اگر شما هم از کسانی هستید که قصد خرید اقساطی خودرو دارید و تصمیم خود را با چند تن از دوستان و آشنایان مطرح کنید، قطع به یقین چندین نفر تلاش می‌کنند تا اصطلاحا رای شما را بزنند و ترغیبتان کنند که فعلا دست نگه دارید تا اوضاع بازار به ثبات برسد.

در این میان از فرجام برجام و انجام توافق و انواع و اقسام مناسبات سیاسی و اجتماعی نام می‌برند که ممکن است در قیمت خودرو نقش داشته باشد و به نزولی شدن قیمت‌ها کمک کند.

اما کسانی که اندکی محاسبات مالی و اقتصادی بلد باشند، به خوبی می‌دانند که خرید اقساطی خودرو را نباید به تاخیر انداخت. زیرا هیچ راهی بهتر از این شیوه برای ماشین‌دار شدن در کشور ما وجود ندارد. در ادامه در این باره بیشتر خواهیم گفت.

خرید اقساطی خودرو با فرنام خودرو

چرا خرید اقساطی خودرو همیشه منطقی است؟

خرید خودرو آن هم به صورت قسطی در اقتصاد همواره اسیر در تورم ما بسیار منطقی است. زیرا ارزش پول روز به روز کاسته و قدرت خرید آن کم می‌شود و پرداخت اقساط، آسان‌تر است.

از طرفی تورم سبب می‌شود تا هرچه زمان می‌گذرد، بر ارزش خودرو شما اضافه شود، پس با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم سرمایه جمع می‌کنید و هم یکباره همه پس‌انداز خود را از دست نمی‌دهید.

خرید خودرو به صورت اقساطی اگر از طریق مجموعه‌های معتبر انجام شود، مزایای متعددی هم برای خریدار خواهد داشت.

  • یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری پیدا می‌کنید

نظر بسیاری از تحصیل‌کردگان علوم اقتصادی این است که حتی اگر به اندازه مبلغ کلی یک خودرو پس‌انداز دارید، باز هم خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنید؛ زیرا همه پول خود را یکباره از دست نمی‌دهید و در عین حال این فرصت را دارید که مابقی پس‌انداز خود را در دیگر بازارهای مالی و فعالیت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنید.

  • قدرت انتخاب خود را بالا ببرید

اگر خرید نقدی را انتخاب کنید، باید پایتان را قد گلیمتان دراز کنید.

اما اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو یا خرید اقساطی سایپا کنید، شعاع دایره محصولات را بزرگ‌تر می‌کنید.

شما با 200 میلیون تومان پول نهایتا باید با سراغ ماشین‌های کار کرده و دست دوم بروید که هزاران ایراد پیدا و پنهان دارند، اما در طرح‌های خرید اقساطی خودرو می‌توانید سوار رویاهایتان شوید و هر ماشینی که دلتان می‌خواهد را انتخاب کنید.

  • با سرمایه کم صاحب خودروی لوکس می‌شوید

خرید اقساطی ماشین، همان راهی است که می‌توانید به جای صد سال، یک شبه بپیمایید و راه رسیدن به روهایتان را هموارتر کنید.

در طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا، می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، یک خودروی لوکس و مدرن را صاحب شوید.

  • کاهش هزینه‌های جانبی و دغدغه‌های زندگی

 خودرو قدیمی علاوه بر هزینه تعمیر و سوخت‌گیری دردسر و اعصاب خوردی‌های فراوانی هم دارد. از تاخیر در رسیدن به مقصد گرفته تا در راه ماندن‌ها و گرفتار شدن‌ها.

 طرح‌های خرید اقساطی خودرو، فرصتی است تا صاحب اتومبیلی مدرن شوید که نه حالا حالاها خراب می‌شود و نه نصرف سوخت آن بالاست.

