست

انواع آبمیوه‌‌گیری در دیجی اسکیل

انواع آبمیوه‌‌گیری در دیجی اسکیل

آبمیوه‌‌‌گیری یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه است که انواع متفاوتی دارد با توضیح انواع آن به شما کمک خواهیم کرد که زمان خرید انتخب مناسبی را انجام دهید.

1.آبمیوه گیری صنعتی برقی هالد مدل H-250:

توان مصرفی این محصول که از مهمترین ویژگی های آن بوده که یک اسب بخار و دور موتور آن 2850 دور در دقیقه است.

همچنین آبمیوه‌گیری برقی هالد مدل H-250 کوچکترین آبمیوه گیری در بین سایر مدل های دیگر آبمیوه گیری صنعتی شرکت هالد می باشد.

2. آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-500:

این دستگاه آبمیوه گیری سایز متوسط از سری تولیدات آبمیوه گیری شرکت هالد محسوب می شود.

همینطور که می دانیم یک آبمیوه گیری مناسب در شرایط عادی باید بتواند بیش از ۵۰ درصد وزن میوه ها به شما آبمیوه تحویل دهد.

توان بازدهی آبگیری میوه جات و سبزیجات در دستگاه آبمیوه گیری هالد مدل H-500 را می توان 500 کیلو گرم در روز دانست.

4.      آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-1000:

 از جمله مواردی که باعث شده آبمیوه گیری هالد مدل H-1000 در دسته صنعتی قرار گیرد عملکرد مناسب و قابل قبول همچنین قیمت اقتصادی و با صرفه این محصول است که، پیشنهادی جالب توجه برای مشاغل مختلف می‌تواند باشد.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری برای خرید این محصول داشتید با کارشناسان ما در مجموعه دیجی اسکیل در تماس باشید تا به‌صورت کامل پاسخ سوال‌هایتان را دریافت نمائید.

خرید ترازو دجیتال

خرید ترازو دجیتال

ترازوهایی که برای سالیان سال در هر مغازه و بقالی و فروشگاهی دیده می‌شد؛ اما با ورود به عصر دیجیتال و فراگیرشدن دستگاه‌های دیجیتالی در تمامی صنایع و حوزه‌های شغلی، انواع ترازو ذیجیتال نیز جای ترازوهای مکانیکی قدیمی را گرفت؛ و نه‌تنها سبب به در شدن انواع ترازوی مکانیکی از میدان ترازوها شد، بلکه دیگر هیچ اثری از هیچ یک از انواع ترازو مکانیکی هم در بازار باقی نماند.

خرید دوخت پلاست  از دیجی اسکیل

دستگاه دوخت پلاست یا پرس پلاستیک یکی از انواع ابزارهای بسته بندی است که پرس درب نایلون های پلاستیکی از طریق جوش دادن دو لبه نایلون کاربرد دارد. دستگاه مذکور با استفاده از حرارت و فشار دو لبه نایلون را به صورت یکپارچه به یکدیگر جوش می دهد.

انواع دوخت پلاست در دیجی اسکیل

دوخت پلاست 15 سانتی سپهر الکتروتکنیک:

دوخت پلاست 15 سانتی سپهر الکتروتکنیک کوچک ترین مدل پرس نایلون شرکت سپهر الکترونیک است که برای بسته بندی های بسیار کوچک تا عرض 15 سانتی متر به کار می آید. می توان ساده ترین انواع دستگاه بسته بندی را دستگاه های بسته بندی دوخت دانست که به صورت حرارتی، بسته های سلفون و پلاستیک را می دوزند.

