دلایل ریزش فالوور در اینستاگرام تنها به یک دلیل خاص بر نمی‌گردد. این موضوع دلایل عمده و گسترده‌ای دارد که با بررسی پیج، کاملاً مشخص می‌شود. افرادی که از پیج‌های اینستاگرام خود کسب درآمد می‌کنند، باید به طور مرتب رشد فالوور، کاهش آن، تعداد لایک‌ها و سایر موارد مربوط به پیج خود را بررسی نمایند. این موضوع به بهره‌وری بهتر پیج، کمک زیادی می‌کند. جدی نگرفتن این موارد می‌تواند، منجر به نابودی کامل پیج نیز شود. به همین دلیل معمولاً ادمین‌ها با به ‌وجود آمدن هرگونه مشکلی، باید سریعاً موضوع را با افراد ماهر در این زمینه در میان بگذارند.

 عوامل تأثیرگذار در کاهش فالوور

عدم انتخاب کپشن مناسب و جذاب

 انتخاب کپشن‌های جذاب از اهمیت بالایی در جذب مخاطب برخوردار است. درست است که انتخاب تصویرهای خوب تأثیر زیادی دارد، اما از انتخاب کپشن هرگز نباید غافل شد؛ بنابراین باید آن را کاملاً جدی بگیرید. درصورتی ‌که علی‌رغم فعالیت و گذاشتن پست‌های متعدد با ریزش فالوور مواجه هستید، این موضوع می‌تواند به عدم استفاده از کپشن، مربوط باشد. سعی کنید، کپشن‌های خوبی را برای عکس‌های خود استفاده کنید.

عدم انتخاب یک قالب واحد برای پیج

عدم انتخاب پست متناسب با محتوا نیز می‌تواند، از دلایل ریزش فالوور باشد. شما باید هدف خاصی را برای پیج خود انتخاب کنید. به طور مثال، اگر قرار است پیج شما در مورد فشن باشد، باید تصاویر و پست‌ها کاملاً به فشن مربوط باشند. اگر موضوعاتی که انتخاب می‌کنید، پراکنده باشند و به یک مورد خاص نپردازید، افراد ممکن است شما را آنفالو کنند.

هشتگ‌های نامناسب

حتماً باید برای محتوای خود از هشتگ استفاده کنید تا افرادی که شما را فالو نمی‌کنند، پست‌های شما را ببینند. این موضوع سبب می‌شود که فالوورهای پیج شما ثابت بمانند و افراد جدید به پیج اضافه نشوند، در نتیجه پیج شما اصلاً رشد نخواهد کرد.

هشتگ‌های نامناسب

شادوبن شدن پیج

اگر فعالیت‌های پیج بیش از اندازه باشد، ممکن است که اینستاگرام شما را اسپم تشخیص دهد. این کار سبب می‌شود که شما در اکسپلور قرار نگیرید، همچنین استفاده از هشتگ‌ها نیز تأثیری در رشد پیج شما ندارد.

تبلیغات گسترده و بیش از حد

 تبلیغات گوناگون می‌تواند فالوورهای شما را خسته کند. به همین دلیل افراد پیج شما را آنفالو می‌کنند. برای انجام تبلیغات، نباید افراط کنید. بنابراین روی این موضوع نیز باید دقت کافی داشته باشید.

آیا استفاده از فالوور فیک می‌تواند موجب ریزش باید اجرایی شود؟

پاسخ این سؤال کاملاً مثبت است و این عامل می تواند یکی از دلایل ریزش فالوور شما باشد. این فالوورها علاوه بر اینکه بازدهی برای پیج شما ندارند. اجازه نمی‌دهند پست‌های شما در اکسپلور دیده شود. بنابراین دقت داشته باشید، تبلیغات پیج خود را به هرکسی نسپارید. برخی از افراد سودجو برای پیج‌ها فالوور فیک می‌زنند. این موضوع می‌تواند به ازدست‌رفتن پیج منجر شود.

سایت های bartarfollower وirfollower و goldfollower کلیه خدمات مربوط به پیج‌های اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فالوورها و لایک‌های برتر فالوور کاملاً واقعی است. این سایت می‌تواند به رشد پیج شما کمک زیادی نماید؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید، کلیه خدمات مربوط به اینستاگرام مانند خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام را از این سایت بخواهید.

