یکی از چالش‌هایی که والدین در زمان خرید سیسمونی یا هنگام چیدمان و دکوراسیون اتاق کودک خود با آن مواجهند، تهیه کردن برترین فرش برای اتاق کودک است که از یک طرف بتواند جلوه زیبایی به ظاهر اتاق بدهد و از طرف دیگر دوام کافی را داشته باشد.

معمولا روی فرشی که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد، رفت و آمد زیادی می شود و همچنین در معرض ریخته شدن خوراکی، نوشیدنی و مواد غذایی و مایعات زیادی است که موجب می ‌شود، فرش کودک لک شود.

بنابراین انتخاب فرش مناسب که هم کارایی بالایی داشته باشد و هم زیبا به نظر برسد برای همه والدین، مهم و ضروری است.

عوامل موثر در انتخاب برترین فرش های کودک

در انتخاب برترین فرش کودک باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، از جمله:

  • دوام و مقاومت فرش،
  • زیبایی و طرح و رنگ فرش،
  • ضد الرژی بودن و ضد حساسیت بودن آن
  • ضد لک بودن آن،
  •  نرمی و لطافت فرش کودک

اما خرید برترین فرش کودک فقط به این نکات خلاصه نمی شود، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

عوامل موثر در انتخاب برترین فرش های کودک

 

ضد لک بودن فرش کودک

فرش هایی که در سایت های معتبر نظیر فرش ونیز موجود هستند اکثرا از الیافی بافته شده که در مقابل لکه مقاوم هستند و به هیچ عنوان لک نمی ‌شوند.

انتخاب یکی از این مدل فرشها از نفوذ دائمی مایعات و باقی ماندن لکه‌ها روی فرش جلوگیری کرده و می ‌تواند گزینه مناسبی برای اتاق کودک یا مهد کودک‌ها باشد.

دوام و مقاومت فرش کودک

از آنجاییکه کودک در اتاق و روی فرش رفت وآمد زیادی دارد و همچنین زیاد بازی می‌کند باید فرشی را انتخاب کنید که بافتی مقاوم و در عین حال نرم و لطیف داشته باشد.

برترین فرش های کودک، دارای الیافی محکم و مقاوم هستند و در اثر رفت وآمد زیاد به سرعت ساییده نمی‌ شوند و بافت اولیه خود را چندین سال حفظ می ‌کنند.

همچنین بهتر است برای اتاق کودک، فرشهایی که دارای پرز بلند هستند را انتخاب نکنید زیرا مقدار زیادی از خرده های مواد غذایی در پرزهای آن جمع شده و موجب آلودگی اتاق کودک می شود که برای سلامتی او خطرناک است.

معمولا توصیه می شود فرش های 400 شانه، 500 شانه و 700 شانه را برای اتاق کودک خریداری کنید.

دوام و مقاومت فرش کودک

 

تنوع رنگ و طرح در برترین فرش های کودک

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب برترین فرش های اتاق کودک باید به آن دقت کنید، رنگ و طرح است. رنگ و طرح فرش کودک معمولا با توجه به جنسیت او انتخاب می شود البته به سبک دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز باید توجه شود.

یکی از روش های متداول برای انتخاب برترین طرح و رنگ، خرید ست فرش و پرده برای اتاق کودک است که معمولا در آنها از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده می شود.

فرش اتاق کودک را می‌توانید با ترکیبی از رنگ‌های شاد و طرح های عروسکی و فانتری انتخاب کنید که نه تنها موجب شادابی و زیبایی اتاق می‌شوند بلکه لکه‌ها و گرد و خاک را می ‌توانند به خوبی در خودشان پنهان کنند.

خواص ضد میکروبی فرش

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می توان برای انتخاب برترین فرش های کودک در نظر گرفت، خواص ضد میکروبی الیاف آن است. الیاف تشکیل دهنده‌ی این مدل فرش ها با فناوری نانو بافته شده‌ اند و دارای خواص ضد میکروبی می باشند.

در این منسوجات از الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی پروپیلن استفاده می ‌کنند زیرا  نانو ذراتی مثل  اکسید روی ، اکسید مس، دی‌اکسید تیتانیوم و نانو ذرات نقره و طلا ایجاد می‌کنند که خواص  ضد میکروبی دارند البته به این نکته توجه کنید که استفاده از فناوری‌های پیشرفته موجب افزایش قیمت محصول خواهد شد.