دوخت پلاست 20 سانتی سپهر الکتروتکنیک:

دوخت پلاست 20 سانتی سپهر الکتروتکنیک توسط مهندسین ایرانی طراحی و تولید شده است. شرکت سپهر الکتروتکنیک مجموعه ای متنوع از خانواده خود را وارد بازار کرده که در سایز های مختلفی که جوابگویی اصناف و مشاغل مختلفی می باشد تولید می شود. این دستگاهی که هم اکنون معرفی می کنیم یکی از اعضای خانواده سپهر الکترونیک که در سایز 20 سانتی با امکان تک دوخت بودن از سری محصولات شرکت مطرح سپهر الکتروتکنیک است که با پایه ضد لغزش ساخته‌شده و بدنه از جنس فلز می باشد

دوخت پلاست 25 سانتی سپهر الکتروتکنیک:                                                            

دوخت پلاست 25 سانتی سپهر الکتروتکنیک از بدنه فلزی الکترواستاتیک ضدخش به همراه یک المنت حرارت دهی به طول 25 سانتیمتر تشکیل شده است. دوخت پلاست 25 سانتی سپهر الکتروتکنیک پیچی برای تنظیم حرارت المنت دارد که می توان بر اساس نیاز به گرمای دلخواه، آن را تغییر داد. یکی از مواردی که سبب محبوبیت و ماندگاری دستگاه دوخت پلاست 25 سانتی سپهر الکتروتکنیک شده است، سادگی استفاده از آن است. کار با آن نیازمند هیچ گونه مهارتی نیست. با این دستگاه می توان اقلام مختلف را دورن بسته های سلفون یا پلاستیک بسته بندی کرد.

دوخت پلاست 30 سانتی سپهر الکتروتکنیک:

دوخت پلاست 30 سانتی سپهر الکتروتکنیک در بسته بندی انواع اجناس و اقلام ریز و درشت، در صنایع و فروشگاه های کوچک و منازل به کار می آید. جنس بدنه ی دوخت پلاست 30 سانتی سپهر الکتروتکنیک از فلز ضد خط و خش بوده که دارای رنگ الکترواستاتیک است

دوخت پلاست 40 سانتی سپهر الکتروتکنیک

دوخت پلاست 40 سانتی سپهر الکتروتکنیک رومیزی دستگاهی دستی است که می تواند برای مراکز کوچک بسته بندی یا فروشگاه های کوچک مناسب باشد. با اینکه اشکال بسته بندی در صنایع مدرن بسیار پیشرفت کرده است، هنوز یکی از راه های بسته بندی مواد و اقلام کوچک، بسته بندی به صورت حرارتی و اصطلاحا بسته بندی دوخت پلاست است.

دوخت پلاست 50 سانتی سپهر الکتروتکنیک

دوخت پلاست 50 سانتی سپهر الکتروتکنیک برای دوخت انواع نایلون با طول 50 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که از اندازه بزرگتری نسبت به سایر تولیدات سپهر الکتروتکنیک برخوردار است معمولا در کارخانجات و مراکز صنعتی کاربرد دارد.

دوخت پلاست 60 سانتی سپهر الکتروتکنیک

 

دوخت پلاست 60 سانتی سپهر الکتروتکنیک قادر است پرس مقاوم و مستحکمی را در انواع نایلون و پلاستیک ایجاد نماید. این محصول معمولا در کارگاه ها و کارخانجات صنعتی کاربرد دارد.

کلام آخر: بسیار مهم است که خرید این نوع محصولات کاربردی  را از فروشگاه معتبر انجام دهید چرا که کیفیت پائین  در این محصولات برقی که زیاد هم مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث شده تا دستگاه مدام خراب بوده نیاز به تعمیر پیدا می‌کند در بعضی از مواقع نیز قابل تعمیر نبوده و نمی‌توانید ان محصول  را مورد استفاده قرار دهید.

 اکثر محصولاتی که در فروشگاه دیجی اسکیل موجود است دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش بوده که با یک تماس می‌توانید به راحتی از خدمات پس از محصولات استفاده نمائید. همچنین با مشاوره گرفتن از کارشناسان می‌توانید محصولی را خریداری کنید که مناسب شغل و حرفه شما بوده و برایتان کاملا کارآیی دارد.

تبلغات متنی: مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب بیش از سه دهه است که با پایه گذاری روشهای نوین آموزش و کارآفرینی دوشادوش شما هنرجویان عزیز است به منظور ایجاد اشتغال در ایران