شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام  مدیران خودرو  نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. مدیران خودرو ، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد.

مدیران خودرو

جزئیات تخلفات"ایران خودرو"و"مدیران خودرو"

لذا جهت شفاف سازی باید این گونه تشریح کرد که دسته اول از مشتریانی که خودرو ایشان فاکتور نشده و از طرفی، عوارض و مالیات دولتی خودروهای ایشان افزایش داشته است (به عنوان مثال X33 AT Ex Sp)، نیازی به پرداخت حواله مازاد ندارند و بنا به صلاحدید مدیران ارشد شرکت و در راستای حفظ رضایت مشتریان گرامی، مابه التفاوت ایجاد شده از سوی شرکت به مراجع ذیربط پرداخت میگردد.

آخر خلاقیت "مدیران خودرو"! /عکس

دسته دوم از مشتریانی که خودروی ایشان فاکتور نشده و از طرفی عوارض و مالیات دولتی خودروهای ایشان کاهش داشته است (به عنوان مثال X22 Pro) تمامی عوارض و مالیات مربوطه بر اساس نرخ جدید محاسبه و مابه التفاوت پرداختی از سوی مشتریان محترم نیز مطابق روال گذشته بعد از فاکتور و تحویل خودرو به مشتریان عودت می گردد.

اما دسته سوم، مشتریانی هستند که خودروی ایشان فاکتور نشده و عوارض و مالیات دولتی خودروهای ایشان تغییری نداشته است. این افراد مطابق روال گذشته، فرآیند فاکتور و شماره گذاری خود را طی خواهند نمود.

قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار