صبحانه را باید یک سوخت‌گیری کامل در اول صبح دانست که انرژی و کالری مورد نیاز بدن را تا شب برای فرد تامین می‌کند. علی‌رغم اهمیت این وعده غذایی، بسیاری از افراد از خوردن آن امتناع می‌ورزند. هزار و یک بهانه هم برای نخوردن صبحانه می‌آورند که تنبلی یکی از این هزار و یک بهانه و البته مهم‌ترین آن است. در این میان اسنپ مارکت وارد میدان شده است تا دیگر هیچ حرف و حدیثی برای خوردن یا نخوردن صبحانه وجود نداشته باشد.

اسنپ مارکت را یک فروشگاه کوچک با بیش از 20000 محصول تصور کنید که در گوشه‌ای از آشپزخانه‌تان منتظر یک اشاره از شما برای ارائه سرویس و خدمات در کم‌ترین زمان ممکن است. با این فروشگاه همیشه‌ در دسترس، دیگر هیچ جایی برای بهانه‌های بنی‌اسرائیلی صبحانه‌نخوردن وجود نخواهد داشت.

فواید نهفته در خوردن صبحانه

در باب مزیت‌های خوردن صبحانه باید کتاب‌ها نوشت تا حق مطلب درست ادا شود، اما ما به گلچینی از فواید و مزایا اکتفا می‌کنیم.

بهبود فرآیند سوخت‌وساز بدن

صبح زمانی‌ست که تقریبا هیچ میزان قند خونی در بدن وجود ندارد تا برای فرآیند سوخت‌وساز بدن استفاده شود. خوردن صبحانه می‌تواند ضمن بهبود فرآیند سوخت‌وساز، انرژی شما را در طول روز تامین نماید.

جلوگیری از افزایش وزن

نخوردن صبحانه به معنای افزایش میان‌وعده‌ها و پرخوری افراد است. اگر به دنبال راهی مطمئن و سالم برای کنترل وزن خود هستید، صبحانه را فراموش نکنید.

اثربخشی بالا در عملکرد مغز

مغز فرمانده بدن است که برای داشتن عملکردی موثر، نیاز به مواد معدنی و مغذی دارد. با خوردن صبحانه به مغز خود در گرفتن تصمیمات عاقلانه کمک خواهید کرد.

کاهش استرس

عدم خوردن صبحانه معادل افزایش فشار خون و بالارفتن سطح کورتیزول در بدن است. از ترکیب خوردن صبحانه با صدای رادیو باید به عنوان یک مدیتیشن اثرگذار یاد کرد.

تامین ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز بدن

کلسیم، آهن و ویتامین‌های مختلف از جمله مواد مغذی هستند که در یک وعده کامل صبحانه به‌راحتی یافت می‌شوند.

معمولا کسانی که اهل خوردن صبحانه هستند، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • کسانی که ترجیح می‌دهند صبحانه‌ای گرم نظیر عدسی، حلیم، کله‌پاچه یا املت میل کنند.
  • کسانی که مایل هستند انرژی خود را از همان صبحانه سرد و خودمانی مثل نان و پنیر تامین کنند.

ما برای گروه دوم پیشنهاداتی داریم تا به سبک ساده صبحانه خود، جلوه‌ای لاکچری و البته لذت‌بخش ببخشند.

خامه

خامه

خامه یکی از مواد غذایی محبوب در بین افراد است که علی‌رغم محبوبیت بالا، همیشه با احتیاط و ملاحظه تمام سرو می‌شود؛ به‌عبارتی آن‌قدر در وصف بدی‌های این ماده غذایی اغراق شده است که حتی وقتی ماهانه یکبار سراغ آن می‌رویم باز هم طعم دلپذیر آن درست و حسابی به جانمان نمی‌نشیند.

خامه چیست؟

خامه همان محصول لبنی جذاب و دلچسب است که می‌تواند رنگ و طعمی دلپذیر به سفره صبحانه ما ببخشد. به دلیل چربی بالای خامه نسبت به سایر محصولات لبنی، باید آن را در گروه چربی‌ها دسته‌بندی کرد. شما تنها با چند کلیک میتوانید انواع خامه اعم از خامه عسلی، خامه صبحانه، خامه کاکائویی و خامه سفید را از اسنپ مارکت با بیشترین تخفیف خریداری کنید.

انواع خامه

میزان چربی موجود در خامه تعیین‌کننده نوع خامه است. معمولا خامه‌ای که به عنوان صبحانه سرو می‌شود تنها 30 درصد چربی را در خود جای داده است. شما می‌توانید از روی غلظت خامه، پی به میزان چربی آن ببرید: خامه هر چه غلیظ‌تر، چرب‌تر. به‌طور کلی خامه به 5 نوع تقسیم می‌شود.

خامه کم‌چرب

میزان چربی موجود در این گروه از خامه بسیار کم و تقریبا چیزی معادل 18 درصد است.

خامه معمولی

این نوع خامه که معمولا به عنوان یک وعده غذایی سرو می‌شود میزان چربی معادل 30 درصد دارد.