نشانی وب سایت برتر فالوور: https://www.bartarfollower.ir

چرا فالوورهای اینستاگرام مرتب کم‌ و زیاد می‌شوند؟

افزایش فالوور برای پیج شما به ‌صورت نوسانی اتفاق می‌افتد. اما اگر این موضوع سبب رکود پیج می‌شود، باید ریشه مشکل به وجود آمده را پیدا کنید. چنانچه ادمین‌ها بتوانند میزان ریزش فالوورهای پیج را تا حد زیادی کاهش دهند، مشکل تقریباً حل می‌شود.

پاسخگو بودن و مسئولیت‌پذیری نسبت به فالوورها

 شما با راه‌اندازی یک پیچ  پابلیک، قرار است با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. اگر پیج شما یک پیج خرید و فروش است، باید با حوصله به سؤالات فالوورها پاسخ دهید. عدم پاسخگویی نیز از دلایل ریزش فالوور به‌ شمار می‌رود. هرگاه افراد سؤالی را مطرح می‌کنند، باید حداقل بعد از گذشت دو ساعت به سؤال آن‌ها پاسخ دهید. پاسخ‌دهی سریع و باحوصله می‌تواند، سبب وفاداری فالوورها به پیج شما شود. یک ارتباط صرفاً یک ‌طرفه، به‌ هیچ‌ عنوان بازدهی نخواهد داشت.

پایین بودن کیفیت محتوای ارائه شده

پایین بودن کیفیت محتوای ارائه شده

 برای ارائه محتوای مرتبط با موضوع پیج، باید نهایت تلاش خود را انجام دهید. کیفیت محتوای شما باید بسیار بالا باشد. سعی کنید، در ساختن پست‌های متنوع، خلاقیت به خرج دهید و هرگز آن‌ها را از سایر پیج‌ها کپی‌برداری نکنید. استفاده از محتوای یونیک، خودبه‌خود مخاطبان را به سمت شما سرازیر می‌کند. از طرفی، فالوورهای قدیمی را نیز در پیج شما نگه می‌دارد.

مطرح کردن پیشنهاد خرید به صورت غیر مستقیم

پیج‌هایی که در زمینه خرید و فروش یا تبلیغ محصولات گوناگون فعالیت دارند، هرگز نباید به ‌صورت مستقیم محصولات خود را تبلیغ کنند. به طور مثال، اگر می‌خواهید یک پیراهن را در پیج خود بفروشید، نباید به‌ صورت مستقیم بگویید که این پیراهن را بخرید. شما با این روش فروش، هیچ‌ گونه اطلاعاتی در مورد محصول خود در اختیار مخاطب قرار نداده‌اید. فالوورهای شما ممکن است، با دیدن چنین پست‌هایی پس از مدتی خسته شوند و همین امر، از دلایل ریزش فالوور شما شود.

حال اگر برای فروش پیراهن خود پست‌های جذاب ایجاد کنید. در پست خود در مورد کیفیت محصول، سایزبندی، قیمت، جنس و سایر موارد صحبت نمایید. همچنین، عکس باکیفیت از آن  تهیه کنید، مطمئن باشید که مخاطبان شما برای خرید محصول ترغیب می‌شوند. می‌توانید پس از مدتی، با گذاشتن تخفیف‌های گوناگون، علاوه بر حفظ فالوورهای خود، کاربرهای جدیدی را نیز به پیج اضافه کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد.

جمع‌ بندی

دلایل ریزش فالوور را در مقاله امروز بررسی کردیم. همان‌طور که اشاره نمودیم، این موضوع به فاکتورهای گوناگونی وابسته است. برای رفع کامل این مشکل، شما باید اول علت آن را پیدا کنید. هرگز برای پیج خود از فالوور فیک استفاده نکنید. این موضوع ضربه‌های جبران ‌ناپذیری را به پیج شما وارد می‌کند. معمولاً در ریزش فالوور، عوامل مختلفی دست دارند و تنها یک خطا و سهل‌انگاری نمی‌تواند، منجر به ایجاد چنین مشکلی شود.

منبعبرتر فالوور