رویا نونهالی یکی از بازیگران معروف ایرانی می باشد. رویا نونهالی هم اکنون در ایران فعالیت می کند.همسر رویا نونهالی رامین حیدری می باشد.

رویا نونهالی

رویا نونهالی در عروسی دخترش + عکس

بیوگرافی رویا نونهالی

رؤیا نونهالی (زادهٔ ۲۴ بهمن ۱۳۴۱) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. او تحصیل کرده مدرسه ژاندارک تهران و مسلط به زبان‌های فرانسه و انگلیسی است.

رؤیا نونهالی رکورد دار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است و در سال ۱۳۹۵ جزو داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و از اعضای هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی بوده‌است و اکنون هم جزو داوران برنامه عصر جدید است.

رویا نونهالی در کنار عروس زیبای بوی باران+عکس

همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج  پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش می باشند بیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند.

سلفی رویا نونهالی با خواهر مشهورش + عکس

آغاز فعالیت رویا نونهالی

آغاز فعالیت هنری رویا نونهالی از سال 1362 با بازیگری تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال 1366 با حضور در فیلم «یار در خانه و...» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال 1381 با مجموعه «خواب و بیدار» او را به اوج شهرت رساند. رؤیا نونهالی در سال 1395 جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

رویا نونهالی در کنار همسرش + عکس

رویا نونهالی یکی از داوران مسابقه عصر جدید

رویا نونهالی در مسابقه استعدادیابی عصر جدید در کنار امین حیایی ، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد  بعنوان داور حضور دارد. این مسابقه با اجرای احسان علیخانی  از شبکه سوم سیما پخش میشود.