 

راهنمای انتخاب برترین فرش های فانتزی و عروسکی برای اتاق کودک

اولین نکته ای که در انتخاب برترین فرش های کودک باید به آن دقت کنید، متناسب بودن اندازه فرش با ابعاد اتاق است. معمولا نباید کل اتاق کودک را با فرش بپوشانید.

از طرف دیگر، اگر فرزند شما هنوز نمی‌تواند به خوبی راه برود و نوپا است انتخاب فرش نرم و لطیف موجب می شود زمانی که کودک روی فرش چهار دست وپا حرکت می‌کند، احساس راحت تری داشته باشد و زبری فرش، پوست لطیف او را آزاد ندهد.

انتخاب یک فرش مناسب برای حفظ سلامت کودکان نوپا  بسیار مهم و ضروری است. بنابراین، فرشی را خریداری کنید که پرز زیادی نداشته باشد. فرش هایی که دارای پرز هستند ممکن است به دهان کودک وارد شده و به ریه های او آسیب بزنند یا حساسیت ایجاد کنند.

برای تهیه زیباترین  و برترین فرش های کودک که درعین حال قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده ای دارند، می توانید از محصولات متنوع با طراح های سفارشی در سایت فرش ونیز کاشان دیدن کنید.

 

مزایای خرید اینترنتی فرش اتاق کودک از فرش ونیز کاشان

خرید اینترنتی برای والدینی که مسئولیت نگهداری فرزند کوچکشان را برعهده دارد، یک راه حل فوق العاده است. با خرید اینترنتی فرش نیازی نیست فرزند خود را در خانه تنها بگذارید یا ساعت های طولانی او را به فروشگاه های مختلف ببرید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید.

در فروشگاه اینترنتی فرش ونیز، انواع مختلفی از برترین فرش های کودک عرضه شده و شما می توانید درحالیکه با خیال راحت در خانه کنار فرزندتان نشسته اید، هریک از آنها را با دقت بررسی کرده و پس از مقایسه مشخصات و ویژگی های هر فرش، مدل مورد نظرتان را سفارش دهید.

با خرید فرش کودک به صورت اینترنتی  می توانید از مزایای متعدد دیگری نیز برخوردار شوید:

 

انتخاب فرش دلخواهتان از بین طرح ها و نقش های متنوع

هر تولید کننده و حتی هر فروشنده ای دوست دارد که محصولاتی که به مشتری عرضه می کند دارای تنوع بسیاری باشد زیرا تنوع محصولات می تواند یک امتیاز محسوب شده و به مشتریان، حق انتخاب وسیع و متنوعی را بدهد تا با خیال راحت طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و خرید نمایند.

سایت فرش وینز این قابلیت را برای محصولات خود ایجاد کرده تا مشتریان هر سلیقه ای، امکان انتخاب بیشتری داشته باشند.

انتخاب فرش دلخواهتان از بین طرح ها و نقش های متنوع

 

تجربه یک خرید آسان و مقرون به صرفه

سفارش اینترنتی فرش، تجربه یک خرید راحت و اقتصادی است. محصولات موجود در فروشگاه های اینترنتی معمولا بدون واسطه و مستقیما از طرف تولید کنندگان به فروش می رسند و به همین علت، قیمت بسیار مناسبی دارند.

فرش وینز تمام تلاش خودش را کرده است تا سایتی را راه اندازی کند تا بتواند محصولات متنوعی را با قیمت مناسب برای مشتریان به نمایش بگذارد تا بتوانند برترین فرش های کودک را به صورت آنلاین سفارش داده و بدون پرداخت هزینه اضافه آنها را در درب منزل خود در اسرع وقت تحویل بگیرند.

 

امکان سفارش فرش عروسکی و فانتزی با طرح و نقش اختصاصی

برای اینکه کودک در اتاق خود احساس خاصی داشته باشد و فضا برایش زیبا و جذاب باشد می‌ توانید از فرش هایی استفاده کنید که طرح عروسکی و فانتزی داشته باشند. روی فرش های عروسکی و فانتزی، طرح انیمیشن هایی که کودک به آنها علاقه دارد، چاپ می شود و به همین علت برای کودکان بسیار جذاب است. به صورت خلاصه نکته ای را که باید در نظر گرفت همخوانی فرش با پرده اتاق کودک است که می تواند این ست کردن فضای جذات تری را به اتاق کودک ببخشد.

اگر به دنبال چاپ طرح خاص و سفارشی روی فرش اتاق کودک خود هستید می توانید فرش های بافتی اختصاصی و چاپی اختصاصی را از سایت فرش ونیز کاشان سفارش دهید.