انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه یک انیمیشن فرانسوی است.

فصل اول آن در سال 2015 تولید شده و مناسب گروه سنی ب و ج یعنی بچه های دبستان و راهنمایی است.

انیمیشن ماجراجویی در پاریس که تاکنون 4 فصل از آن تولید شده، در مورد 2 نوجوان به نام های مرینت دوین چنگ و آدرین آگرستاست که به ترتبب نقش دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه را ایفا میکند.

asdasdass

مرینت یک موجود افسانه ای را پیدا می‌کند که به او قدرت این را می‌دهد تا به دختر کفشدوزکی تبدیل شود و از طرفی آدرین یک موجود دیگر به اسم پلگ را پیدا می‍کند و تبدیل به یک گربه ی سیاه قهرمان می‌شود.

نقش اصلی مرینت و آدرین این است که در برابر موجودات شرور و دست نشانده های آن ها مبارزه کنند.

و در اصل داستان حول تقابل قهرمانان و موجودات شرور میگردد که این خود پیام آموزنده ای برای کودکان و نوجوانان میتواند داشته باشد.

این دو نوجوان با همکاری یکدیگر میخواهند شهر پاریس را در برابر موجود شومی به نام ارباب شرارت محافظت می کنند.

انیمیشن دختر کفشدوزکی ساخت کشور فرانسه است که در ژانر های اکشن و ابر قهرمان ساخته شده است،  این انیمیشن به 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

cfcss

در ادامه به شخصیت های کارتون دختر کفشدوزکی به شکل مختصر میپردازیم.

مرینت دوپن چنگ: دختری شجاع و مهربان و باهوش است که یکی از آرزو های او این است که در آینده طراح مد شود. خانواده مرینت صاحب بهترین شیرینی پزی پاریس هستند و دخترشان در یکی از مدارس خوب پاریس درس می‌خواند.

آدرین اگرست: آدرین یکی از مدل های معروف و بسیار زیبای پاریس است و از نظر خصوصیات اخلاقی مانند مرینت باهوش، فداکار، دلسوز و مهربان است..

گابریل اگرست: گابریل آگراست یا همان پدر آدرین یکی از بهترین طراحان مد پاریس است،

و طی قضیه ای همسرش را از دست می‌دهد اما همچنان عاشق اوست.  پدر آدرین به دنبال تصاحب دخترکفشدوزکی و گربه ی سیاه است، زیرا هر کسی هر یک از این قهرمانان را داشته باشد می‌تواند آرزو های خود را براورده کند و از این طریق می‌خواهد همسر خود امیلی را زنده کند.

و با کمک گرفتن از یک سری افسانه های منفی مانند نورو و پروانه سعی میکند همسر خود را زنده کند.

آلیا سزار: آلیا دوست صمیمی مرینت است که توسط ابرقرمان خود به نام دیناروژ به روباه قرمز تبدیل شده است.

کلویی بورژوا: یکی از شخصیت های اصلی منفور داستان است که دشمن اصلی مرنیت حساب می‌شود و توسط ابرقهرمان خود به زنبور ملکه تبدیل می‌شود.

لایلا راسی:لایلا یکی دیگر از شخصیت های شرور داستان است که به شدت دروغ گوست.

کارتون ماجراجویی در پاریس از محبوب ترین انیمیشن ها برای والدین است از این جهت که دارای جنبه های آموزنده ای است که به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش می‌دهد. به طور نمونه در انیمیشن به خوبی نشان داده شده است اگر قهرمانان داستان نتوانند بر احساسات منفی خود مسلط شوند و به شکل ناسالم آن هارا تجربه کنند به تدریج به موجودات شرور و غیر قابل تحملی تبدیل می‌شوند و کودکان این را در می‌یابند که یکی از شرط های اصلی برای قهرمان شدن این است که کامل احساسات خود را بشناسید و آن ها را به صورت درست و سالم تجربه کنند و احساسات منفی خود را کنترل کنند.

asdsdd

 

شما می توانید هر انیمیشنی را در هر ژانر و سلیقه‌ای و در هر رده بندی سنی در دیجیتون تماشا کنید و از آن لذت ببرید.در حال حاضر تمامی انیمیشن‌های روز دنیا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توسط تیم دوبلاژ، در دیجیتون دوبله شده و به سرعت در این پلتفرم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. از این رو می‌توان با سرعت بیشتری انیمیشن‌های روز دنیا را مشاهده کرد.

تنوع انیمیشن‌ها و سایر محصولات در دیجیتون همچون موزیکال، قصه، داستان های صوتی، محصولات آموزشی و درسی و … در دیجیتون بسیار کمک کننده بوده و افراد می‌توانند با جستجویی ساده، انیمیشن مورد نظر خود را با توجه به ژانر و رده سنی در نظر گرفته شده تماشا و در صورت نیاز دانلود کنند. خوشبختانه دیجیتون به خوبی توانسته است تامین کننده محتوای مورد نیاز کودکان و نوجوانان و تمامی علاقه مندان به دنیای انیمیشن وکارتون باشد.

 

شما می توانید تمام قسمت های این انیمیشن دوبله فارسی را در دیجیتون تماشا کنید.