ایمان صفا یکی از بازیگران ایرانی است. ایمان صفا هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. ایمان صفا مجرد است و تنها زندگی میکند. ایمان صفا به تازکی در رئالیتی شو جوکر نقش آفرینی کرده است.

ایمان صفا

بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا مهم ترین خصیصه خود را صادق بودن با مردم معرفی می کند. او بصورت جدی فعالیت خود را از زمان دانشگاه و تئاترهای دانشجویی شروع کرد. گذشت تا اینکه در سال 1386 وقتی 24 ساله بود با فیلم «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی و در کنار رضا عطاران و افسانه بایگان بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد.

او در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد و تنها یک خواهر کوچکتر دارد.

ایمان صفا در عملیات 125

من در زمان نوجوانی تکواندو کار می‌کردم و کمربند مشکی دارم، اما ادامه ندادم. بعد ازآن به سراغ کشتی رفتم و دفاع راست تیم فوتبال شهید فهمیده هم بودم و ورزش را هرگز رها نکردم. الان هم دروازه بان تیم هنرمندان هستم. تمرینات بدنسازی فوتبال را در برنامه هفتگی خودم دارم و از نظر بدنی آماده‌ام. بازی در عملیات ۱۲۵ هم همین را لازم داشت. این کار مستلزم این بود که آمادگی خاص بدنی داشته باشیم و خود سریال هم به ما در این امر کمک می‌کرد چرا که کار بسیار سخت ونفس گیری بود. ضمن این که شغل ما ایجاب می‌کند که همیشه آماده باشیم. یعنی همین که یک بازیگر در روز ۱۷–۱۸ ساعت جلوی دوربین قرار می‌گیرد و در شرایط مختلف کار می‌کند نیازمند آمادگی خوبی است چرا که بدن باید بتواند این هماهنگی را انجام دهد.

علاقه ایمان صفا به بازیگری

عشق من بازیگری است ومن با جان و دل بازی می‌ کنم و از ته دلم مایه می‌ گذارم و برایم فرقی نمی کند که در کدام قالب کار بازی کنم، تا جایی که مردم دوستم داشته باشند و بخواهند در تلویزیون حضور خواهم داشت ودر کنارآن تئاتر هم کار می کنم.