با پیشرفت تکنولوژی و صنعت یک تحول بسیار عظیم در روند تولید کارخانه ها به وجود آمده است که تاثیرات بسیار مهمی در کیفیت محصول تولیدی و هم چنین کاهش زمان تولید دارد. با استفاده از انواع ماشین های صنعتی در خط تولید تمامی کارخانه ها نیاز به نیروی انسانی کاهش می یابد و در مدت زمان کوتاهی می توان تعداد بیشتری از هر نوع محصول را با رعایت بهداشت کامل تولید کرد که این مورد باعث افزایش روند تولید و بازدهی بیشتر کارخانه ها می شود.

امروزه از انواع ماشین های صنعتی در خط تولید کارخانه های مواد غذایی و صنعتی و یا کشاورزی استفاده می شود که تاثیر بسیار مثبتی بر افزایش تولید و بهره وری دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع ماشین های صنعتی تولید داخل آشنا شده و مزیت استفاده از ماشن های تولید داخلل را با یکدیگر بررسی کنیم:

 مزیت استفاده از ماشین های صنعتی

همانطور که گفته شد از انواع ماشین های صنعتی برای افزایش سرعت تولید، کاهش نیروی انسانی، افزایش بهره وری و سود دهی بیشتر و کاهش هزینه های تولید استفاده می شود. امروزه ماشین های صنعتی زیادی تولید می شوند که برای مصارف مختلفی مانند برشکاری و حکاکی، حفاری و معدن، راه سازی، صنعت خودرو سازی، تولید مواد غذایی، بسته بندی و غیره استفاده می شوند. استفاده از ماشین های تمام صنعتی در خط تولید کارخانه ها در ابتدا شاید هزینه ی زیادی را بخواهد اما با گذشت زمان و افزایش سرعت تولید و بازدهی بیشتر هزینه های اولیه جبران می شود بنابراین بهترین راه برای تولید بیشتر و سود دهی بیشتر کارخانه ها استفاده از انواع ماشین های صنعتی در تمام مراحل تولید است.

معرفی چند نمونه از ماشن های صنعتی تولید داخل

استفاده از انواع ماشین های صنعتی در کارخانه های تولید مواد غذایی آماده و نیمه آماده تاثیر بسیار مهمی بر کیفیت و افزایش روند تولید محصولات دارد و همچنین استفاده از ماشین های مخصوص بسته بندی با دقت بالا باعث می شود تا محصول تولید شده دارای بسته بندی با کیفیت و مرغوب بوده که این امر موجب جلب توجه و جذب مشتری بیشتر و در پی آن افزایش فروش و سود دهی بیشتر می شود.

به عنوان مثال استفاده از دستگاه قالب زن فلافل صنعتی در کارخانه های تولید مواد غذایی و یا فست فود های بزرگ بسیار کارآمد بوده و باعث افزایش سرعت تولید می شود. همانطور که می دانید قالب زدن فلال نیاز به تجربه و صرف زمان دارد و برای اماده کردن تعداد زیادی فلافل اگر توسط شخص انجام شود بسیار زمان بر است، اما با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان تعداد بسیار زیادی از قرص های فلافل و یا دیگر خوراکی ها مانند ناگت و کتلت  را در مدت زمان کوتاهی و همچنین بدون نیاز به نیروی انسانی و دخالت دست و رعایت بهداشت کامل تولید و آماده سرخ شدن کرد.

نمونه از ماشن های صنعتی

 

 

 

یکی دیگر از ماشین های صنعتی مورد استفاده در کارخانه های تولید مواد غذایی و دارویی و آرایشی و غیره که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و وجود ان به افزایش سرعت تولید کمک بسیار زیادی می کند دستگاه ردیف کن بطری است. این دستگاه همانطور که از اسم آن مشخص است بطری ها و هر نوع ظرفی که قرار است با هر موادی پر شود را مرتب کرده و در دسته بندی های مشخصی آماده می کند و بطری ها را برای پر شدن وارد نقاله مخصوص خط تولید می کند. از دستگاه ردیف کن بطری در بسیاری از موارد همچون تولید مواد غذایی مانند آشامیدنی و خوراکی های آماده ویا لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع روغن ها و شوینده ها و به طور کلی هر نوع موادی که بسته بندی آنها به صورت ظرف و بطری های مختلف است استفاده می شود. این نوع از ماشیند های صنعتی به دلیل انعطاف پذیری و کارایی بالایی که دارد می توانند هر نوع بطری و ظرفی را با هر اندازه و ابعادی مرتب کرده و سرعت تولید و بسته بندی را بالا ببرند.

میز ترافیک یکی دیگر از ماشین هایی است که در اغلب کارخانه های تولیدی و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که محصولات قرار است وارد خط تولید شوند و یا از خط تولید خارج شده و وارد مرحله بسته بندی شوند نیاز است که حتما از میز ترافیک استفاده شود تا محصولات تولیدی با نظم و ترتیب خاصی برای بسته بندی از خط تولید خارج شوند و یا به ترتیب وارد خط و تولید شده و آماده شوند. به طور کلی میز ترافیک یا میز ردیف کن باعث ایجاد نظم و ترتیب محصولات تولید شده در هنگام ورود و یا خروج از خط تولید میشود و از افتادن ظروف و یا بی نظمی و ترافیک در خط تولید جلوگیری می کند. به وسیله این ماشین کاربردی روند تولید بسیار افزایش پیدا می کند و تمامی محصولات با یک سرعت و نظم خاصی آماده و بسته بندی می شوند.

یکی دیگر از ماشین های صنعتی

 

 

 

امروزه شرکت های داخلی زیادی در زمینه تولید ماشین های صنعتی فعالیت می کنند، از این میان گروه فنی تاپ ماشین با کمک مهندسان و کارشناسان با تجربه و خلاق در این زمینه نیاز های خط تولید کارخانه های داخل کشور را بررسی کرده و ماشین های صنعتی بروز و پیشرفته ای تولید می کند. همانطور که گفته شد استفاده از انواع ماشین های صنعتی در خط تولید کارخانه ها باعث افزایش سرعت تولید و هچنین کاهش نیروی انسانی می شود و سود دهی و بازدهی بیشتری برای تولید کنندگان در پی دارد.

با خرید مستقیم از گروه فنی تاپ ماشین که تولید کنندگان انواع ماشین های صنعتی داخلی هستند علاوه بر قیمت مناسب می توان از خدمات پس از فروش محصولات و مشاوره های پیش از خرید استفاده کرد و همچنین با اطمینان کامل از کیفیت و مرغوبیت کالای خریداری شده هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض نیز کاهش می یابد

سایت گروه فنی تاپ ماشین:    https://topmachineco.com/

شماره تماس:   ۰۹۳۵۵۶۶۰۸۱۵