خامه قنادی

خامه قنادی بیشترین کاربرد را در پخت انواع شیرینی و کیک دارد. میزان چربی موجود در این خامه برابر با 28 تا 35 درصد است.

خامه ترش

خامه ترش ترکیب مناسبی از ترشی و چربی در کنار هم است که طعمی خاص به خامه می‌بخشد. این نوع خامه به‌واسطه یک نوع باکتری به نام اسیدلاکتیک و از طریق تخمیر خامه چرب معمولی به‌دست می‌آید. این مدل خامه را می‌توان با بسیاری از سالادها و خوراکی‌ها سرو کرد.

خامه پرچرب

چربی بالای این گروه از خامه آن را به یک خامه غلیظ و پرچرب تبدیل کرده است. میزان چربی موجود در این نوع خامه حداقل 45 درصد است.

خواص خامه

کمک به سلامت چشم

خامه منبعی غنی از ویتامین A است که می‌تواند به‌تنهایی ضامن خوبی برای سلامت شبکیه و بهبود دید چشم باشد.

تاثیر در بهبود و توسعه بافت‌های مهم بدن

سلامت بافت‌هایی از بدن نظیر پوست، مو، اندام‌های تولید مثل، سیستم ایمنی و سیستم عصبی بدن در گرو دریافت میزان قابل قبولی از ویتامین B2 است. در هیچ ماده غذایی به اندازه خامه نمی‎‌توانید به این نوع ویتامین دسترسی داشته باشید.

آرامبخش اعصاب

هر زمان که احساس خمودگی و افسردگی به شما دست داد، هر زمان که به قول صادق هدایت احساس کردید زخم‌هایی هست که مثل خوره روحتان را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد، دست به دامان خامه شوید. اسیدپانتوتنیک موجود در خامه قدرتی جادویی در رفع و از بین بردن مشکلات ذهنی از جمله استرس و افسردگی دارد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

از ویتامین A موجود در خامه باید به عنوان سپری در برابر انواع عفونت‌ها و میکروب‌ها یاد کرد.

افزایش سلامت مغز

مسئول تمام عملکردهای مغز، ماده‌ای به نام فسفر است. اگر مایلید عملکردی درخشان در تمام عرصه‌ها داشته باشید، سوخت اصلی مغز یعنی فسفر را از طریق خامه به دست او برسانید.

افزایش تولید گلبول‌های قرمز خون

ویتامین B2 موجود در خامه نه‌تنها در بهبود بافت بدن اثرگذار است، بلکه قادر است با تولید گلبول‌های قرمز بدن بیشترین اثرگذاری را در فرآیند گردش خون داشته باشد.

جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی و افزایش سلامت استخوان

مواد مغذی موجود در خامه از جمله فسفر و کلسیم تاثیر بسیار چشمگیری در سلامت قلب و استخوان دارد.

مصرف خامه برای چه کسانی ممنوع است؟

  • افرادی که نبست به محصولات لبنی از جمله شیر آلرژی دارند.
  • افرادی که اضافه‌وزن دارند.
  • افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌برند.

مصرف خامه برای کودکان و نوجوانانی که از رشد بسیار کمی برخوردار هستند، اکیدا توصیه می‌شود.

خامه خوب و ارزان‌قیمت کجا پیدا می‌شود؟

نوسان قیمت موجود در بازار به خامه هم رحم نکرده است. این ماده غذایی که تقریبا می‌توان آن را در دسته مواد غذایی نسبتا گران‌قیمت دانست، به دلیل همین نوسان قیمت، کنار گذاشته شده است.

از آن‌جایی که خواص بی‌شماری در خوردن خامه نهفته است، اسنپ مارکت شرایطی فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند طعم دلپذیر خوردن خامه را در یک صبح دل‌انگیز بهاری تجربه کنند. برای خرید از این فروشگاه بزرگ مجازی تنها به یک اینترنت نیاز دارید. همین!

کافی‌ست همان‌طور که در رختخواب هستید، با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت وارد این فروشگاه بزرگ شوید و هر نوع خامه با هر میزان چربی را طبق ذائقه و رژیم غذایی خود، از برندهای مختلف کاله، پاک، دامداران، رامک، پگاه یا هر برند دیگری با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت بازار انتخاب کنید. کمتر از 20 دقیقه هم میز صبحانه شما آماده است. فقط زحمت رفتن سر میز صبحانه گردن شماست!

اگر فکر می‌کنید با نزدیک‌شدن به آخر ماه و خالی‌شدن جیب‌هایتان لازم است از بسیاری از مخارج روزانه از جمله خوردن صبحانه صرف ‌نظر کنید، سخت در اشتباهید. اسنپ مارکت با در نظر گرفتن همین شرایط، تخفیف‌هایی طلایی تدارک دیده است تا کیفیت زندگی‌تان در اول ماه با آخر ماه هیچ تفاوتی نداشته باشد. خوبی این تخفیف‌ها این است که دائمی‌ست و محدود به ایام خاصی نمی‌شود.

کره

کره

لازم است یکبار برای همیشه پرده از یک واقعیت مهم برداریم و تکلیف خود را با ماده‌ای به نام چربی روشن کنیم. در فرهنگ ما تقریبا چربی تبدیل شده است به دشمن شماره یک سلامتی که به هر میزان و هر مدلی که سرو شود، منجر به بروز انواع سرطان و بیماری‌های قلبی در افراد می‌شود! واقعیت مهم این است که بدن ما به میزانی که به ویتامین و پروتئین نیاز دارد، به همان میزان نیازمند دریافت چربی است. شما میتوانید لیست قیمت کره را به صورت روزانه از سایت اسنپ مارکت چک کنید و مناسبترین را انتخاب و خریداری کنید.

خواص کره

طبیعت، سخاوتمندانه سالم‌ترین و طبیعی‌ترین چربی را به‌واسطه کره در اختیار ما قرار داده است که بسیاری از ما به دلیل تصورات کهنه و قدیمی از خوردن این ماده مغذی صرف ‌نظر می‌کنیم. موارد زیر را باید از اصلی‌ترین دلایل خوردن کره دانست:

منبع غنی از ویتامین‌های محلول در چربی

بسیاری از ویتامین‌های ضروری بدن تنها از طریق چربی قابل جذب هستند. کره بهترین منبع برای جذب ویتامین‌هایی نظیر ویتامین A، K، E و D است.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

حتما می‌دانید که هزینه‌های مربوط به دهان در دنیای امروز ما معادل مخارج خرید یک جهزیه در قدیم است! بهترین راه برای رهایی از این مخارج هنگفت، پیشگیری‌ست. کره با داشتن ویتامین K2 می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

 تقویت سیستم ایمنی بدن

تنها سه ماده غذایی در طبیعت وجود دارد که منبعی غنی از ماده‌ای به نام اسیدلوریک (ماده‌ای با خواص ضد باکتری و ضد تومور) است. یکی از این سه ماده کره است. با خوردن کره، بزرگ‌ترین گام را در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن خود برداشته‌اید.

حفظ سلامت دستگاه گوارش

کره حاوی نوعی چربی به نام گلیکواسفنگولیپیدهاست که از عفونت‌های گوارشی به‌خوبی محافظت می‌کند و با قوی نگه‌داشتن سلول‌های دیواره روده، به سیستم گوارش در جهت داشتن عملکردی موثر کمک می‌کند.

کمک به مدیریت وزن

این تصور اشتباه را که کره موجب چاقی و اضافه‌وزن می‌شود، کنار بگذارید. اسیدهای چرب موجود در کره حتی فرصت تجزیه پیدا نمی‌کنند. آن‌ها به‌محض ورود به روده کوچک، توسط کبد جذب و تبدیل به انرژی در بدن می‌شوند.

تامین ید بدن

غده تیروئید برای داشتن عملکردی درست و موثر نیازمند دریافت ید است. از آن‌جایی که تولید ید در فهرست فعالیت‌های بدن ما قرار ندارد، بهترین راه برای دریافت آن، مصرف غذاهای یددار نظیر کره است.

رشد سالم کودکان

کره منبعی غنی از ویتامین‌های ضروری بدن نظیر ویتامین A است که در رشد استخوان‌ها، رشد مغز و سیستم عصبی بدن نقش بسیار مهمی دارد.

با اسنپ مارکت خریدی مطمئن را تجربه کنید

مطمئنا کره با این حجم از خوبی می‌تواند در منوی وعده صبحانه، یک گزینه ایده‌آل باشد. تنها نگرانی موجود برای مصرف کره، پیداکردن کره‌ای مرغوب و باکیفیت است که اسنپ مارکت مثل همیشه یکه‌تاز این عرصه محسوب می‌شود. این فروشگاه بزرگ اینترنتی با ارائه محصولاتی باکیفیت و سالم، خطی قرمز روی این نگرانی بزرگ کشیده است.

شما می‌توانید با ورود به این فروشگاه، خریدی مطمئن و آسوده را تجربه کنید؛ ضمن این‌که در هیچ‌کجا به اندازه فروشگاه اسنپ مارکت تنوع محصولات را تجربه نخواهید کرد. اسنپ مارکت با کنار هم گذاشتن محصولات برندهای مختلف از جمله کاله، پگاه، مهگل و کالین به ذائقه و سلیقه تمام مشتریان، توجه کافی و مبذول داشته است.

اگر از طرفداران و هواخواهان کره گیاهی هستید، اگر به دنبال کره کم‌چرب هستید و خلاصه اگر کره‌ای با طعم‌های مختلف نظیر سیر یا سبزیجات را می‌پسندید، اسنپ مارکت با کلی پیشنهاد شگفت‌انگیز در انتظارتان است.

ارسال رایگان برای اولین خرید، برخورداری از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه، خریدی با قیمت ارزان‌تر از بازار، تجربه خریدی مطمئن و باکیفیت و برخورداری از تنوع محصولات بدون صرف هزینه رفت‌و‌آمد و ماندن در صف‌های طولانی، از مزایای دیگر خرید از فروشگاه اسنپ مارکت است.