لپ تاپ های ایسوس بین سایر برندهای سازنده لپ تاپ بهترین محسوب می‌شوند و معمولا از هر کسی بپرسید "لپ تاپ چی بخرم؟" جواب شما ایسوس خواهد بود. ایسوس در نبرد بین بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ، قدرتمند و کاربردی است و نوآوری‌های چشمگیری داشته است.

لپ تاپ های ایسوس

بهترین لپ تاپ های ایسوس در لیست ما به دلیل نوآوری‌های شگفت انگیز و پیشرفته‌شان قرار گرفته‌اند. ایسوس مانند اکثر سازنده‌های لپ تاپ قصد دارد در دریای مدل‌های مختلف، متمایز باشد و عملکردی قدرتمند را ارائه دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های ایسوس، چالش همیشگی آن با سبک وزن و قابل حمل بودن لپ تاپ است.

ما تعدادی از لپ تاپ های ایسوس را از نظر باتری، کیفیت نمایشگر، استحکام ساخت و موارد دیگر را بررسی کرده‌ایم و در این مقاله، 5 لپ تاپ ایسوس که ارزش خرید دارند را بررسی کرده‌ایم.

Asus ZenBook 13 (UX325) with OLED display

لپ تاپ ایسوس ZenBook 13 UX325 یکی از بهترین لپ تاپ های شرکت ایسوس است و نقطه قوت این لپ تاپ، باتری قدرتمند آن است. باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook 13 UX325 حدود 13 ساعت دوام می‌آورد که رکورد بالاترین میزان باتری 9 ساعت بود.

asasas

علاوه بر عمر باتری شگفت انگیز، قیمت مناسب و عملکرد رقابتی نیز این دستگاه را به یک لپ تاپ عالی تبدیل کرده است. صفحه کلید فوق العاده راحت و کلیکی ویژگی‌ای است که اغلب نادیده گرفته می‌شود؛ یک صفحه کلید خوب با بهره‌وری و سرعت بالا که نیاز هر کاربری است. نمایشگر OLED خیره کننده و فوق العاده‌ای که دارد برای استریم تجربه‌ای لذتبخش را به کاربران می‌دهد. وزن سبک و ابعاد مناسب، قابل حمل بودن را به این لپ تاپ اضافه کرده است.

Asus Chromebook Flip C436

زمانی که از لپ تاپ های ایسوس صحبت می‌‌کنیم، مدام از یکی از بهترین‌ها استفاده می‌کنیم و این واقعیت است. ایسوس Asus Chromebook Flip C436 یک لپ تاپ 2 در 1 است و می‌توانید علاوه بر لپ تاپ، یک تبلت نیز داشته باشید. صفحه نمایش C436 وضوح 1080p را دارد و وزن آن حدود 1.13 کیلوگرم و ضخامت آن حدود 0.5 اینچ است که قابلیت حمل آن را آسان کرده است.

Asus ROG Strix Scar III

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix Scar III عملا هر آنچه از یک لپ تاپ گیمینگ نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. درب فلزی برس خورده آن باعث می‌شود که نسبت به سایر نوت بوک‌های بازی شیک‌تر به نظر می‌رسد. پردازنده‌های نسل نهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce GTX 2060 به اندازه‌ای قوی هستند که اکثر بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. و البته بازی‌های موردعلاقه شما در صفحه نمایش زنده 240 هرتزی فوق العاده به نظر می‌رسد.

saassaas

 

البته قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 مدل ROG Strix Scar III به نسبت عملکرد فوق العاده‌ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

Asus ROG Zephyrus G15

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ این برند است. تقریبا همه چیز دارد و موفقیت چشمگیری در مورد گیمینگ دارد، اما به نوعی نسخه کمی بزرگتر و بسیار بهتر G14 است.

ایسوس G15 با وزنی نزدیک به 1.8 کیلوگرم، یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی است. این دستگاه برترین تراشه‌های موبایلی که شرکت‌های AMD و Nvidia عرضه می‌کنند را دارد. صفحه نمایش 15 اینچی سریع 165 هرتزی QHD (1440P) دارد و تمام این اجزا با هم می‌توانند حتی سخت‌ترین را با وضوح QHD پخش کند. در ضمن یک پنل بازتولید رنگ عالی دارد که میتواند با بهترین کیفیت، بازی‌ها را نمایش دهد.

اما G15 فقط برای بازی عالی نیست؛ این لپ تاپ تقریبا برای همه چیز عالی است. صدای اسپیکر دارای ضربات و باس قوی است، کلیک با صفحه کلید و تاچ پد بسیار رضایت‌بخش است و باتری این لپ تاپ ایسوس، تا هشت ساعت و نیم دوام می‌آورد.

در آخر برای بررسی قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.