فیلم سینمایی علف زار فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان است. فیلم سینمایی علف زار محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر اجتماعی درباره یک پرونده قضایی ساخته شده است. فیلم سینمایی علف زار  با بازی پژمان جمشیدی بعنوان نقش اول آغاز میشود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم سینمایی علف زار و بازیگران آن می پردازیم با ما همراه باشید.

نگاهی به فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر +عکس

فیلم علف زار

موضوع و داستان فیلم علف زار

عوامل «علف زار» به تهین کنندگی  بهرام رادان  این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال و اکران ۱۴۰۱ آماده می‌کنند.

در خلاصه داستان «علف زار» آمده است: بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

کاظم دانشی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری کار را آغاز کرده‌ایم همچنین تدوین فیلم هم‌زمان توسط حمید نجفی‌راد انجام می‌شود تا برای چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شویم.

علف‌زار فیلمی اجتماعی و دادگاهی درباره یکی از پرونده‌های قضایی چند سال اخیر است و همه داستان آن در یک دادگاه می‌گذرد. قصه فیلم ما در خارج از تهران می‌گذرد که البته نامی از آن مکان آورده نمی‌شود ولی بیشتر قسمت های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و تنها قسمت‌هایی از آن را خارج از تهران فیلمبرداری کرده‌ایم.

پژمان جمشیدی در فیلم علف زار

پژمان جمشیدی  بازیگر نقش اصلی  معرفی شد. پژمان جمشیدی یکی از متفاوت ترین نقش‌ هایش را در این فیلم، که نقشی جدی و سخت است، بازی خواهد کرد.

کاظم دانشی درباره نقش پژمان جمشیدی در این فیلم گفته: یش از این چند نقش جدی از او دیده بودم و به نظرم آمد که بازیگر خوب و توانمندی‌ست، حال ممکن است از ظرفیت‌های او، آنگونه که باید و شاید استفاده نشده است. دوست داشتم یک کار متفاوت با پژمان جمشیدی انجام دهیم و بعد از گذشت چند روز از فیلمبرداری، به نظر می‌آید اشتباه نکرده‌ام و وقتی فیلم اکران شد مخاطب هم آن را خواهد پسندید.

 فیلم علف زار

بهرام رادان در فیلم علف زار

بهرام رادان بازیگر سرشناس سینما این روز‌ها در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ایفاگر شخصیت ناصرالدین شاه است

بهرام رادان تهیه کنندگی خود را با فیلم «گربه سیاه» آغاز کرد که در نوبت اکران قرار دارد. در فیلم گربه سیاه، بازیگرانی همچون بهاره کیان افشار، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و حسین پورکریمی نقش آفرینی کرده اند.

رادان تهیه کنندگی فیلم سینمایی گربه سیاه و مستند علمی «کاپیتان من» را در کارنامه خود دارد و فیلم «علف زار» چهارمین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه کننده است که فیلمبرداری آن پس از انتخاب عوامل و بازیگران آغاز خواهد شد.

فیلم علف زار

سارا بهرامی در فیلم علف زار

پس از پژمان جمشیدی، سارا بهرامی نیز به جمع بازیگران فیلم سینمایی «علف زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی، پیوست.

سارا بهرامی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از بازیگران اصلی فیلم «علف‌زار» است.

تصاویر چهره ها در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

 فیلم علف زار