خرید و فروش خودرو یکی از بهترین معامله‌های جهان است، به شرطی که خریدار و فروشنده جانب انصاف را در معامله‌هایشان رعایت کنند؛ یعنی فروشنده وقتی ماشین را بفروشد که خرج‌های درشت آن انجام شده و مشکلات حادی مانند خرابی موتور ندارد. خریدار هم باید حاضر شود قیمت واقعی ماشین را بپردازد و با عیب‌جویی و چانه‌زنی به دنبال کم کردن قیمت خودروی نو یا کم کارکرده‌ای که برای نیاز به فروش گذاشته شده نباشد.

اگر می‌خواهید برای خریدن خانه جدید ماشین زیر پایتان را بفروشید یا اینکه پول ماشین را برای مسائل ضروری‌تری نیاز دارید و حتی یک روز هم نمی‌خواهید انجام این معامله را عقب بیندازید، دلال‌ها عاشقتان می‌شوند. چون هیچ‌کسی بهتر از فروشنده‌ای که نیاز به پول دارد گزینه مناسبی برای کلاه‌برداری نیست. اغلب کسانی که وارد این نوع معامله‌ها می‌شوند یا ماشین را ارزان می‌فروشند یا اینکه مجبور می‌شوند ماشین را به صورت قسطی به دلال یا خریدار واگذار کند تا مشکل مالیشان برطرف شود.

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید، چطور می‌توان بدون اینکه درگیر دلال بازی‌های بازار خودرو شد، ماشین را به قیمت فروخت؟ ما راهش را نشانتان می‌دهیم. در فروش ماشین دست دوم با خودرو45 این امکان برای فروشندگان وجود دارد که معاملات خودرو را در بستری امن و به دور از هر گونه حیله و ضرر و زیان انجام دهند؛ اما چرا خودرو45؟

فروش سریع و آنی خودرو

برای فروش ماشین کارکرده راه‌های زیادی پیش رویتان وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به آگهی کردن خودرو در وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف اشاره کرد؛ اما آگهی کردن ماشین همیشه منجر به فروش خودرو نمی‌شود. گاهی ممکن است بیشتر از 1000 نفر آگهی را دیده باشند، اما حتی یک نفر از آن‌ها هم برای بازدید ماشین یا خریدن آن با شما تماس نگرفته باشد.

فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 به صورت آنی و فوری انجام می‌شود. فقط باید با کارشناسان این شرکت جهت بررسی و قیمت‌گذاری ماشین تماس بگیرید، پس از بررسی خودرو قیمت واقعی آن مشخص می‌شود. سپس می‌توانید دریافت وجه و انتقال آنی سند ماشین را انجام دهید؛ بنابراین اگر می‌خواهید ماشین خودتان را سریع و بدون دردسر بفروشید، روی خودرو 45 حساب کنید.

فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 به قیمت منصفانه

فروش خودرو کارکرده

محال است پایتان به دنیای دلالان خودرو باز شود و درگیر قیمت‌گذاری ماشین و به اصلاح «تو سر مال زدن» نشوید. در این زمان دلال‌ها شروع می‌کنند به بازار گرمی و چند نفر از دوستانشان که همان اطراف هستند دور ماشین جمع می‌شوند، اما این بازارگرمی برای بالا بردن قیمت ماشین نیست! بلکه صرفاً برای اینکه خودرو را زیر قیمت بازار از دستتان در بیاورند، عیب‌جویی‌های حاضرین شروع می‌شود.

حتی گاهی این کم کردن قیمت ماشین تا جایی پیش می‌رود که روی رنگ ماشین و مدل یا جنس روکش صندلی‌های آن هم عیب می‌گذارند. پس باید به دنبال راهی باشید که سر فروش ماشین کلاه سرتان نرود و مغلوب دلال‌ها نشوید.

فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 شما را از سر و کله زدن با این افراد در امان نگه می‌دارد. چون قرار نیست دلال یا مشتری دیگری در کنار ماشینی که برای فروش گذاشته‌اید حاضر شود. بلکه فقط کارشناسان خودرو 45 هستند که پس از اولین تماس مشتری در محل حاضر می‌شوند و روی ماشین قیمت‌گذاری می‌کنند. این قیمت‌گذاری با توجه به ویژگی‌های ماشین انجام می‌شود و فروشنده از این بابت که خودروی خودش را به قیمت واقعی فروخته راضی خواهد بود.

عدم نیاز به پاسخ‌دهی تماس مشتریان

ثبت کردن آگهی ماشین در پلتفرم‌های مختلف خرید فروش خودرو مساوی است با از بین رفتن آرامش و آسایش فروشنده! چون به محض اینکه آگهی برای خریداران نمایش داده می‌شود، تماس‌های مختلف از طرف آن‌ها شروع خواهد شد. حتی اگر مشخصات کامل خودرو و قیمت آن را در آگهی خودتان نوشته باشید و عکس‌های ماشین را هم در آگهی گذاشته باشید، باز هم خریداران برای اطمینان از واقعی بودن آگهی یا بازدید ماشین با شما تماس می‌گیرند.

البته فقط خریداران نیستند که مشتری ماشین دست دوم هستند. بلکه دلال‌ها و تعمیرکاران هم به محض دیدن آگهی دندان طمعشان تیز می‌شود و می‌خواهند با چرب‌زبانی ماشین را از چنگتان در بیاورند. با فروش ماشین دست دوم در خودرو 45 حتی نیاز نیست که یک تماس تلفنی پاسخ ‌دهید، یا بازدیدهای حضوری پی در پی از ماشین را تحمل کنید.

در امان ماندن از گزند سارقان خودرو

آیا کسی که برای خریدن ماشین من تماس گرفته خریدار واقعی است یا سارق؟ این سوال شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد، اما وقتی ماشینتان را در یک شبکه اجتماعی یا وب سایت آگهی می‌کنید همه افراد آن را می‌بینند. در بین این مشتریان کسانی هم هستند که برای خرید ماشین با شما تماس نمی‌گیرند، بلکه چون می‌خواهند ماشین را در همان بار اول امتحان کردن به سرقت ببرند به سراغتان می‌آیند.

این افراد معمولاً مانند یک خریدار واقعی با شما تماس می‌گیرند و حتی گاهی سر قیمت ماشین چانه‌زنی هم می‌کنند؛ اما وقتی پای بازدید و فروش حضوری ماشین به میان می‌آید، علاقه‌مند هستند که خودرو را امتحان کنند تا از سلامتی آن مطمئن شوند. امتحان کردن خودرو همانا و به سرقت بردن ماشین همانا.

وقتی برای فروش ماشین روی خودرو 45 حساب می‌کنید، خیالتان راحت است که قرار نیست خطری جان و مال شما را حین معامله تهدید کند.

فروش ماشین به صورت قانونی و شفاف

فروش سریع خودرو

بعضی از خریداران ماشین تمام تلاششان را می‌کنند که خودرو را قسطی بخرند یا مبلغ آن را طی چند مرحله بپردازند. کسانی که خودروی خودشان را به این افراد می‌فروشند، باید دائم برای نقد کردن مبلغ باقی‌مانده تلاش کنند. گاهی مواقع اما مشکلات خرید و فروش ماشین از ندادن باقی‌مانده مبلغ بیشتر می‌شود. در زمانی که خریدار پول را کامل نپرداخته، ماشین هنوز به نام فروشنده است.

بنابراین اگر خلاف یا تصادفی با خودرو رخ دهد، این مالک ماشین است که باید پاسخگو باشد. مخصوصاً اگر قولنامه فروش و تسویه‌حساب به درستی تنظیم‌نشده باشد، این مشکل بغرنج‌تر خواهد شد. فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 با رعایت تمام مراحل قانونی انجام می‌شود و فروشنده می‌تواند در همان لحظه ماشین را به نام خریدار سند بزند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی بعد از تمام شدن معامله متوجه فروشنده نخواهد بود.

و در انتها...

خودرو 45 برای امنیت در خرید و فروش خودرو قدم پیش گذاشته تا خیال خریداران را از بابت امن بودن معاملات ماشین راحت کند.