بهترین مرکز برای خرید قسطی خودرو

مدت‌هاست که خرید اقساطی سایپا و ایران خودرو از کارخانه ممکن نیست. حتی خرید خودرو به صورت نقدی هم از سوی کارخانه‌های تولیدکننده با شرایط سخت و عجیبی همراه شده است.

بهترین مرکز برای خرید قسطی خودرو

 شرایطی که اصلا مشخص نیست شما تا شش ماه آینده صاحب خودرو خواهید شد یا 6 سال دیگر.

  • بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو باید متعهد به تحویل فوری باشد

با توجه به بالارفتن مدام قیمت‌ها و از طرفی ‌کاهش ارزش پول، اصلا منطقی نیست که خرید اقساطی خودرو بدون تحویل فوری انجام بگیرد.

بنابراین یکی از شروطی که مراکز فروش قسطی ماشین باید متعهد شوند، اصل تحویل فوری است.

  • بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو باید میزان پیش قسط را کم کند

مساله دیگر این است که در کشور ما هرگز میزان دریافتی کارمندان و کارگران به اندازه نرخ تورم رشد نمی‌کند.

بنابراین منطقی است که سرمایه کافی وجود نداشته باشد تا فرد بتواند حتی برای خرید اقساطی ایران خودرو یا خرید اقساطی سایپا، چند ده میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازد.

پس بهترین شرایط برای خرید خودرو زمانی است که خریدار این امکان را داشته باشد که با کمترین پیش قسط و یا حتی بدون پیش پرداخت بتواند صاحب خودرو دلخواه شود.

در حالی که شرکت‌های لیزینگی معمولا بین ۵۰ تا ۷۰درصد از مبلغ کلی خودرو را در ابتدای طرح‌های خرید اقساطی خودرو از مشتری دریافت می‌کنند، اما مجموعه‌های معتبری مانند فرنام خودرو هم هستند که با درک وضعیت معیشتی مردم، تلاش می‌کنند تا بستری فراهم کنند که همه مردم بتوانند صاحب ماشین دلخواه شوند.

اگر قرار باشد شما در خرید اقساطی خودرو کل مبلغ خودرو را در چهار یا پنج قسط بپردازید، مشخص است که باید فشار مالی بسیار زیادی را متحمل شوید.

بنابراین مجموعه‌ای می‌تواند عنوان برترین مرکز فروش اقساطی را از آن خود کند که شرایط مالی خریدار را درک کند و اقساطی بلندمدت تعیین نماید.

علاوه بر این موارد، مجموعه‌ای مانند فرنام خودرو محصولات خود را با تعهد به اصل تحویل فوری به فروش می‌رساند و امتیازات متعدد دیگری نیز برای مشتری قائل می‌شود.

شرایط فرنام خودرو برای فروش اقساطی خودرو

فرنام خودرو به غیر از تحویل فوری و فراهم کردن بستر خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت، شرایطی را به‌وجود آورده است که بتوانید تمامی خودروهای دلخواه خود را به طوری که کمترین فشار مالی را حس کنید، از آن خود کنید.

امکان خرید اقساطی ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، هیوندای، کیا، خرید اقساطی سایپا و به‌طور کلی تمامی محصولات داخلی و خارجی را در قالب طرح خرید اقساطی خودرو برای شما فراهم شده است.

شرایط فرنام خودرو برای فروش اقساطی خودرو

شما در معامله با فرنام خودرو از مزایای ثبت سند به نام خریدار، خرید خودرو با قیمت واقعی، قراردادهای شفاف، اقساط بلند مدت و دریافت مشاوره رایگان بهره‌مند می‌شوید.

خرید با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت را باید مهم‌ترین امتیاز این مجموعه برای متقاضیان خرید اقساطی خودرو در سراسر کشور دانست که امکان ماشین‌دار شدن را برای همه اقشار با هر میزان سرمایه و با هر شرایط مالی به وجود می‌آورد.

سایت فرنام خودرو: www.farnamkhodro.com