سفر به ازمیر در کنار سفر به استانبول و سفر به آنتالیا جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین سفرهای خارجی بین ایرانیان به حساب می‌آید. برخی افراد تصور می‌کنند که تورهای ازمیر قیمت کمی دارند؛ اما در حقیقت می‌توانید تورهای لاکچری و بسیار گران‌قیمت ازمیر را نیز تجربه کنید.

وقتی که قصد انتخاب بلیط تهران ازمیر یا بلیط ازمیر به تهران را داشته باشید، متوجه می‌شوید که پروازهای مخلتفی با نرخ‌های مختلف وجود دارند. همچنین امکان انتخاب کلاس‌های پروازی یا حتی هتل‌های مختلف نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره انواع تورهای گران ازمیر و خدماتی که می‌توانید دریافت کنید با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید و خودتان را برای سفری لوکس و لاکچری به ازمیر آماده کنید.

بلیط هواپیما ازمیر

در مرحله اول تجربه سفر، باید بلیط هواپیما خودتان را انتخاب کنید. وقتی به بخش خرید بلیط هواپیما می‌روید، متوجه می‌شوید که ایرلاین‌های مختلف با شرایط متفاوتی پروازهای تهران به ازمیر را برگزار می‌کنند. عوامل مختلفی بر قیمت بلیط تهران ازمیر تأثیرگذار هستند.

در وهله اول که شرکت هواپیمایی روی قیمت تأثیر دارد. در صورتی که ایرلاین داخلی را برای پرواز خود انتخاب کنید، هزینه بلیط به شدت کاهش پیدا می‌کند. قیمت پرواز با ایرلاین‌ها خارجی از ایرلاین‌های داخلی بیشتر است؛ اما حتی در بین ایرلاین‌های خارجی مختلف نیز تفاوت قیمتی بسیاری وجود دارد. در صورتی که قصد تجربه یک تور گران‌قیمت و لاکچری به ازمیر را دارید، باید از هواپیمایی خارجی استفاده کنید.

شرکت‌های مختلف هواپیمایی پرواز تهران به ازمیر را ارائه می‌دهند. برای مثال می‌توان به ترکیش ایرلاین، پگاسوس و لوفتانزا اشاره کرد. هر کدام نرخ مخصوص به خود را دارند. برای مثال ترکیش ایرلاین و پگاسوس بهترین نرخ را ارائه می‌دهند. البته این موضوع به‌خاطر مستقیم بودن پرواز نیز است.

9489416

برای مثال پرواز لوفتانزا گران‌ترین پرواز تهران به ازمیر است و در آلمان توقف دارد. به همین خاطر مدت بسیار طولانی را در پرواز خواهید بود. همچنین کلاس‌های پروازی نیز بر قیمت بلیط تأثیر دارند. این موضوع درباره بلیط ازمیر به تهران نیز صادق است. کلاس‌های پروازی لوکس‌تر قیمت بیشتری دارند و از طرفی آسایش بیشتری را نیز برای مسافران فراهم می‌کنند.

از دیگر عواملی که روی قیمت بلیط پرواز تهران ازمیر تأثیر دارد، زمان پرواز است. بهترین زمان پرواز رفت ساعتی است که حوالی ساعت 1 الی 2 به ازمیر برسید. به این ترتیب به محض آنکه وارد ازمیر شوید، زمان چک این اتاق فرا می‌رسد. حال تصور کنید که پرواز ساعت 19 به ازمیر برسد. به این ترتیب چندین ساعت از روز شما از بین می‌رود ولی باید هزینه آن را بپردازید! از طرفی اگر زودتر برسید، وقتی که می‌خواهید استراحت کنید، اتاقی برای استراحت ندارید. این موضوع درباره پرواز برگشت هم صدق می‌کند. پس ساعت پرواز در صورتی که عالی باشد، قیمت بیشتری دارد. به همین خاطر پرواز تورهای گران ازمیر ساعت درست و دقیقی دارند.

هتل ازمیر

ازمیر جزو شهرهای برتر توریستی ترکیه است. به همین خاطر می‌توانید بین هتل‌های مختلف این شهر حق انتخاب داشته باشید. از نظر بسیار از مسافران، لاکچری بودن یک سفر خارجی به هتل آن خلاصه می‌شود. حتی اگر پرواز کیفیت چندانی نداشته باشد، حضور و اقامت در هتلی لوکس و لاکچری تمام خستگی سفر و مسیر را از یادتان می‌برد.

خوشبختانه باید بدانید که در شهر ازمیر هتل‌های 5ستاره لوکس بسیاری وجود دارند. برای مثال می‌توان به هتل Paloma Pash Resort اشاره کرد. این هتل خدماتی بسیار عالی را در کنار ساحل اختصاصی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هتل Renaissance Izmir نیز از جمله برترین هتل‌های لوکس ازمیر به حساب می‌آید.

عوامل مختلفی بر قیمت و کیفیت هتل تأثیر دارند. در وهله اول باید تعداد ستاره هتل را در نظر بگیرید. برای آنکه سفری رؤیایی و لوکس را به ازمیر تجربه کنید، باید در هتل‌های 5 ستاره اقامت داشته باشید. حال باید بدانید که چندین و چند هتل 5 ستاره مختلف در ازمیر وجود دارند. پس باید در مرحله بعدی به موقعیت قرارگیری هتل دقت کنید. هتل‌های ساحلی قیمت بیشتری دارند. وقتی که هتل دارای ساحل اختصاصی باشد، در هر ساعت شبانه‌روز با خیال راحت از بابت امنیت می‌توانید از ساحل استفاده کنید. دسترسی به جاهای دیدنی ازمیر را نیز در نظر داشته باشید. سپس نوبت به امکاناتی است که هتل ارائه می‌دهد می‌رسد. می‌توانید نظرات کاربران را بررسی کنید تا متوجه کیفیت امکانات و خدمات هتل شوید. به این ترتیب سفرتان به سفری لاکچری و عالی تبدیل می‌شود.

asdasdasd

تعداد روزهای سفر

انواع تورهای گران ازمیر حداقل 1 هفته تا 10 روزه هستند. خب شما قرار است ساعت‌ها در پرواز باشید. پس حداقل باید یک هفته را در ازمیر استراحت کنید. اگر به‌دنبال سفری گران هستید که انرژی از دست‌رفته خودتان را بازیابی کنید، باید به‌دنبال تورهای 1 هفته‌ای یا 10 روزه و بیشتر بگردید.

تورهای کوتاه‌مدت قیمت کمتری دارند؛ اما فقط خستگی برایتان باقی می‌ماند. حتی اگر بهترین بلیط تهران ازمیر و بهترین بلیط ازمیر به تهران را هم تهیه کنید، باز هم مسیر شما را حسابی خسته می‌کند. پس به همین خاطر بهتر است مدت بیشتری را برای اقامت خودتان در نظر بگیرید و در تورهای طولانی شرکت کنید.

به یاد داشته باشید که با کمک شرکت‌های معتبری همانند علی بابا می‌توانید همان توری که مدنظر دارید را انتخاب کنید. در علی بابا می‌توانید هتل، پرواز و مدت اقامت خودتان را انتخاب کنید و به این ترتیب به‌دنبال بهترین تور برای خود باشید.