حجم ویدیو: ۳.۹۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰

حامد آهنگی یکی از هنرمندان محبوب ایرانی می باشد. حامد آهنگی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. حامد آهنگی متاهل است و صاحب یک فرزند می باشد.

حامد آهنگی

تولد حامد آهنگی در برنامه تلویزیونی + عکس

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی  (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

خنده های از ته دل میلاد کی مرام و حامد آهنگی + عکس

ازدواج حامد آهنگی

در بیوگرافی حامد آهنگی میخوانیم که متاهل است و در سال ۱۳۸۰ با با صفورا آغاسی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج پسری به نام آراد می باشد. همسرش  نیز یکی از هنرپیشه های تئاتر استان گیلان به شمار می آید. نحوه آشنایی آنها به این گونه بود که در یکی از نمایش هایی که با یکدیگر همکار بودند آشنا می‌شوند و آشنایی آنها به ازدواج ختم می گردد.

آیا حامد آهنگی برای فصل دوم شب آهنگی می آید؟ + عکس

فعالیت هنری حامد آهنگی

او در سال 1395 در سریال “لژیونر” به کارگردانی مسعود آب پرور، در سال 1397 در سریال “شش قهرمان و نصفی” به کارگردانی حسین قناعت و در سال 1399 در سریال “بچه محل” به کارگردانی احمد درویشعلی پور به ایفای نقش پرداخته است.