رویداد روز بازاریابی محتوایی با حضور بیش از 450 نفر فعال در حوزه محتوا در سالن ابوریحان بیرونی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. این رویداد از ساعت 10 صبح  آغاز شد و تا ساعت 17 ادامه داشت ، به گزارش روابط عمومی رویداد روز بازاریابی محتوایی این رویداد علاوه بر کاربران حضوری مخاطبان بسیاری را در بستر های آنلاین هم با خود همراه کرده بود.

 این رویداد با معرفی پنل ها توسط دبیر راهبردی رویداد آرش سروری راس ساعت 10 صبح آغاز شد و با سخنرانی علی پوربافرانی در موضوع آشنایی با مبحث محتوا ادامه داشت.

پنل کسب‌و‌کارهایی که محتوا سرمایه آنهاست.

v2

پنل انتقال تجربه اول با عنوان  (کسب‌و‌کارهایی که محتوا سرمایه آنهاست) با حضور رضا موحدی مدیر کل برند ایرانسل ، مانوئل اوهانجانیانس موسس ای سمینار ، سحر سلیمی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات نماشا ، سید هادی شریفی بنیان گذار رپورتاژ ادز و هم بنیان گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن و علی علیزاده مدیر آژانس راتین اولین پنلی بود ، که به بررسی نقش محتوا در کسب و کارهایی که نماینده شان در این پنل حضور داشتند مورد بررسی قرار گرفت.

بسیاری از مخاطبان رویداد که در همایش حضور داشتند و بصورت آنلاین از بستر های لنز ، آپارات ، آیو و لحظه نگار این مراسم را دنبال می کردند ، از طریق توییتر نظرات خود را در مورد ادامه رویداد به گوش برگزار کنندگان می رساندند ، براساس گزارشی که از تعداد توییت های منتشر شده در روز همایش با هشتگ Cmday اتفاق افتاده است ، این هشتگ جزو داغ ترین های توییتر در ایران تبدیل شد ،

v3

 همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ، بیشترین هشتگ های مرتبط با ایران در روز برگزاری همایش نام این ایونت بوده است ، که نشان دهند استقبال کاربران توییتر از این رویداد آموزشی بوده است.

سخنرانی مهدی دهبان با موضوع جایگاه محتوا در دیجیتال مارکتینگ

پس از پنل اول این رویداد با سخنرانی مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان با موضوع موضوع جایگاه محتوا در دیجیتال مارکتینگ ادامه داشت.

 

پنل فرصت‌های شغلی محتوا

v4

پس از استراحت کوتاه شرکت کنندگان در رویداد ، نوبت پنل دوم بود ، در پنل دوم آیدین داریان مدیر و موسس باشگاه محتوا ، پارسا کاکویی فعال در حوزه بازاریابی محتوایی و مدیر دیجیتال مارکتینگ آژانس فلش ، محمد تیموری فعال حوزه بین‌الملل فیلم، سریال و انیمیشن مدیر ارشد سابق محتوای فیلیمو ، حامی غفاری مدیر محتوای وب 24 ، محمد رضا مسعودی مدیر و موسس آکادمی محتوا اسکیمو دور هم جمع شدند تا در مورد فرصت‌های شغلی محتوا صحبت کنند ، این پنل هم با استقبال بسیار بالایی از سمت حاضران و تماشاگران آنلاین رویداد روبرو شد. چرا که سوالات و نظرات بسیاری از کاربران در توییتر در واکنش به این پنل هم منتشر شد .

سخنرانی سید هادی شریفی با موضوع نقش رپورتاژ آگهی در بازاریابی محتوایی

v5

پس از پنل دوم نوبت سخنرانی سید هادی شریفی بنیان گذار رپورتاژ ادز و هم بنیان گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن بود ، در این سخنرانی در مورد تبلیغات محتوایی با محوریت رپورتاژ آگهی و خبرآگهی  مطرح شد و نقش این نوع تبلیغات در بازاریابی محتوایی مورد بررسی قرار گرفت.

پنل نقش محتوا در جذب مخاطب تا رتبه 1 گوگل

یکی از پر مخاطب ترین پنل های این رویداد هم پنل نقش محتوا در جذب مخاطب تا رتبه 1 گوگل بود ، در این پنل  میهمانان پنل درباره نقش محتوا در موفقیت سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل صحبت کردند.

v6

این پنل با حضور رضا شیرازی موسس جت سئو و وب 24 ، تقی مولوی هم بنیان گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن و محتوا محتوا مارکتینگ ، محسن طاووسی متخصص و مشاور سئو تخصصی و محمد شهپری مدیر ارشد مارکتینگ در اوکی اکسچنج برگزار شد در این پنل در مورد چالش های محتوایی در سئو صحبت شد و نکات کلیدی در این حوزه توسط متخصصان حاضر در پنل ارائه شد.

پنل محتوامارکتینگ (معرفی پلتفرم هوشمند تولید محتوا)

v7

در این پنل هم‌بنیانگذاران پلتفرم هوشمند تولید محتوا، محتوامارکتینگ الهام یاوری هم‌بنیانگذار محتوامارکتینگ ، اکرم شفیعی هم‌بنیانگذار محتوا مارکتینگ ، تقی مولوی مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن و نوید رضایی فعال بخش خصوصی و مشاور کسب و کار از پلتفرم خود رو نمایی کردند.

همچنین در انتهای مراسم یک قرعه کشی بین حاضران در سالن برگزار شد ، که جوایز ارزنده ای از جمله ، یک دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ به ارزش 9 میلیون تومان،  شارژ اکانت به مبلغ یک میلیون تومان در پلتفرم رپورتاژ ادز ،  شارژ اکانت به مبلغ یک میلیون تومان در پلتفرم محتوا مارکتینگ ارائه شد.